Процедура закупки объявлена 30.09.2024 15:26. Дата последних изменений - 03.11.2024 00:00
«Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» -
Идентификатор закупки | UA-2024-09-30-007659-a | |
ID | 89e12228b78e4addbd6806b9b873a3fd |
Общая ожидаемая стоимость закупки
4`569`525.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 4`569`525.00 Гривна (с НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 22`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
30.09.24
Период уточнений
до 13.10.24
Период обжалования
до 13.10.24
Прием предложений
до 16.10.24
Квалификация
с25.10.24
Предложения рассмотрены
с28.10.24
Закупка не состоялась
03.11.24
30.09.2024, 16:43
Щодо наявності в учасника не менше 2 інженерів-будівельників
Общий вопрос о закупке
Просимо вказати навіщо в учасника не менше 2 інженерів-будівельників, що вони мають робити на обєкті?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.10.2024, 10:37)
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до абз.7 п.28 Особливостей визначено,що У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх.
Ми, як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з Капітального ремонту (заміни 2-х ліфтів, при чому зважаючи на строки виконання робіт, заміна обох ліфтів має відбуватись одночасно) повинні бути впевнені в наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації. Також наголошуємо на тому, що відбувається заміна двох ліфтів.
Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання. Окрім того хотілося б наголосити, що у випадку відсутності вказаних в кваліфікаційному критерії працівників відповідної кваліфікації він має змогу для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Щодо ролі зазначених працівників на об’єкті – зауважимо що коло посадових обов’язків визначається підрядником самостійно, в залежності від посадових обов’язків працівників, та технологічних карт чи інших документів яким підрядних регламентуватиме хід виконання робіт на обєктах.
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх.
Ми, як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з Капітального ремонту (заміни 2-х ліфтів, при чому зважаючи на строки виконання робіт, заміна обох ліфтів має відбуватись одночасно) повинні бути впевнені в наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації. Також наголошуємо на тому, що відбувається заміна двох ліфтів.
Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання. Окрім того хотілося б наголосити, що у випадку відсутності вказаних в кваліфікаційному критерії працівників відповідної кваліфікації він має змогу для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Щодо ролі зазначених працівників на об’єкті – зауважимо що коло посадових обов’язків визначається підрядником самостійно, в залежності від посадових обов’язків працівників, та технологічних карт чи інших документів яким підрядних регламентуватиме хід виконання робіт на обєктах.
30.09.2024, 16:44
Щодо виключення 24 кг електродів
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації вказано, що Учасник, при формуванні договірної ціни та розрахунків, має право замінити окремі ресурси та/або виключити їх, якщо така заміна та/або виключення не призведе до зміни проектних рішень, погіршення показників якості робіт та/або зменшення їх об’ємів.
В відомості ресурсів тендерної документації передбачено використання 28 кг електродів для зварювальних робіт, але ми вважаємо що буде достатньо всього 4 кг, як вважаєте вистачить 4 кг?
Можемо викинути 24 кг електродів з кошторису?
В відомості ресурсів тендерної документації передбачено використання 28 кг електродів для зварювальних робіт, але ми вважаємо що буде достатньо всього 4 кг, як вважаєте вистачить 4 кг?
Можемо викинути 24 кг електродів з кошторису?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.10.2024, 10:53)
Для визначення кількості та матеріалах при виконанні робіт з заміни ліфтів здійснювалися відповідні розрахунки Проектантом, та була сформована Проектно-кошторисна документація, що оприлюднена у складі тендерної документації . Для замовника важливим є виконання робіт відповідно до запроектованих рішень. Разом з тим замовник не володіє спеціальними знаннями у галузі проектування або ж виконання зварювальних робіт, відповідно не може визначити чи достатньо для виконання робіт про 4 кілограмів електродів. Таким чином при формуванні договірної ціни та розрахунків учасник виходить із кількостей, що передбачені для виконання всього обсягу робіт з дотриманням передбачених проектних рішень, вимог щодо якості робіт та їх об’ємів що містяться у тендерній документації, а також кількості матеріальних ресурсів, що визначена при проектуванні. Тому відхилення від передбачених проектантом рішень буде вважатися як невідповідність технічному завданню тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника, з врахуванням позицій по подібних закупівлях.
30.09.2024, 16:44
Дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, умовами тендерної документації визначено, що "Аналогічними за предметом закупівлі договорами у цих торгах вважаються договори підряду, предметом яких було/є виконання робіт з нового будівництва / капітального ремонту / реконструкції будівель / приміщень закладів охорони здоров’я із заміною ліфта / ліфтів, (що виконанні протягом останніх п’яти років або виконаються учасником на момент подання тендерної пропозиції) (не менше 2-х). "
А чому лише "будівель / приміщень закладів охорони здоров’я". Чому заміна ліфта на інших об'єктах не може бути аналогічним досвідом?
Ця вимога обмежує участь потенційних учасників взяти участь у цій закупівлі при наявності досвіду заміни ліфтів, але не в медичних закладах, а на інших об'єктах. А це дискримінація - надання переваги одним учасникам перед іншими, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Просимо виключити дискримінаційну вимогу та внести зміни в тендерну документацію
А чому лише "будівель / приміщень закладів охорони здоров’я". Чому заміна ліфта на інших об'єктах не може бути аналогічним досвідом?
Ця вимога обмежує участь потенційних учасників взяти участь у цій закупівлі при наявності досвіду заміни ліфтів, але не в медичних закладах, а на інших об'єктах. А це дискримінація - надання переваги одним учасникам перед іншими, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель.
Просимо виключити дискримінаційну вимогу та внести зміни в тендерну документацію
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.10.2024, 11:07)
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до абз. 7 п.28 Особливостей визначено,що У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх.
Ми, як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з Капітального ремонту (заміни 2-х ліфтів) повинні бути впевнені в наявності в Учасника який має необхідний досвід виконання аналогічних робіт. Крім того, виконання робіт в функціонуючих будівлях лікувальних закладів має свої особливості в частині впливу на лікувальний процес, додаткові заходи щодо зменшенні рівня шуму, захисту від пилу та ін., відповідно в цій закупівлі Замовник має бути впевненим у тому що потенційний підрядник зможе виконати роботи належним чином без шкоди для закладу охорони здоров’я, відтак Замовником передбачено наявність досвіду щодо виконання робіт у подібних закладах Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання.
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх.
Ми, як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з Капітального ремонту (заміни 2-х ліфтів) повинні бути впевнені в наявності в Учасника який має необхідний досвід виконання аналогічних робіт. Крім того, виконання робіт в функціонуючих будівлях лікувальних закладів має свої особливості в частині впливу на лікувальний процес, додаткові заходи щодо зменшенні рівня шуму, захисту від пилу та ін., відповідно в цій закупівлі Замовник має бути впевненим у тому що потенційний підрядник зможе виконати роботи належним чином без шкоди для закладу охорони здоров’я, відтак Замовником передбачено наявність досвіду щодо виконання робіт у подібних закладах Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання.
30.09.2024, 16:44
Кваліфікаційні критерії
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, умовами тендерної документації передбачено надати "Копію сертифікату виданого органом з сертифікації, акредитованим НААУ, що підтверджує відповідність учасника вимогам стандартів ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», щодо виконання монтажу ліфтів, виконання кінцевої перевірки змонтованих ліфтів; ізоляційних та електромонтажних робіт".
Тобто, всі види вказаних у сертифікаті робіт повинен виконувати безпосередньо учасник?
Тобто, всі види вказаних у сертифікаті робіт повинен виконувати безпосередньо учасник?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.10.2024, 11:17)
За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї діяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними.
Разом з тим просимо звернути увагу поданні учасником сертифікату підтверджує відповідність учасника вимогам стандартів, що передбачає виконання робіт учасником.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї діяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними.
Разом з тим просимо звернути увагу поданні учасником сертифікату підтверджує відповідність учасника вимогам стандартів, що передбачає виконання робіт учасником.
30.09.2024, 16:45
Кваліфікаційні критерії
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, умовами тендерної документації передбачено: "підтвердження акредитації працівників, що будуть здійснювати монтаж ліфтів шляхом надання у складі пропозиції сертифікату акредитації виданого виробником ліфтів". Ми вперше бачимо таку вимогу і не розуміємо чому акредитацію працівників має підтверджувати виробник? Це передбачено якимось нормативним документом чи стандартом?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.10.2024, 11:20)
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до абз. 7 п.28 Особливостей визначено,що У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх.
Ми, як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з Капітального ремонту (заміни 2-х ліфтів) повинні бути впевнені в наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також ознайомлені із конструкцією ліфта, а на підтвердження цього нами вимагається надання сертифікату акредитації виданого виробником ліфтів.
В загальному під поняттям акредитації в залежності від контексту застосування визначають є процедуру визнання чи підтвердження повноважень чи права здійснювати діяльність певного виду діяльності.
Формуючи технічне завдання для закупівлі, представниками замовника, з огляду на важливість нормальної та безперебійної роботи ліфтів у приміщеннях лікувального закладу, було проведено дослідження та встановлено, що якість ліфта та його робота залежить як від якості комплектуючих та матеріалів, так і від якісного виконання робіт з встановлення ліфта.
За результатом було сформовано вимогу про акредитацію задіяних працівників потенційного учасника виробником ліфтів. Вимогу слід розуміти таким чином що виробник ліфтів, які будуть запропоновані потенційним учасником має підтвердити те, що працівники учасника знайомі з особливостями конструкції його ліфтів та, як наслідок, можуть виконати роботи з монтування ліфта, що вироблений цим виробником на належному рівні та відповідно до технічних регламентів виконання таких робіт, передбаченим виробником. Замовник не знає яким чином виробник може надати підтвердження, та яку форму може мати виданий виробником документ, тому в технічному завданні вжито формулювання «сертифікат акредитації», як найбільш загальне поняття для документу подібного роду. Відповідно форма документу є довільною, визнається виробником ліфтів, основним для цілей закупівлі є підтвердження компетенції працівників, що міститиметься в ньому.
Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання. Окрім того хотілося б наголосити, що у випадку відсутності вказаних в кваліфікаційному критерії працівників відповідної кваліфікації він має змогу для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх.
Ми, як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з Капітального ремонту (заміни 2-х ліфтів) повинні бути впевнені в наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також ознайомлені із конструкцією ліфта, а на підтвердження цього нами вимагається надання сертифікату акредитації виданого виробником ліфтів.
В загальному під поняттям акредитації в залежності від контексту застосування визначають є процедуру визнання чи підтвердження повноважень чи права здійснювати діяльність певного виду діяльності.
Формуючи технічне завдання для закупівлі, представниками замовника, з огляду на важливість нормальної та безперебійної роботи ліфтів у приміщеннях лікувального закладу, було проведено дослідження та встановлено, що якість ліфта та його робота залежить як від якості комплектуючих та матеріалів, так і від якісного виконання робіт з встановлення ліфта.
За результатом було сформовано вимогу про акредитацію задіяних працівників потенційного учасника виробником ліфтів. Вимогу слід розуміти таким чином що виробник ліфтів, які будуть запропоновані потенційним учасником має підтвердити те, що працівники учасника знайомі з особливостями конструкції його ліфтів та, як наслідок, можуть виконати роботи з монтування ліфта, що вироблений цим виробником на належному рівні та відповідно до технічних регламентів виконання таких робіт, передбаченим виробником. Замовник не знає яким чином виробник може надати підтвердження, та яку форму може мати виданий виробником документ, тому в технічному завданні вжито формулювання «сертифікат акредитації», як найбільш загальне поняття для документу подібного роду. Відповідно форма документу є довільною, визнається виробником ліфтів, основним для цілей закупівлі є підтвердження компетенції працівників, що міститиметься в ньому.
Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання. Окрім того хотілося б наголосити, що у випадку відсутності вказаних в кваліфікаційному критерії працівників відповідної кваліфікації він має змогу для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
30.09.2024, 16:45
Сертифікат ДСТУ EN ISO
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надати:
"Копії сертифікатів виданих органом з сертифікації, акредитованим НААУ, що підтверджують відповідність учасника вимогам стандартів:
• ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», щодо виконання монтажу ліфтів, виконання кінцевої перевірки змонтованих ліфтів; ізоляційних та електромонтажних робіт;
• ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», щодо виконання монтажу ліфтів, виконання кінцевої перевірки змонтованих ліфтів; ізоляційних та електромонтажних робіт;
• ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», щодо виконання монтажу ліфтів, виконання кінцевої перевірки змонтованих ліфтів; ізоляційних та електромонтажних робіт;"
Чому на "систему управління якістю" встановлено надання сертифікату стандарту ДСТУ EN ISO, а на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці та на систему енергетичного менеджменту передбачено надання стандарту ДСТУ ISO.
Чим зумовлений такий неоднозначний підхід до встановлення таких вимог?
"Копії сертифікатів виданих органом з сертифікації, акредитованим НААУ, що підтверджують відповідність учасника вимогам стандартів:
• ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», щодо виконання монтажу ліфтів, виконання кінцевої перевірки змонтованих ліфтів; ізоляційних та електромонтажних робіт;
• ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», щодо виконання монтажу ліфтів, виконання кінцевої перевірки змонтованих ліфтів; ізоляційних та електромонтажних робіт;
• ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», щодо виконання монтажу ліфтів, виконання кінцевої перевірки змонтованих ліфтів; ізоляційних та електромонтажних робіт;"
Чому на "систему управління якістю" встановлено надання сертифікату стандарту ДСТУ EN ISO, а на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці та на систему енергетичного менеджменту передбачено надання стандарту ДСТУ ISO.
Чим зумовлений такий неоднозначний підхід до встановлення таких вимог?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.10.2024, 11:23)
За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї дійяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними.
Нами не вимагається Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», у відповідності до вимог тендерної документації підійде надання як, ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» або EN ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якістю. Вимоги» або ISO 9001:2015, IDT«Системи управління якістю. Вимоги», тобто передбачена можливість надання одного із трьох сертифікатів, які передбачені чинним Законодавством.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї дійяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними.
Нами не вимагається Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», у відповідності до вимог тендерної документації підійде надання як, ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» або EN ISO 9001:2015, IDT «Системи управління якістю. Вимоги» або ISO 9001:2015, IDT«Системи управління якістю. Вимоги», тобто передбачена можливість надання одного із трьох сертифікатів, які передбачені чинним Законодавством.
30.09.2024, 16:45
Дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації вказано надати сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020, просимо вказати яким законодавством вказані сертифікати передбачені для учасників?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.10.2024, 11:26)
За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї діяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними.
Тобто вимога щодо можливості додавання в тендеру документацію додаткових вимог, в тому числі сертифікатів ISO, не суперечить чинному законодавству.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час здійснення своєї діяльності. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі Учасника.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними.
Тобто вимога щодо можливості додавання в тендеру документацію додаткових вимог, в тому числі сертифікатів ISO, не суперечить чинному законодавству.
04.10.2024, 11:56
Щодо сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020
Общий вопрос о закупке
З вашої відповіді вбачається що ви самі вирішили вимагати в учасників вказані сертифікати.
Але ж згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо вказати яким законодавством передбачено для нас як юридичної особи, яка здійснює діяльність пов'язану з ліфтами мати в наявності ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020?
Але ж згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо вказати яким законодавством передбачено для нас як юридичної особи, яка здійснює діяльність пов'язану з ліфтами мати в наявності ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.10.2024, 15:35)
За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне. Формуючи тендерну пропозицію та вимоги до потенційних учасників замовник керується вимогам законодавства. Положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей проведення закупівель» розроблені таким чином щоб сформулювати загальні для всіх можливих замовників правила та підстави проведення закупівель. Законодавцем не можуть бути враховані особливості всіх замовників та сфер в яких вони здійснюють діяльність в тому числі і щодо капітальних робіт з заміни ліфтів.
У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Законодавство не визначає які саме сертифікати може запитувати замовник, залишаючи цей вибір за ним, з огляду на предмет закупівлі та інші моменти
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати будь – які сертифікати ISO, в тому числі і подібні тим, що наведені у Вашому питанню.
У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Законодавство не визначає які саме сертифікати може запитувати замовник, залишаючи цей вибір за ним, з огляду на предмет закупівлі та інші моменти
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати будь – які сертифікати ISO, в тому числі і подібні тим, що наведені у Вашому питанню.
09.10.2024, 16:59
Щодо сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020
Общий вопрос о закупке
Ви відповідаєте :
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Законодавство не визначає які саме сертифікати може запитувати замовник, залишаючи цей вибір за ним, з огляду на предмет закупівлі та інші моменти.
Ви ж даєте відповідь “ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”, а не ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА, де вказано що Замовник має право вимагати до учасників будь які сертифікати на вибір з огляду на предмет закупівлі та інші моменти?
Вкотре наголошуємо, що сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020 не передбачені законодавством для нас.
Спам"ятайтеся! Внесіть зміни в тендерну документацію.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Законодавство не визначає які саме сертифікати може запитувати замовник, залишаючи цей вибір за ним, з огляду на предмет закупівлі та інші моменти.
Ви ж даєте відповідь “ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”, а не ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА, де вказано що Замовник має право вимагати до учасників будь які сертифікати на вибір з огляду на предмет закупівлі та інші моменти?
Вкотре наголошуємо, що сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020 не передбачені законодавством для нас.
Спам"ятайтеся! Внесіть зміни в тендерну документацію.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.10.2024, 20:23)
Відповдіно до пукнту 22 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
З урахуванням положень пукнту 27 цієї ж частини статті 1 предметом даної закупівлі роботи з капітального ремонту (заміни) 2 ліфтів.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Оскільки предмет визначено як роботи – замовником серед іншого визначаються вимоги щодо робіт, тобто особливостей їх виконання. Наявність зазначених сертифікатів підтверджує відповідність параметрів робіт що будуть виконані певним вимогам щодо їх якості, в частині що передбачається такими стандартами.
Таким чином можливість замовника серед положень тендерної документації та вимог до предмету закупівлі передбачати наявність сертифікатів відповідає вимогам законодавства
З урахуванням положень пукнту 27 цієї ж частини статті 1 предметом даної закупівлі роботи з капітального ремонту (заміни) 2 ліфтів.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Оскільки предмет визначено як роботи – замовником серед іншого визначаються вимоги щодо робіт, тобто особливостей їх виконання. Наявність зазначених сертифікатів підтверджує відповідність параметрів робіт що будуть виконані певним вимогам щодо їх якості, в частині що передбачається такими стандартами.
Таким чином можливість замовника серед положень тендерної документації та вимог до предмету закупівлі передбачати наявність сертифікатів відповідає вимогам законодавства
11.10.2024, 10:15
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, дана тендерна документація містить цілий ряд дискримінаційних вимог і ми бачимо Ваше абсолютне небажання вносити будь які зміни чи надати конкретне пояснення..
Якщо вказані дискримінаційні вимоги будуть доведені, як ви поведетесь з аналогічною закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-28-005893-a, де була така сама тендерна документація і згідно якої ви уклали Договір на виконання робіт з ПП "СМАРТ ЛІФТ"?
Получиться що по дискримінаційній тендерній документації відбувся тендер і уклався Договір......
Якщо вказані дискримінаційні вимоги будуть доведені, як ви поведетесь з аналогічною закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-28-005893-a, де була така сама тендерна документація і згідно якої ви уклали Договір на виконання робіт з ПП "СМАРТ ЛІФТ"?
Получиться що по дискримінаційній тендерній документації відбувся тендер і уклався Договір......
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.10.2024, 12:14)
Як ми повідомляли у відповідях на попередні запитання, що були задані у цій закупівлі законодавство що регламентує проведення публічних закупівель на разі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, замовник вважає, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації не є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням законодавства та є однаковими для всіх потенційних учасників. Доцільність включення тих чи інших вимог нами буди обґрунтовані у відповідях на попередні запитання в цій закупівлі.
Щодо наведеної Вами закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-28-005893-a просимо звернути увагу, що за результатом розгляду Антимонопольним комітетом України скарги що була подана одним з учасників, встановлено лише порушення окремих вимог законодавства щодо розгляду пропозиції учасника – переможця, які були усунуті Замовником у визначеному законодавством порядку, про що було інформовано АМКУ.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, замовник вважає, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації не є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням законодавства та є однаковими для всіх потенційних учасників. Доцільність включення тих чи інших вимог нами буди обґрунтовані у відповідях на попередні запитання в цій закупівлі.
Щодо наведеної Вами закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-28-005893-a просимо звернути увагу, що за результатом розгляду Антимонопольним комітетом України скарги що була подана одним з учасників, встановлено лише порушення окремих вимог законодавства щодо розгляду пропозиції учасника – переможця, які були усунуті Замовником у визначеному законодавством порядку, про що було інформовано АМКУ.