Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.11.2020 12:13. Дата останніх змін - 10.03.2021 19:35

Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-006320-c  
ID 01ed36cbc353456fb95026594ba31f56  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 275`528`462.16 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 2`755`284.62 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
19.11.20
Період уточнень
до 08.03.21
Період оскаржень
до 14.03.21
Подання пропозицій
до 18.03.21
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 20.02.21
Процедуру призупинено через скаргу
Прекваліфікація
з 18.03.21
Оскарження прекваліфікації
Аукціон
23.04.21
Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій
26.11.2020, 06:19. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b1
Вимога (Скарга)
Щодо умов розрахунків
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Відповідь замовника: 30.11.2020 13:29
Тип відповіді: Задоволено
Розглянуто
30.11.2020 13:29
26.11.2020, 14:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b2
Вимога (Скарга)
Щодо “Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом»
Детально опрацювавши тендерну документацію (надалі - ТД) та додатки до неї, нами виявлено невідповідність вимог тендерної документації, вимогам викладеним в додатках до тендерної документації, а саме:

Відповідно до вимог Частини ІІ, Розділу ІІІ, пункту б), учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
“б) «Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» (стосовно виробника запропонованої продукції);”

Водночас з тим, згідно вимог п. 3 Технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД), учасник торгів у складі пропозиції має надати, зокрема:
“Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист-згода про проходження оцінки до укладання договору відповідно до вимог СОУ НАЕК 012 …..;”

Враховуючи викладене, з метою приведення у відповідність вимог ТД та додатків до неї, просимо Вас внести зміни до Частини ІІ, Розділу ІІІ, пункту б) Тендерної документації та викласти у наступній редакції:
б) «Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист-згода про проходження оцінки до укладання договору відповідно до вимог СОУ НАЕК 012;”
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Умовами тендерної документації (Додаток 3 до ТД) передбачено: «** п.3 Додатку 4 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» не застосовується».
Відповідь замовника: 30.11.2020 13:34
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
30.11.2020 13:34
02.12.2020, 13:38. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b3
Вимога (Скарга)
Щодо ТД
Вимога щодо внесення змін у ТД
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі наявності правових та виробничих підстав, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Відповідь замовника: 07.12.2020 15:49
Тип відповіді: Задоволено
Розглянуто
07.12.2020 15:49
18.12.2020, 19:02. ID: UA-2020-11-19-006320-c.c4
Скарга до АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги04.01.2021, 15:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2021 № 837-р/пк-пз внести зміни до тендерної документації та подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 25.02.2021, а також затвердити перелік змін, що вносяться.
Дата виконання рішення замовником: 16.02.2021 17:15
Виконана замовником
21.02.2021, 00:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b5
Скарга до АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Причина відхилення скаргиПеріод оскарження закінчився
Повернено як помилкове
21.02.2021, 00:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b6
Скарга до АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Причина відхилення скаргиПеріод оскарження закінчився
Повернено як помилкове
21.02.2021, 00:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b7
Скарга до АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Причина відхилення скаргиПеріод оскарження закінчився
Повернено як помилкове
20.02.2021, 18:04. ID: UA-2020-11-19-006320-c.b8
Скарга до АМКУ
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
Скарга до АМКУ
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги04.03.2021, 15:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Задоволено Органом оскарження
10.03.2021 19:35