Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.11.2024 16:26. Дата последних изменений - 07.11.2024 16:26

Папір офісний, форматний

Идентификатор закупки UA-2024-11-07-014092-a  
ID 9b69f51dbf2e401dbd7a943ce4dce459  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-07-017300-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина 2138  
Ожидаемая стоимость 299`640.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
07.11.24
Прием предложений
до 12.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Рабочие дни  

Условия оплаты согласно договора

Событие Подписания договра  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 3 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: ., Україна, Одеська область, Одеса, .
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Постачання Товару проводиться Постачальником однією партією з 8.00 до 10.00, крім суботи та неділі. Заявка на Товар передається Постачальнику у будь-який робочий день тижня засобами телефонного та/або електронного зв’язку. Оплата за Товар здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 пачка

Тендерная документация

Проект договора
проєкт договору , папір.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версия документа от: 07.11.2024 16:26
ID: 13a6dc657f104a5b8e8943f735b2c3d5
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.11.2024 16:26
Версия документа от: 07.11.2024 16:26
ID: 3aab254ede714a44a550ff68beaa4ddc

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Папір офісний, форматний
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд : ECON COPY
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Щільність паперу Ожидаемое значение: 80 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Білизна CIE Ожидаемое значение: 168 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Товщина Ожидаемое значение: 108 мікрометр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Непрозорість Ожидаемое значение: 93 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Кількість аркушів Ожидаемое значение: 500 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024
Колір : білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 07.11.2024 16:26  
Начало периода приема предложений 07.11.2024 16:26  
Окончание периода приема предложений 12.11.2024 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина 2138  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 14321386  
Юридический адрес Україна