Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.11.2020 22:35. Дата останніх змін - 29.12.2020 16:44

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-05-013791-c  
ID 8ce790ab035d4c91ad14133a5911baf7  
Очікувана вартість закупівлі
34`707`300.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Відповідальнимі за проведення процедури: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади. Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з Календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх етапів робіт, але не пізніше 14.05.2021. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 173 500 грн (сто сімдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національне агентство з питань запобігання корупціїї  
Очікувана вартість закупівлі 34`707`300.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 173`536.50 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 173`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
05.11.20
Період уточнень
до 15.11.20
Період оскаржень
до 21.11.20
Подання пропозицій
до 25.11.20
Аукціон
26.11.20
Кваліфікація переможця
з 26.11.20
Пропозиції розглянуті
з 10.12.20
Завершена
29.12.20
06.11.2020, 13:11. ID: UA-2020-11-05-013791-c.c1
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Уважно ознайомившись з ТД Замовника, а саме Додатком І частини 2 п.2, де зазначено що учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників (виконавців), а саме головний інженер. Просимо Вас внести зміни, щодо кваліфікаційних вимог до Учасника, зокрема Додатком І частини 2 п.2, а саме вимоги до вищою освіти головного інженера за спеціальністю "будівництво та цивільна інженерія". Встановлюючи вимоги до підтвердження освіти головного інженера за конкретно визначеною спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» Ви порушили принципи недискримінації, відкритості та прозорості , а саме – звузили спеціальності у сфері будівництва до однієї, не враховуючи, що навчальні заклади самостійно встановлюють назви спеціальностей у будівельній сфері, які в свою чергу за освітньою програмою є аналогічними. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Чинне законодавство, а саме п.8 Розділ 1 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" Затверджений Наказом Державного комітету  будівництва, архітектури та житлової політики України    13.10.1999  N 249  встановлює вимогу до Головного інженера, а саме: Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр,  спеціаліст). Враховуючи відповідне положення можлива будь яка спеціальність в будівельній сфері, а не виключно "будівництво та цивільна інженерія". Тому обмеження до однієї спеціальності «будівництво та цивільна інженерія» призводять до прихованих дискримінаційних умов. На підставі вищезазначеного просимо Вас внести зміни до ТД Додаток І ч.2 п.2 та надати можливість Учасникам для підтвердження кваліфікації головного інженера надавати документи про вищу освіту за спеціальнісю у сфері будівництва, та не обмежувати спеціальність головного інженера спеціальністю "будівництво та цивільна інженерія".
Добрий день!
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Відповідь замовника: 10.11.2020 12:16
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
09.11.2020, 15:11. ID: UA-2020-11-05-013791-c.c2
Вимога (Скарга)
Неправомірні вимоги Замовника
Вимога Замовника встановлена в пп. 2. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «головний інженер -…, який пройшов професійну атестацію за видом роботи «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середнім (СС2) та значним (СС3) наслідками» є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки суперечить чинному законодавству, тому що на данний час є розробленний проект Закону - 3875 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування державного регулювання у сфері містобудування, який 20.07.20 року надано для ознайомлення по теперішній час даний проект Закону остаточно не прийнято. Відповідно до даного проекту внесено зміни до Закону України «Про основи містобудування», а саме ст. 2 та ст. 17, що передбачає певний алгоритм послідовності проведення професійної атестації. Отже виконати дану вимогу та надати підтверджуючі документи щодо професійної атестації головного інженера в межах діючого законодавства не можливо жодним Учасником. Звертаємося до Замовника з вимогою усунити вищезазначені порушення, шляхом виключення з тендерної документації неправомірної вимоги Замовника та привести у відповідність тендерну документацію до чинного законодавства.
Добрий день!
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Відповідь замовника: 10.11.2020 12:13
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
11.11.2020, 11:47. ID: UA-2020-11-05-013791-c.c3
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні вимоги до аналогічних договорів
Просимо Замовника звернути увагу на вимогу щодо аналогічних договорів «****Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори, предметом якого є капітальний ремонт об’єкту, будівництва за класом наслідків СС2 або СС3, за яким виконувались роботи, пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, структурованих кабельних систем, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо) цивільної(их) будівлі (будівель).» Трактуючи дану вимогу Замовника стосовно надання аналогічного договору/договорів, предметом якого є капітальний ремонт об’єкту, будівництва за класом наслідків СС2 або СС3, за яким виконувались роботи є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так, з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь-який договір з виконання подібних робіт не залежно від класу налідків об’єкту та назви предмету аналогічного договору. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір з виконання робіт подібних до переліку робіт, передбаченим даною закупівлею. Просимо Замовника виключити даний пункт вимоги з тендерної документації.
Відповідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом визначено, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом зазначеної закупівлі є «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.

Враховуючи вимоги до вище зазначеного кваліфікаційного критерію Замовник не обмежив Учасників у можливості надавати декілька договорів, предметом закупівлі яких є проведення капітального ремонту.
Крім того Замовник не виключає можливості наявності в договорі/договорах, що подаються Учасником як аналогічні, інших видів робіт, окрім визначених Замовником, та не встановлює вимогу щодо кількості робіт в одному договорі.
Учасником може бути надано декілька договорів, які у сукупності підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду проведення капітального ремонту з виконанням робіт, зазначених в Додатку 1 до Тендерну документації.
Крім того повідомляємо, що Замовник внесе зміни в тендерну документацію в частині класів наслідків будівництва для аналогічного договору.
Відповідь замовника: 12.11.2020 16:57
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
13.11.2020, 11:20. ID: UA-2020-11-05-013791-c.a4
Вимога (Скарга)
Працівники
Ч.2 Додатку 1 до ТД визначено, що На підтвердження інформації, яка вказана у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник додає копії наступних документів:
1. Щодо кожного працівника/виконавця:
- копії першої і останньої(іх) сторінок трудової книжки, які свідчать про працевлаштування працівників, зазначених у довідці; копії договорів (контрактів, угод);
- завірені копії наказів про призначення на посаду;
- повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта.
- завірену копію(ії) посвідчення(посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці працівника(ів) Учасника.

Таким чином, замовник допускає та дозволяє, що учасник може подати на підтвердження відповідності копії цивільно-правових договорів (контрактів, угод) з працівниками.
При цьому, відповідно до чинного законодавства у разі укладання цивільно-правових договорів не передбачено ведення трудової книжки, оформлення наказу, подання повідомлення про прийняття на роботу до ДПС.

Відповідно, наведені вимоги суперечать одна одній. У зв'язку із цим, вимагаємо виокремити вимоги ТД до працівників, які перебувають в штаті, та тих, які надають послуги за цивільно-правовими договорами.
Добрий день!
Пунктом 2 Додатка 1 до Тендерної документації на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») замовником одним із кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження відповідної інформації учасник надає, з-поміж іншого:
«1. Щодо кожного працівника/виконавця:
- копії першої і останньої(іх) сторінок трудової книжки, які свідчать про працевлаштування працівників, зазначених у довідці; копії договорів (контрактів, угод);
- завірені копії наказів про призначення на посаду;
- повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта.
- завірену копію(ії) посвідчення(посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці працівника(ів) Учасника.
2. Надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників (виконавців):»
Необхідно зауважити, що КЗпП України передбачено:
- ст. 2: «Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою»;
- ст. 21: «Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України.»
- ст. 2521: «Трудовий колектив підприємства утворюють усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.»
Шляхом системного аналізу вищезазначених норм законодавства, а також усіх документів, що вимагаються замовником на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, можна дійти висновку що слова працівник та виконавець у цій тендерній документації вважаються тотожними та стосуються осіб які беруть участь у діяльності учасника на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.
При цьому доцільно зауважити, що замовник не допускає та не дозволяє, що учасник може подати на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації копії цивільно-правових договорів (контрактів, угод) із виконавцями чи підрядниками.
Відповідь замовника: 17.11.2020 19:36
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.11.2020, 11:26. ID: UA-2020-11-05-013791-c.c5
Вимога (Скарга)
Посади працівників
П.2 ч.2 Додатку 1 до ТД визначено, що учасник має Надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників (виконавців)***:
- головний інженер – повна вища освіта за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами, але за аналогічним напрямом освіти);
- електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В (у кількості – не менше 2 людей);
- лицювальники-плиточники (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 2 людей);
- маляри (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей);
- муляри (не нижче 3 розряду , у кількості – не менше 1 людини);
- опоряджувальник будівельний (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини);
- слюсарі-сантехніки (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей);
- штукатури (не нижче 3 розряду – не менше 3 людей).
Разом з цим, зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки встановлює обмеження учасникам для участі у тендері. зазначені спеціальності не є повним переліком спеціальностей, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. Оскільки для виконання робіт потрібні також і фахівці інших професій. Тому відсутні підстави виокремлювати саме їх та визначати кількість таких працівників та вимоги до розряду. Учасник може та йому не заборонено наймати працівників у процесі підготовки до виконання робіт. При цьому вимога до електромонтерів які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В є абсолютно необґрунтованою та не підтвердженою ПКД та технічним завданням.
У зв'язку із цим, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги щодо встановлення конкретного переліку посад, розрядів та кількості працівників.
Добрий день!
Відповідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 2 Додатка 1 до Тендерної документації на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Замовником одним із кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Замовник не виключає можливості зазначення Учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зазначених робіт інформації про інших працівників, окрім визначених Замовником, та не встановлює вимогу щодо виконання робіт з капітального ремонту обмеженим колом працівників та їх обмеженою кількістю.
Крім того відповідно до додатку 3.2 до тендерної документації, серед устаткування, яке повинне бути змонтоване, є:
489. Щит металевий, вмотнований, 12 модулі, 16А, 230В, ІР31;
490. Щит металевий, вмотнований, 12 модулі, 32А, 380В, ІР31;
491. Щит металевий, вмотнований, 54 модулі, 50А, 380В, ІР31.
Вище перелічене устаткування є електроустановкою відповідно до п.1.1.3 Глави 1.1 «Правил улаштування електроустановок», затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 21.07.2017 № 476 «Про затвердження Правил улаштування електроустановок», адже електороустановка – це комплекс взаємопов’язаних машин, апаратів, ліній та допоміжного обладнання (разом з будівлями і приміщеннями, в яких їх установлено), призначених для виробництва, трансформації, передавання, розподілу електричної енергії і перетворення її в інший вид енергії. Електроустановки за умовами електробезппеки розділяють на електроустановки до 1 кВ і електроустановки вище 1 кВ (за діючим значенням напруги).
Відповідно до характеристик, щити металеві, вмотвовані, разом із модулями, є електроустановками до 1 кВ.
Відповідно до абзацу другого, підпункту 5.1.1, пункту 5.1, розділу 5 «Правил безпечної експлуатації електроустановок», затверджених Наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 257 від 06.10.97р., в електроустановках до 1000 В працівники зі складу оперативних або оперативно-виробничих працівників, які одноособово обслуговують електроустановки, повинні мати групу III.
Таким чином вимога щодо наявності у електромонтерів ІІІ-ї групи з електробезпеки в електроустановках з напругою до 1000В є обґрунтованою та такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідь замовника: 17.11.2020 19:39
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.11.2020, 11:31. ID: UA-2020-11-05-013791-c.c6
Вимога (Скарга)
Аналогічний договір
Ч.3 Додатку 1 до ТД визначено, що учасником надається Копія/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.
Аналогічний договір має бути наданий з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, калькуляціями, додатковими угодами тощо).
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що значна частина об’єктів будівництва (чи реконструкції) у зв’язку із значним об’ємом та складністю робіт чи через відсутність фінансування у замовника виконуються протягом тривалого строку, який може становити від одного до кількох років. Таким чином, підрядна організація під час будівництва чи реконструкції такого об’єкту набуває значного досвіду виконання аналогічних договорів.
При цьому роботи на такому об’єкті можуть ще виконуватися відповідно до затвердженого замовником робіт та підрядником графіку виконання робіт та графіку фінансування, а об’єкт не буде завершений та зданий в експлуатацію через його не завершення з зазначених вище об’єктивних обставин.
Відповідно, така організація-підрядник не зможе брати участь у даній закупівлі через відсутність підтвердження повного виконання договору , при цьому маючи значний досвід виконання аналогічних робіт, що буде підтверджено відгуком замовника будівництва.
Таким чином, вимога щодо підтвердження повного виконання договору обмежує коло потенційних учасників цієї закупівлі та відповідно обмежує конкуренцію, що не відповідає принципам публічних закупівель, визначеним у Законі України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги про підтвердження повного аналогічного договору та дозволити учасникам надавати підтвердження виконання аналогічного договору, який виконується.
Добрий день!
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Зокрема додатком 1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» слід зазначити, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень статті 5 Закону.
Предметом зазначеної закупівлі є ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.
Крім того, відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 (зі змінами) передбачено наступне:
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація).
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Зареєстрована декларація або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об’єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об’єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
З огляду на зазначене, вимога щодо надання документального підтвердження наявності у Учасника досвіду повного виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є стратегічно важливою для Замовника.
Відповідь замовника: 17.11.2020 19:38
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
13.11.2020, 11:37. ID: UA-2020-11-05-013791-c.a7
Вимога (Скарга)
Аналогічні роботи
Ч.3 Додатку 1 до ТД визначено, що Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори, предметом якого є капітальний ремонт об’єкту, будівництва за класом наслідків СС2 або СС3, за яким виконувались роботи, пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, структурованих кабельних систем, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо) цивільної(их) будівлі (будівель).
Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників тендеру. Вами встановлені вимоги щодо виконання визначених видів робіт - роботи, пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, структурованих кабельних систем, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо) цивільної(их) будівлі (будівель). При цьому, такі роботи могли виконуватися і в рамках договорів та об'єктів з класом наслідків СС1.
У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги про підтвердження повного аналогічного договору за класом наслідків СС2 або СС3 та виключення вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором.
Добрий день!
Відповідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом визначено, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом зазначеної закупівлі є ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.
Враховуючи вимоги до вище зазначеного кваліфікаційного критерію Замовник не обмежив Учасників у можливості надавати декілька договорів, предметом закупівлі яких є виконання робіт з капітального ремонту.
Крім того Замовник не виключає можливості наявності в договорі/договорах, що подаються Учасником як аналогічні, інших видів робіт, окрім визначених Замовником, та не встановлює вимогу щодо кількості робіт в одному договорі.
Учасником може бути надано декілька договорів, які у сукупності підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання робіт з капітального ремонту з виконанням робіт, зазначених в Додатку 1 до Тендерну документації.
Крім того повідомляємо, що Замовник внесе зміни в тендерну документацію в частині класів наслідків будівництва для аналогічного договору.
Відповідь замовника: 17.11.2020 17:29
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена