Процедура закупівлі оголошена 03.02.2017 16:22. Дата останніх змін - 07.06.2017 09:23
поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя (через м.Кременчук) на ділянці км 109+600-км 120+800, Черкаська область -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2017-02-03-001808-b | |
ID | a6aa12aca533469c9cf35342748c1b54 |
Очікувана вартість закупівлі
141`707`942.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Служба автомобільних доріг у Черкаській області | |
Очікувана вартість закупівлі | 141`707`942.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 425`123.83 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 425`120.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
03.02.17
Період уточнень
до 01.03.17
Період оскаржень
до 07.03.17
Подання пропозицій
до 11.03.17
Прекваліфікація
з 28.03.2017
Оскарження прекваліфікації
до 13.04.2017
Аукціон
18.05.17
Кваліфікація переможця
з 18.05.17
Пропозиції розглянуті
19.05.17
Завершена
07.06.17
14.02.2017, 12:03
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток №6 до тендерної документації)
Запитання щодо предмету закупівлі поточний середній ремонт автомобільної д
Шановний Замовнику,
просимо роз'яснити наступне:
1. Позиція №1 «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття при глибині фрезерування 11 см – 488 м2» та позиція №11 «Укріплення узбіч відходами фрезерування асфальтобетону при товщині шару 15 см – 286 м2».
Загальний обсяг матеріалу отриманого від фрезерування становить: 488*0,11=53,68м3.
Загальний обсяг матеріалу отриманого від фрезерування, який необхідний для влаштування укріплених узбіч становить: 286*0,15=42,90 м3.
Залишок матеріалу від фрезерування становить: 53,68-42,90=10,78 м3. Вказаний обсяг матеріалу необхідно вивезти з ділянки будівництва, проте в технічному завданні не вказано призначення та дальність перевезення залишку матеріалу, отриманого від фрезерування. Просимо надати інформацію відносно призначення та дальності перевезення залишку матеріалу від фрезерування.
2. Позиція №7 «Перевезення сміття до 15 км – 268 т». В даний обсяг вивезення будівельного сміття включені в повному обсязі відходи, отримані від розбирання в позиціях №№2-6 (Бар’єрне огородження – 2327 п.м., тросове огородження 4490 п.м., з/б стовпчиків – 562 шт, бортові камені – 1840 п.м.)? Просимо надати уточнення, чи не підлягає частина матеріалів отриманих від розбирання (наприклад метал) поверненню Замовнику, або вивіз як металобрухту?
3. Позиція №10 «Укріплення узбіч щебенем товщиною шару 15 см з використанням автогрейдера – 60 584 м2». Просимо вказати фракцію щебеню, з якої необхідно виконати укріплення узбіч.
4. Позиція №12, Позиція №18 «Регенерація та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" товщиною 20 см з застосування бітумної емульсії та цементу (С-7) – 104 407 м2/10 440,7 м3». Просимо Вас вказати на яку глибину знімається існуючий шар асфальтобетону для подальшого змішування ресайклером із новим матеріалом? Також просимо вказати, чи передбачено проектною документацією або іншими документами склад регенерованої суміші, а саме вміст цементу (а також його марка), вміст бітумної емульсії, відсоткове співвідношення відфрезерованого та нового матеріалу у складі регенерованої суміші. В якості нового матеріалу до регенерованої суміші додається щебенево-піщана суміш С-7? Також просимо надати пояснення, чому в технічному завданні на площу влаштування регенерації 104 407 м2 вказано об’єм 10 440,7 м3 при товщині шару 0,20 м, а не 20 881,4 м3 (104407*0,2=20 881,4 м3)?
5. Позиція №13 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 30 069,216 т»,
Позиція №16 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 46,848 т»,
Позиція №19 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 2432,736 т»,
В усіх позиціях, якими передбачено влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону, в технічному завданні не вказана площа влаштування такого шару, яка необхідна для урахування ущільнення вирівнювального шару та площі розливу бітумної емульсії. Просимо Вас надати інформацію щодо площі влаштування вирівнювального шару асфальтобетону по всім вказаним позиціям.
6. Просимо Вас вказати ширину існуючого асфальтобетонного покриття автомобільної дороги для визначення ширини укладання асфальтобетонних шарів.
7. Позиція №29 «Влаштування однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження на металевих стояках, відстань між стояками 4 м – 4572 п.м.» Просимо Вас вказати величину стримувальної здатності бар’єрного огородження, поперечного прогину робочої ділянки огородження, а також необхідність встановлення консолі для з’єднання балки і стояка.
просимо роз'яснити наступне:
1. Позиція №1 «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття при глибині фрезерування 11 см – 488 м2» та позиція №11 «Укріплення узбіч відходами фрезерування асфальтобетону при товщині шару 15 см – 286 м2».
Загальний обсяг матеріалу отриманого від фрезерування становить: 488*0,11=53,68м3.
Загальний обсяг матеріалу отриманого від фрезерування, який необхідний для влаштування укріплених узбіч становить: 286*0,15=42,90 м3.
Залишок матеріалу від фрезерування становить: 53,68-42,90=10,78 м3. Вказаний обсяг матеріалу необхідно вивезти з ділянки будівництва, проте в технічному завданні не вказано призначення та дальність перевезення залишку матеріалу, отриманого від фрезерування. Просимо надати інформацію відносно призначення та дальності перевезення залишку матеріалу від фрезерування.
2. Позиція №7 «Перевезення сміття до 15 км – 268 т». В даний обсяг вивезення будівельного сміття включені в повному обсязі відходи, отримані від розбирання в позиціях №№2-6 (Бар’єрне огородження – 2327 п.м., тросове огородження 4490 п.м., з/б стовпчиків – 562 шт, бортові камені – 1840 п.м.)? Просимо надати уточнення, чи не підлягає частина матеріалів отриманих від розбирання (наприклад метал) поверненню Замовнику, або вивіз як металобрухту?
3. Позиція №10 «Укріплення узбіч щебенем товщиною шару 15 см з використанням автогрейдера – 60 584 м2». Просимо вказати фракцію щебеню, з якої необхідно виконати укріплення узбіч.
4. Позиція №12, Позиція №18 «Регенерація та укладання конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" товщиною 20 см з застосування бітумної емульсії та цементу (С-7) – 104 407 м2/10 440,7 м3». Просимо Вас вказати на яку глибину знімається існуючий шар асфальтобетону для подальшого змішування ресайклером із новим матеріалом? Також просимо вказати, чи передбачено проектною документацією або іншими документами склад регенерованої суміші, а саме вміст цементу (а також його марка), вміст бітумної емульсії, відсоткове співвідношення відфрезерованого та нового матеріалу у складі регенерованої суміші. В якості нового матеріалу до регенерованої суміші додається щебенево-піщана суміш С-7? Також просимо надати пояснення, чому в технічному завданні на площу влаштування регенерації 104 407 м2 вказано об’єм 10 440,7 м3 при товщині шару 0,20 м, а не 20 881,4 м3 (104407*0,2=20 881,4 м3)?
5. Позиція №13 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 30 069,216 т»,
Позиція №16 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 46,848 т»,
Позиція №19 «Влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші крупнозернистої, тип А, марка 1 на БМП – 2432,736 т»,
В усіх позиціях, якими передбачено влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону, в технічному завданні не вказана площа влаштування такого шару, яка необхідна для урахування ущільнення вирівнювального шару та площі розливу бітумної емульсії. Просимо Вас надати інформацію щодо площі влаштування вирівнювального шару асфальтобетону по всім вказаним позиціям.
6. Просимо Вас вказати ширину існуючого асфальтобетонного покриття автомобільної дороги для визначення ширини укладання асфальтобетонних шарів.
7. Позиція №29 «Влаштування однобічного металевого оцинкованого бар’єрного огородження на металевих стояках, відстань між стояками 4 м – 4572 п.м.» Просимо Вас вказати величину стримувальної здатності бар’єрного огородження, поперечного прогину робочої ділянки огородження, а також необхідність встановлення консолі для з’єднання балки і стояка.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.02.2017, 17:45)
Будуть внесені уточнення (зміни) до Технічного завдання тендерної документації з більш вичерпною інформацією, у вигляді нової редакції тендерної документації
14.02.2017, 12:06
Строк надання послуг
Запитання щодо предмету закупівлі поточний середній ремонт автомобільної д
В пункті 4.4 Тендерної документації вказано строк надання послуг - 2017 рік, в той же час в п. 5.1. додатку №5 до тендерної документації (Проект договору) вказано «Строк надання послуг: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору, відповідно до графіку надання послуг (Додаток №__).» Просимо Вас дати уточнення щодо строку надання послуг.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.02.2017, 17:45)
Строк надання послуг становить 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Договору і буде визначатись відповідно до графіку надання послуг та після погоджених планів Замовником
16.02.2017, 16:56
Техническое задание
Запитання щодо предмету закупівлі поточний середній ремонт автомобільної д
Необходима дополнительная информация :
1. Поперечный профиль ДО тип 1, тип 2
2. Продольный профиль дороги
3. Схема устройства дорожной разметки
4. Чертеж барьерного ограждения и его тип
5. Чертеж и схема устройства бортового камня, тип бортового камня
1. Поперечный профиль ДО тип 1, тип 2
2. Продольный профиль дороги
3. Схема устройства дорожной разметки
4. Чертеж барьерного ограждения и его тип
5. Чертеж и схема устройства бортового камня, тип бортового камня
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.02.2017, 17:46)
Інформація, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції викладена у Технічному завданні тендерної документації. Для розрахунків ціни пропозиції поперечний профіль дороги не потрібний
22.02.2017, 15:39
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток №6 до тендерної документації)
Запитання щодо предмету закупівлі поточний середній ремонт автомобільної д
1. При виконанні фрезерування існуючого покриття на глибину 11 см (з урахуванням фактичного виходу відфрезерованого матеріалу 91%) буде отримано наступну кількість відфрезерованого матеріалу:
488*0,11*0,91=48,85 м3 (в щільному тілі).
Для влаштування укріплених узбіч товщиною 15 см з відфрезерованого матеріалу площею 286 м2 загальна потреба матеріалу від фрезерування становить:
286*0,15=42,9 м3 (в щільному тілі).
Таким чином, залишок матеріалу від фрезерування становить:
48,85-42,9=5,95 м3 (в щільному тілі)
Просимо Вас вказати призначення залишку матеріалу від фрезерування, і в разі наявності визначеного місця для його складування, просимо вказати дальність транспортування, а також середню щільність існуючого шару із асфальтобетону, що фрезерується (для переводу із об’єму в масу).
2. Ширина існуючого асфальтобетонного покриття згідно з п.9 приміток до технічного завдання від 17.02.2017 р. становить 8,0 м на ділянці довжиною 11 км та 9,0 м на ділянці довжиною 0,2 км. Просимо Вас вказати, на який тип дорожнього одягу (тип 1 або тип 2) влаштовується на ділянці з шириною асфальтобетонного покриття 9,0 м.
3. Просимо Вас надати уточнення, підгрунтовку бітумною емульсією перед влаштуванням шару покриття необхідно виконувати звичайною бітумною емульсією чи модифікованою бітумною емульсією? (В технічному завданні від 03.02.2017 р. підгрунтовка перед влаштуванням шару покриття передбачена з використанням модификованої бітумної емульсії, в той же час в технічному завданні від 17.02.2017 р. підгрунтовка верхнього шару покриття передбачена з використанням звичайної бітумної емульсії).
488*0,11*0,91=48,85 м3 (в щільному тілі).
Для влаштування укріплених узбіч товщиною 15 см з відфрезерованого матеріалу площею 286 м2 загальна потреба матеріалу від фрезерування становить:
286*0,15=42,9 м3 (в щільному тілі).
Таким чином, залишок матеріалу від фрезерування становить:
48,85-42,9=5,95 м3 (в щільному тілі)
Просимо Вас вказати призначення залишку матеріалу від фрезерування, і в разі наявності визначеного місця для його складування, просимо вказати дальність транспортування, а також середню щільність існуючого шару із асфальтобетону, що фрезерується (для переводу із об’єму в масу).
2. Ширина існуючого асфальтобетонного покриття згідно з п.9 приміток до технічного завдання від 17.02.2017 р. становить 8,0 м на ділянці довжиною 11 км та 9,0 м на ділянці довжиною 0,2 км. Просимо Вас вказати, на який тип дорожнього одягу (тип 1 або тип 2) влаштовується на ділянці з шириною асфальтобетонного покриття 9,0 м.
3. Просимо Вас надати уточнення, підгрунтовку бітумною емульсією перед влаштуванням шару покриття необхідно виконувати звичайною бітумною емульсією чи модифікованою бітумною емульсією? (В технічному завданні від 03.02.2017 р. підгрунтовка перед влаштуванням шару покриття передбачена з використанням модификованої бітумної емульсії, в той же час в технічному завданні від 17.02.2017 р. підгрунтовка верхнього шару покриття передбачена з використанням звичайної бітумної емульсії).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.02.2017, 16:08)
1.При укріпленні узбічя відходами фрезерування асфальтобетону слід враховувати коефіцієнт ущільнення к=1,25. 2. Тип 1 влаштовується по всій ділянці дороги за винятком шляхопроводу і мосту. 3. Технічне завдання уточнено, відповідно внесеним змінам від 17.02.2017
22.02.2017, 15:41
Кваліфікаційні критерії
Запитання щодо предмету закупівлі поточний середній ремонт автомобільної д
1. Згідно п.1 Розділу 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник має надати в складі тендерної документації копії чинних сертифікатів відповідності на щебеневу продукцію. Згідно Наказу №28 від 01.02.2005 р. Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (з урахуванням змін до 29.08.2016 р. включно) щебенева продукція не відноситься до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації. В разі використанням учасником в складі своєї тендерної пропозиції продукції кар’єрів, що не мають сертифікату відповідності на щебеневу продукцію, але працюють у відповідності до чинного законодавства України, просимо Вас надати роз’яснення, яким чином учасник відкритих торгів може виконати вимоги викладені в п.1 Розділу 6 тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.02.2017, 16:10)
У зв’язку з обмеженими термінами виконання робіт, враховуючи вимоги ДСТУ Б В.2.7–75-98 та СОУ 45.2-00018112-028:2008 та запобігти використанню неякісного матеріалу при вхідному контролі та з метою виконання робіт, які повинні відповідати вимогам на стадії проведення процедури закупівлі. З метою виконання вимог ДСТУ Б В.2.7–75-98 та СОУ 45.2-00018112-028:2008 для запобігання використання продукції, яка не відповідає обов’язковим вимогам щодо якості на момент проведення процедури закупівлі, для розрахунків обсягів робіт необхідно враховувати відстань транспортування продукції з кар’єрів, які мають сертифікат відповідності»
23.02.2017, 11:08
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток №6 до тендерної документації)
Запитання щодо предмету закупівлі поточний середній ремонт автомобільної д
1. Згідно технічного завдання від 17.02.2017 р. для влаштування регенерованого шару з використанням комплексного в’яжучого необхідно застосовувати емульсію бітумну ЕКШ-50 (емульсія катіонна швидкрозпадна). В той же час, згідно з п.6.2.2 СОУ 45.2-00018112-061:2011. «Будівельні матеріали. Суміші органо-мінеральні дорожні з фрезерованих матеріалів дорожніх одягів, виготовлені за методом холодного ресайклінгу. Технічні умови» для приготування сумішей органо-мінеральних із фрезерованих матеріалів дозволяється використовувати бітумні емульсії марок ЕКП (повільнорозпадна) та ЕКС (середньорозпадна). Просимо Вас надати уточнення марки бітумної емульсії.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.02.2017, 16:13)
Технічне завдання складене згідно проектного рішення