Процедура закупівлі оголошена 15.02.2021 19:47. Дата останніх змін - 28.08.2021 00:04
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-31 Бердичів - Хмільник - Літин - /М-12/, Вінницька область, км 23+141 – км 62+141, (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації) - Інформація щодо скасування процедури
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-02-15-010969-c | |
| ID | 91cdbd50156a4535962718b6892b21ae |
Очікувана вартість закупівлі
1`127`750`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`127`750`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 5`638`750.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 5`638`750.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
15.02.21
Період уточнень
до 16.04.21
Період оскаржень
до 22.04.21
Подання пропозицій
до 26.04.21
Прекваліфікація
з 26.04.2021
Оскарження прекваліфікації
до 01.06.2021
Аукціон
22.06.21
Кваліфікація переможця
з 22.06.21
Пропозиції розглянуті
21.07.21
Торги відмінено
28.08.21
Дата оприлюднення інформації про відміну22.06.2021, 12:20
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: Опис:
Додатком 1.3. документації передбачено:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця фактичного відпуску асфальтобетонної суміші (планового місця відпуску асфальтобетонної суміші у разі перебазування на інше місце виробництва, яке зазначено Учасником у поданій тендерній пропозиції) до об’єкту надання послуг.»
Проте, в документації помилково не зазначено вимоги про наявність транспортної схеми, у зв’язку з цим неможливо перевірити чи дотримується учасник вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, що впливає на якісні характеристики предмета закупівлі.
В Дефектному акті (технічному завданні) не враховано чотири магістральні газопроводи(1-й газопровід- км 23+421; 2-й газопровід- км 23+541; 3-й газопровід- км 23+591; 4-й газопровід- км 23+641) високого тиску. Без розробки проекта неможливо виконувати земляні роботи з розширення ширини проїзної частини, доведення до норматитвної (відповідно технічного завдання). Вартість робіт з захисту магістральних газопроводам не передбачена технічним завданням.
В дефектному акті (Зведена відомість обсягів робіт Р-31 км 42+641 - км 62+141 ) в п.4.1.5. міститься посилання на недіючий нормативний документ: «Органо-мінеральна суміш М-20, приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 і комплексного в'яжучого (бітумна емульсія) ЕКП-60 та цементу М-400, згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщиною H=0,14 м». Наразі на даний вид робіт діє ДСТУ 8976:2020, що суттєво вплине на якість виконання робіт.
В дефектному акті (Зведена відомість обсягів робіт Р-31 км 23+141-42+641) в п.4.2.3. міститься посилання на недіючий нормативний документ: «Органо-мінеральна суміш, приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 і комплексного в'яжучого (бітумна емульсія) ЕКП-60 та цементу М-400, згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщиною H=0,14 м.» Наразі на даний вид робіт діє ДСТУ 8976:2020, що суттєво вплине на якість виконання робіт.
Додатком 1.3. документації передбачено:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця фактичного відпуску асфальтобетонної суміші (планового місця відпуску асфальтобетонної суміші у разі перебазування на інше місце виробництва, яке зазначено Учасником у поданій тендерній пропозиції) до об’єкту надання послуг.»
Проте, в документації помилково не зазначено вимоги про наявність транспортної схеми, у зв’язку з цим неможливо перевірити чи дотримується учасник вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, що впливає на якісні характеристики предмета закупівлі.
В Дефектному акті (технічному завданні) не враховано чотири магістральні газопроводи(1-й газопровід- км 23+421; 2-й газопровід- км 23+541; 3-й газопровід- км 23+591; 4-й газопровід- км 23+641) високого тиску. Без розробки проекта неможливо виконувати земляні роботи з розширення ширини проїзної частини, доведення до норматитвної (відповідно технічного завдання). Вартість робіт з захисту магістральних газопроводам не передбачена технічним завданням.
В дефектному акті (Зведена відомість обсягів робіт Р-31 км 42+641 - км 62+141 ) в п.4.1.5. міститься посилання на недіючий нормативний документ: «Органо-мінеральна суміш М-20, приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 і комплексного в'яжучого (бітумна емульсія) ЕКП-60 та цементу М-400, згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщиною H=0,14 м». Наразі на даний вид робіт діє ДСТУ 8976:2020, що суттєво вплине на якість виконання робіт.
В дефектному акті (Зведена відомість обсягів робіт Р-31 км 23+141-42+641) в п.4.2.3. міститься посилання на недіючий нормативний документ: «Органо-мінеральна суміш, приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням оптимальної щебенево-піщаної суміші С-7 і комплексного в'яжучого (бітумна емульсія) ЕКП-60 та цементу М-400, згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 товщиною H=0,14 м.» Наразі на даний вид робіт діє ДСТУ 8976:2020, що суттєво вплине на якість виконання робіт.
Скасування неуспішне
Дата скасування відміни закупівлі21.07.2021, 13:56
Кінцева дата періоду оскарження03.07.2021, 00:00
Дата оприлюднення інформації про відміну17.08.2021, 14:40
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: По процедурі закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-31 Бердичів - Хмільник - Літин - /М-12/, Вінницька область, км 23+141 – км 62+141, (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (номер закупівлі - UA-2021-02-15-010969-c) рішенням тендерного комітету №19-вп від 21.07.2021р. було обрано переможцем процедури закупівлі КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», який за результатами електронного аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 21.07.2021 року об 14:07 год.
Згідно частини 6 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
20 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір був 10.08.2021 року.
У електронній системі закупівлі КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» 10 серпня 2021 року об 19:24 год. оприлюднено Звернення №10/08-3 від 10.08.2021 року (файл - ПРодовження_строку_на_укладення_договору.pdf) із проханням продовжити строк для укладення договору до 60 календарних днів.
Протокольним рішенням тендерного комітету №12/08 від 12.08.2021 року не було прийнято рішення щодо продовження строк для укладання договору до 60 днів, у порядку частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно ч. 6 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 17.08.2021 року - 27 календарний день з дня прийняття рішення про обрання переможцем процедури закупівлі учасника та з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Отже, договір про закупівлю не може бути укладений сторонами у строки, передбачені частиною 6 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тобто існують порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі», які неможливо усунути у порядку та у спосіб, який передбачений чинним законодавством.
Згідно пункту 2, ч. 1, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" – Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
На виконання вимог пункту 4 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі», положення про тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Вінницькій області, голова тендерного комітету запропонував проголосувати членам тендерного комітету щодо відміни процедури закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-31 Бердичів - Хмільник - Літин - /М-12/, Вінницька область, км 23+141 – км 62+141, (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (номер закупівлі - UA-2021-02-15-010969-c), на підставі пункту 2, ч. 1, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" – Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
ВИРІШИЛИ:
1. Відмінити торги на підставі пункту 2, ч. 1, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" (Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути) щодо закупівлі послуг - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-31 Бердичів - Хмільник - Літин - /М-12/, Вінницька область, км 23+141 – км 62+141, (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (номер закупівлі - UA-2021-02-15-010969-c)
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 21.07.2021 року об 14:07 год.
Згідно частини 6 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
20 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір був 10.08.2021 року.
У електронній системі закупівлі КОНСОРЦІУМУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» 10 серпня 2021 року об 19:24 год. оприлюднено Звернення №10/08-3 від 10.08.2021 року (файл - ПРодовження_строку_на_укладення_договору.pdf) із проханням продовжити строк для укладення договору до 60 календарних днів.
Протокольним рішенням тендерного комітету №12/08 від 12.08.2021 року не було прийнято рішення щодо продовження строк для укладання договору до 60 днів, у порядку частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно ч. 6 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Станом на 17.08.2021 року - 27 календарний день з дня прийняття рішення про обрання переможцем процедури закупівлі учасника та з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Отже, договір про закупівлю не може бути укладений сторонами у строки, передбачені частиною 6 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тобто існують порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі», які неможливо усунути у порядку та у спосіб, який передбачений чинним законодавством.
Згідно пункту 2, ч. 1, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" – Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
На виконання вимог пункту 4 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі», положення про тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Вінницькій області, голова тендерного комітету запропонував проголосувати членам тендерного комітету щодо відміни процедури закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-31 Бердичів - Хмільник - Літин - /М-12/, Вінницька область, км 23+141 – км 62+141, (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (номер закупівлі - UA-2021-02-15-010969-c), на підставі пункту 2, ч. 1, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" – Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
ВИРІШИЛИ:
1. Відмінити торги на підставі пункту 2, ч. 1, статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" (Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути) щодо закупівлі послуг - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-31 Бердичів - Хмільник - Літин - /М-12/, Вінницька область, км 23+141 – км 62+141, (окремими ділянками) (з розробкою проектної документації)» (номер закупівлі - UA-2021-02-15-010969-c)
Виконано
Дата відміни закупівлі28.08.2021, 00:04
Кінцева дата періоду оскарження28.08.2021, 00:00