Процедура закупки объявлена 07.11.2024 16:26. Дата последних изменений - 07.11.2024 16:26
Папір офісний, форматний
Идентификатор закупки | UA-2024-11-07-014092-a | |
ID | 9b69f51dbf2e401dbd7a943ce4dce459 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-07-017300-a |
Ожидаемая стоимость
299`640.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 2138 | |
Ожидаемая стоимость | 299`640.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
07.11.24
Прием предложений
до 12.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 7 Рабочие дни |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Подписания договра | |
Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 3 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: ., Україна, Одеська область, Одеса, .
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 пачка
|
Тендерная документация
Проект договора
проєкт договору , папір.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версия документа от: 07.11.2024 16:26
ID: 13a6dc657f104a5b8e8943f735b2c3d5
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версия документа от: 07.11.2024 16:26
ID: 3aab254ede714a44a550ff68beaa4ddc
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд : ECON COPY
Формат : A4 (210х297 мм)
Щільність паперу Ожидаемое значение: 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE Ожидаемое значение: 168 відсоток
Товщина Ожидаемое значение: 108 мікрометр
Непрозорість Ожидаемое значение: 93 відсоток
Кількість аркушів Ожидаемое значение: 500 штука
Колір : білий
|
Даты и сроки
Дата публикации | 07.11.2024 16:26 | |
Начало периода приема предложений | 07.11.2024 16:26 | |
Окончание периода приема предложений | 12.11.2024 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 2138 |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14321386 |
Юридический адрес | Україна |