Процедура закупівлі оголошена 18.09.2020 09:41. Дата останніх змін - 11.11.2020 11:18
136. Годинники наручні -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2020-09-18-001175-a | |
ID | 0fcedccd01924c6f826b8da561eae3ec |
Очікувана вартість закупівлі
280`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України | |
Очікувана вартість закупівлі | 280`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`400.00 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 8`400.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
18.09.20
Період уточнень
до 25.09.20
Період оскаржень
до 01.10.20
Подання пропозицій
до 05.10.20
Аукціон
22.10.20
Кваліфікація переможця
з 22.10.20
Пропозиції розглянуті
з 27.10.20
Завершена
11.11.20
24.09.2020, 21:36. ID: UA-2020-09-18-001175-a.b1
Вимога (Скарга)
Скарга про порушення у ТД
Не викликає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами, оскільки Замовник використовує ЗАГАЛЬНИЙ ШАБЛОН ВИМОГ, який роздає ТОВ «Київський годинниковий завод» замовникам, з якими він вступає у змову, використовуючи методи недобросовісної конкуренції. Зазначений факт можна легко відслідити по аналогічним тендерам, відносно яких АМКУ виносило відповідні рішення.
Це повністю підтверджують наступні факти:
1. «Технічна специфікація» (Додаток 2 до тендерної документації) прописана Замовником під ТОВ «Київський годинниковий завод» та його годинники “Клейнод”, (при чому такі саме вимоги фігурують у багатьох торгах, де тендерна документація прописується в інтересах згаданого підприємства, що, додатково, розширює доказову базу щодо фактів змови)
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, щодо циферблатів та їх специфічного дизайну та специфічного методу нанесення зображення на циферблат. Наголошуємо, що відхилення в межах мм є абсолютно незначними та візуально непомітними й жодним чином не впливають на характер порушення
Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру (не менш 42 мм), та ТОВЩИНИ – 10-11 мм, вимагає циферблат сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру 31-33мм, та ТОВЩИНИ – 8-9 мм вимагає сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник безпідставно вимагає нанесення зображення методом тамподруку який використовується ТОВ «Київський годинниковий завод», хоча існує багато інших методів нанесення зрбраження, у т.ч. набагато якісніших
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретним моделям параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та товщини корпусу, вимог щодо циферблату, його кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації).
Таким чином, посилання на зазначені моделі «Клейнод» абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик аналогів предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Замовник також протиправно обмежує метод нанесення зображення на циферблат
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13 квітня 2016р., Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне СИСТЕМАТИЧНЕ ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Замовник також порушує згадані норми чинного законодавства, протиправно вимагаючи подарунковий футляр в матеріалі зі «штучної шкіри», при існуючому величезному різномаїтті інших матеріалів, здатних забезпечити футляру більш презентабельний вигляд та вищу якість
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Теж саме стосується протиправного обмеження Замовником методу нанесення зображення на циферблат методом тамподруку в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні альтернативних більш якісних методів
2. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники «Клейнод» (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам. Існують загальноприйняті технології виробництва ременів з НАТУРАЛЬНОЇ ШКІРИ, але, здається, Замовник або не розуміє, що саме він прописує у тендерній документації, або свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише про недоброчесність Замовника та його бажання знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод». Пропонуємо Замовнику розрізати будь-який ремінь, який нібито відповідає зазначеним вимогам та подивитися на його структуру та матеріал виконання
Зазначені дії свідчать про попередню змову Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод» та спробу спотворити процес проведення торгів
Більш того, незрозуміло чому Кабінет Міністрів України, який має захищати національні інтереси під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручних чоловічих та жіночих), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, зокрема діаметру та товщини, вимоги до кольору циферблатів, цифр та їх дизайну
2. прибрати протиправну вимогу щодо конкретного методу нанесення зображення на циферблат
3. замінити вимоги до ременя з «натуральна шкіра природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)» на «ремінь з натуральної шкіри» АБО ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
4. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Це повністю підтверджують наступні факти:
1. «Технічна специфікація» (Додаток 2 до тендерної документації) прописана Замовником під ТОВ «Київський годинниковий завод» та його годинники “Клейнод”, (при чому такі саме вимоги фігурують у багатьох торгах, де тендерна документація прописується в інтересах згаданого підприємства, що, додатково, розширює доказову базу щодо фактів змови)
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, щодо циферблатів та їх специфічного дизайну та специфічного методу нанесення зображення на циферблат. Наголошуємо, що відхилення в межах мм є абсолютно незначними та візуально непомітними й жодним чином не впливають на характер порушення
Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру (не менш 42 мм), та ТОВЩИНИ – 10-11 мм, вимагає циферблат сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру 31-33мм, та ТОВЩИНИ – 8-9 мм вимагає сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник безпідставно вимагає нанесення зображення методом тамподруку який використовується ТОВ «Київський годинниковий завод», хоча існує багато інших методів нанесення зрбраження, у т.ч. набагато якісніших
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретним моделям параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та товщини корпусу, вимог щодо циферблату, його кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації).
Таким чином, посилання на зазначені моделі «Клейнод» абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик аналогів предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Замовник також протиправно обмежує метод нанесення зображення на циферблат
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13 квітня 2016р., Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне СИСТЕМАТИЧНЕ ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Замовник також порушує згадані норми чинного законодавства, протиправно вимагаючи подарунковий футляр в матеріалі зі «штучної шкіри», при існуючому величезному різномаїтті інших матеріалів, здатних забезпечити футляру більш презентабельний вигляд та вищу якість
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Теж саме стосується протиправного обмеження Замовником методу нанесення зображення на циферблат методом тамподруку в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні альтернативних більш якісних методів
2. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники «Клейнод» (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам. Існують загальноприйняті технології виробництва ременів з НАТУРАЛЬНОЇ ШКІРИ, але, здається, Замовник або не розуміє, що саме він прописує у тендерній документації, або свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише про недоброчесність Замовника та його бажання знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод». Пропонуємо Замовнику розрізати будь-який ремінь, який нібито відповідає зазначеним вимогам та подивитися на його структуру та матеріал виконання
Зазначені дії свідчать про попередню змову Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод» та спробу спотворити процес проведення торгів
Більш того, незрозуміло чому Кабінет Міністрів України, який має захищати національні інтереси під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручних чоловічих та жіночих), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, зокрема діаметру та товщини, вимоги до кольору циферблатів, цифр та їх дизайну
2. прибрати протиправну вимогу щодо конкретного методу нанесення зображення на циферблат
3. замінити вимоги до ременя з «натуральна шкіра природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)» на «ремінь з натуральної шкіри» АБО ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
4. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
На вимогу від 24.09.2020р. №UA-2020-09-18-001175-a.b1 повідомляємо про наступне.
З метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів.
Під час проведення підготовки тендерної документації до закупівлі, проводиться всебічний розгляд пропозицій на ринку України без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів.
В технічній специфікації, а саме в Додатку 1 до тендерної документації, по предмету закупівлі “Годинники наручні” до ДК 021:2015 “18520000-0 Персональні хронометри”, зазначено не вимогу під конкретний товар або виробника⁄торгову марку, а лише технічний опис з межами відхилення технічних параметрів для ефективного охоплення як найбільшого кола потенційних постачальників, з метою створення вільної конкуренції та максимально можливою економією державних коштів та виключенням будь-яких зловживань і корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів.
Звертаємо увагу, що обвинувачення Замовника у будь-яких змовах з іншими потенційними суб’єктами торгів є неприйнятним та безпідставним, так як відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не містить посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а містить лише опис бажаного предмету закупівлі. Також зазначаємо, що торги ще не відбулися.
Враховуючи вищевикладене, Замовник беззаперечно стимулює вільну конкуренцію, при цьому керується вимогами чинного законодавства України та дипломатичного протоколу, з метою підтримання позитивного іміджу країни.
З метою належного забезпечення та організації загальноприйнятих дипломатичних норм заходів за участю вищих посадових осіб держави, в тому числі Прем’єр-міністра України, проводиться закупівля відповідної сувенірної продукції високої якості, з подальшим протокольним обміном між учасниками зазначених вище заходів.
Під час проведення підготовки тендерної документації до закупівлі, проводиться всебічний розгляд пропозицій на ринку України без прив’язки до конкретно визначеного виробника, з урахуванням належної якості, цінової пропозиції і відповідно до норм чинного законодавства, з метою недопущення протиправних, маніпулятивних обмежень вільної конкуренції між потенційними учасниками торгів.
В технічній специфікації, а саме в Додатку 1 до тендерної документації, по предмету закупівлі “Годинники наручні” до ДК 021:2015 “18520000-0 Персональні хронометри”, зазначено не вимогу під конкретний товар або виробника⁄торгову марку, а лише технічний опис з межами відхилення технічних параметрів для ефективного охоплення як найбільшого кола потенційних постачальників, з метою створення вільної конкуренції та максимально можливою економією державних коштів та виключенням будь-яких зловживань і корупційних дій з боку учасників аукціону при проведенні відкритих торгів.
Звертаємо увагу, що обвинувачення Замовника у будь-яких змовах з іншими потенційними суб’єктами торгів є неприйнятним та безпідставним, так як відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не містить посилання на конкретну конструкцію, тип предмету закупівлі, а тим паче на виробника чи торгову марку, а містить лише опис бажаного предмету закупівлі. Також зазначаємо, що торги ще не відбулися.
Враховуючи вищевикладене, Замовник беззаперечно стимулює вільну конкуренцію, при цьому керується вимогами чинного законодавства України та дипломатичного протоколу, з метою підтримання позитивного іміджу країни.
Відповідь замовника: 28.09.2020 10:46
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
30.09.2020, 21:06. ID: UA-2020-09-18-001175-a.c2
Скарга до АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
18 вересня 2020 року Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України, місцезнаходження: 01008, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2, код ЄДРПОУ 00019442 (надалі Замовник) оприлюднила оголошення UA-2020-09-18-001175-a про проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів - годинників наручних чоловічих та жіночих (ДК 021:2015 18520000-0 персональні хронометри) у кількості 190 штук на загальну суму 280 000,00 грн.
Не викликає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами. Замовник використовує ЗАГАЛЬНИЙ ШАБЛОН ВИМОГ, який роздає ТОВ «Київський годинниковий завод» замовникам, з якими він вступає у змову, використовуючи методи недоброчесної конкуренції. Зазначений факт можна легко відстежити по аналогічним тендерам, відносно яких АМКУ виносило відповідні рішення.
Протиправне підлаштування предмету закупівлі під конструкцію відповідного товару повністю підтверджують наступні факти:
1. «Технічна специфікація» (Додаток 2 до тендерної документації) прописана Замовником під ТОВ «Київський годинниковий завод» та його годинники “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 495-624 жіночий (витяги з сайту http://watch.kiev.ua/store/timer ТОВ «Київський годинниковий завод» додаються), при чому такі саме вимоги фігурують у багатьох торгах, де тендерна документація прописується в інтересах згаданого підприємства, що, додатково, розширює доказову базу щодо фактів змови
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, щодо циферблатів та їх специфічного дизайну та специфічного методу нанесення зображення на циферблат. Наголошуємо, що відхилення в межах міліметру є абсолютно незначними та візуально непомітними й жодним чином не впливають на характер порушення
Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру (не менш 42 мм, при цьому чоловічі годинники з корпусом понад 41мм не є дуже розповсюдженими), та ТОВЩИНИ – 10-11 мм, вимагає циферблат сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру 31-33мм, та ТОВЩИНИ – 8-9 мм, вимагає сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник безпідставно вимагає нанесення зображення методом тамподруку який використовується ТОВ «Київський годинниковий завод», хоча існує багато інших методів нанесення зрбраження, у т.ч. набагато якісніших
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретним моделям параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство, протиправно обмежує конкуренцію та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Наприклад, постачальники, які можуть запропонувати годинники діаметром 41мм або 40мм, тощо та іншої товщини (для чоловічих) та 29мм, 30мм, тощо та іншої товщини (для жіночих) – тобто з абсолютно непомітною різницею в 1-2 мм, а також світлим (але не сріблястим кольором циферблату) з іншою індикацією (наприклад, арабські цифри або інші позначки) - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ!
Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкцію годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 495-624 жіночий, при цьому НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які будуть віповідати за сукупністю ВСІХ показників вимогам до предмета закупівлі
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та товщини корпусу, вимог щодо циферблату, його кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації).
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКОЮЧНО конкретним моделям “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 495-624 жіночий, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Замовник також протиправно обмежує метод нанесення зображення на циферблат
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13 квітня 2016р., Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне СИСТЕМАТИЧНЕ ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Замовник також порушує згадані норми чинного законодавства, протиправно вимагаючи подарунковий футляр в матеріалі зі «штучної шкіри», при існуючому величезному різномаїтті інших матеріалів, здатних забезпечити футляру більш презентабельний вигляд та вищу якість
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Теж саме стосується протиправного обмеження Замовником методу нанесення зображення на циферблат методом тамподруку в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні альтернативних більш якісних методів
2. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники «Клейнод» (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам. Існують загальноприйняті технології виробництва ременів з НАТУРАЛЬНОЇ ШКІРИ, але, здається, Замовник або не розуміє, що саме він прописує у тендерній документації, або свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише про недоброчесність Замовника та його бажання знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод». Пропонуємо Замовнику розрізати будь-який ремінь, який нібито відповідає зазначеним вимогам та подивитися на його структуру та матеріал виконання
3. У вимозі UA-2020-09-18-001175-a.b1 ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» до Замовника у системі «Prozorro» 24 вересня 2020р. привести тендерну документацію та технічну специфікацію на проведення закупівлі персональних хронометрів у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунув всі порушення й дискримінаційні умови, Замовником було відмовлено. При цьому, Замовник не надав відповіді на жодну з наведених Скаржником претензій, а заявив, що нічого не порушує без жодної аргументації зі свого боку.
Вочевидь, Замовник занадто зацікавлений у закупівлі Товару у ТОВ «Київський годинниковий завод» за завищеними цінами. Зазначені дії свідчать про недоброчесність Замовника та його спробу спотворити процес проведення торгів, а також про попередню домовленість Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод».
Більш того, незрозуміло чому Кабінет Міністрів України, який має захищати національні інтереси під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
Важливо зазначти, що згадані моделі годинників так званої торгової марки “TIME-R”, які збирається закуповувати Кабіне міністрів України, насправді є моделями годинників російської торгової марки «ПОЛЕТ», незрозуміло якими шляхами завезеними в Україну, у чому можна легко переконатися подивившись відповідні російські сайти, а також відповідні каталоги ТОВ «Київський годинниковий завод», що безумовно має викликати широкий суспільний резонанс
Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» як потенційний учасник зазначеної процедури закупівлі, права та інтереси якого порушені згаданими дискримінаційними положеннями тендерної документації, що повністю виключають перемогу інших учасників у даних торгах, звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИТЬ:
1. прийняти Скаргу до розгляду
2. призупинити оскаржувальну процедуру закупівлі за оголошенням UA-2020-09-18-001175-a стосовно проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручних), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК
3. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
4. задовольнити Скаргу, зобов’язав Замовника внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю годинників наручних чоловічих та жіночих (ДК 021:2015-18520000-0 персональні хронометри, оголошення UA-2020-09-18-001175-a та ПОВНІСТЮ усунути всі порушення та дискримінаційні вимоги
5. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо конкретної конструкції годинників: форми, розмірів корпусів годинників, зокрема діаметру та товщини, вимоги до кольору циферблатів, цифр та їх дизайну
6. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо конкретного методу нанесення зображення на циферблат
7. зобов’язати Замовника замінити вимоги до ременя з «натуральна шкіра природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)» на «ремінь з натуральної шкіри» АБО ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
8. зобов’язати Замовника у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників й керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
9. на підставі наданих доказів розпочати провадження за фактом змови між Замовником та ТОВ «Київський годинниковий завод»
Додатки:
1. Оголошення № UA-2020-09-18-001175-a
2. Підтвердження оплати за подання скарги
3. Чоловічий годинник Клейнод” К114-513 та жіночий годинник “Клейнод” К 138-523 з сайту ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Технічна специфікація (додаток 1 до тендерної документації)
Щиро сподіваємося на встановлення справедливості та задоволенні нашої скарги у повному обсязі
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
18 вересня 2020 року Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України, місцезнаходження: 01008, Україна, Київ, вул. Грушевського, 12/2, код ЄДРПОУ 00019442 (надалі Замовник) оприлюднила оголошення UA-2020-09-18-001175-a про проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів - годинників наручних чоловічих та жіночих (ДК 021:2015 18520000-0 персональні хронометри) у кількості 190 штук на загальну суму 280 000,00 грн.
Не викликає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами. Замовник використовує ЗАГАЛЬНИЙ ШАБЛОН ВИМОГ, який роздає ТОВ «Київський годинниковий завод» замовникам, з якими він вступає у змову, використовуючи методи недоброчесної конкуренції. Зазначений факт можна легко відстежити по аналогічним тендерам, відносно яких АМКУ виносило відповідні рішення.
Протиправне підлаштування предмету закупівлі під конструкцію відповідного товару повністю підтверджують наступні факти:
1. «Технічна специфікація» (Додаток 2 до тендерної документації) прописана Замовником під ТОВ «Київський годинниковий завод» та його годинники “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 495-624 жіночий (витяги з сайту http://watch.kiev.ua/store/timer ТОВ «Київський годинниковий завод» додаються), при чому такі саме вимоги фігурують у багатьох торгах, де тендерна документація прописується в інтересах згаданого підприємства, що, додатково, розширює доказову базу щодо фактів змови
Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, які вимагаються, щодо циферблатів та їх специфічного дизайну та специфічного методу нанесення зображення на циферблат. Наголошуємо, що відхилення в межах міліметру є абсолютно незначними та візуально непомітними й жодним чином не впливають на характер порушення
Так, для чоловічого годинника Замовник протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру (не менш 42 мм, при цьому чоловічі годинники з корпусом понад 41мм не є дуже розповсюдженими), та ТОВЩИНИ – 10-11 мм, вимагає циферблат сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Для жіночого годинника Замовник також протиправно вимагає відповідну конструкцію корпусу, встановлючи обмеження його форми, діаметру 31-33мм, та ТОВЩИНИ – 8-9 мм, вимагає сріблястого кольору з накладними металевими значками золотого кольору: римські цифри та позначки між ними.
Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник безпідставно вимагає нанесення зображення методом тамподруку який використовується ТОВ «Київський годинниковий завод», хоча існує багато інших методів нанесення зрбраження, у т.ч. набагато якісніших
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретним моделям параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство, протиправно обмежує конкуренцію та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Наприклад, постачальники, які можуть запропонувати годинники діаметром 41мм або 40мм, тощо та іншої товщини (для чоловічих) та 29мм, 30мм, тощо та іншої товщини (для жіночих) – тобто з абсолютно непомітною різницею в 1-2 мм, а також світлим (але не сріблястим кольором циферблату) з іншою індикацією (наприклад, арабські цифри або інші позначки) - ВІДРАЗУ ПОЗБАВЛЯЮТЬСЯ ПРАВА БРАТИ УЧАСТЬ У ЦИХ ТОРГАХ!
Таким чином, предмет закупівлі протиправно прописується Замовником чітко під конструкцію годинників ТОВ «Київський годинниковий завод» “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 495-624 жіночий, при цьому НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які будуть віповідати за сукупністю ВСІХ показників вимогам до предмета закупівлі
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та товщини корпусу, вимог щодо циферблату, його кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації).
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКОЮЧНО конкретним моделям “TIME-R” 319-613 чоловічий та “TIME-R” 495-624 жіночий, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. Замовник також протиправно обмежує метод нанесення зображення на циферблат
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог Наказу ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13 квітня 2016р., Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне СИСТЕМАТИЧНЕ ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Замовник також порушує згадані норми чинного законодавства, протиправно вимагаючи подарунковий футляр в матеріалі зі «штучної шкіри», при існуючому величезному різномаїтті інших матеріалів, здатних забезпечити футляру більш презентабельний вигляд та вищу якість
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування, в порушення чинного законодавства, протиправно обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Теж саме стосується протиправного обмеження Замовником методу нанесення зображення на циферблат методом тамподруку в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні альтернативних більш якісних методів
2. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники «Клейнод» (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам. Існують загальноприйняті технології виробництва ременів з НАТУРАЛЬНОЇ ШКІРИ, але, здається, Замовник або не розуміє, що саме він прописує у тендерній документації, або свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише про недоброчесність Замовника та його бажання знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод». Пропонуємо Замовнику розрізати будь-який ремінь, який нібито відповідає зазначеним вимогам та подивитися на його структуру та матеріал виконання
3. У вимозі UA-2020-09-18-001175-a.b1 ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» до Замовника у системі «Prozorro» 24 вересня 2020р. привести тендерну документацію та технічну специфікацію на проведення закупівлі персональних хронометрів у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунув всі порушення й дискримінаційні умови, Замовником було відмовлено. При цьому, Замовник не надав відповіді на жодну з наведених Скаржником претензій, а заявив, що нічого не порушує без жодної аргументації зі свого боку.
Вочевидь, Замовник занадто зацікавлений у закупівлі Товару у ТОВ «Київський годинниковий завод» за завищеними цінами. Зазначені дії свідчать про недоброчесність Замовника та його спробу спотворити процес проведення торгів, а також про попередню домовленість Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод».
Більш того, незрозуміло чому Кабінет Міністрів України, який має захищати національні інтереси під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
Важливо зазначти, що згадані моделі годинників так званої торгової марки “TIME-R”, які збирається закуповувати Кабіне міністрів України, насправді є моделями годинників російської торгової марки «ПОЛЕТ», незрозуміло якими шляхами завезеними в Україну, у чому можна легко переконатися подивившись відповідні російські сайти, а також відповідні каталоги ТОВ «Київський годинниковий завод», що безумовно має викликати широкий суспільний резонанс
Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» як потенційний учасник зазначеної процедури закупівлі, права та інтереси якого порушені згаданими дискримінаційними положеннями тендерної документації, що повністю виключають перемогу інших учасників у даних торгах, звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИТЬ:
1. прийняти Скаргу до розгляду
2. призупинити оскаржувальну процедуру закупівлі за оголошенням UA-2020-09-18-001175-a стосовно проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручних), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК
3. прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
4. задовольнити Скаргу, зобов’язав Замовника внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю годинників наручних чоловічих та жіночих (ДК 021:2015-18520000-0 персональні хронометри, оголошення UA-2020-09-18-001175-a та ПОВНІСТЮ усунути всі порушення та дискримінаційні вимоги
5. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо конкретної конструкції годинників: форми, розмірів корпусів годинників, зокрема діаметру та товщини, вимоги до кольору циферблатів, цифр та їх дизайну
6. зобов’язати Замовника прибрати протиправну вимогу щодо конкретного методу нанесення зображення на циферблат
7. зобов’язати Замовника замінити вимоги до ременя з «натуральна шкіра природньої структури (ремінець зі штучно-створеного метеріалу із окремих волокноподібних агломатеріалів з’єднаних в’яжучою речовиною, полімерної природи не допускається)» на «ремінь з натуральної шкіри» АБО ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
8. зобов’язати Замовника у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників й керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
9. на підставі наданих доказів розпочати провадження за фактом змови між Замовником та ТОВ «Київський годинниковий завод»
Додатки:
1. Оголошення № UA-2020-09-18-001175-a
2. Підтвердження оплати за подання скарги
3. Чоловічий годинник Клейнод” К114-513 та жіночий годинник “Клейнод” К 138-523 з сайту ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Технічна специфікація (додаток 1 до тендерної документації)
Щиро сподіваємося на встановлення справедливості та задоволенні нашої скарги у повному обсязі
Дата розгляду скарги13.10.2020, 15:00
Місце розгляду скаргиАМКУ
Не задоволена