Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.05.2020 13:36. Дата останніх змін - 20.07.2020 15:27

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-05 Торків-Брацлав-Ситківці-Леухи- ст. Монастирище, км 23+790 – км 35+580, протяжністю 11,79 км в межах Вінницької області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-13-002733-b  
ID 52c86db43be84024b7c8cf82e9313720  
Очікувана вартість закупівлі
142`945`369.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"  
Очікувана вартість закупівлі 142`945`369.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 714`726.84 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 4`288`361.07 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.05.20
Період уточнень
до 03.06.20
Період оскаржень
до 09.06.20
Подання пропозицій
до 13.06.20
Прекваліфікація
з 13.06.2020
Оскарження прекваліфікації
до 07.07.2020
Аукціон
07.07.20
Кваліфікація переможця
з 07.07.20
Пропозиції розглянуті
07.07.20
Завершена
20.07.20
01.06.2020, 15:29
Стосовно АБЗ
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, надайте-будь ласка роз’яснення стосовно того, чи можливе, згідно умов тендерної документації, закупівля асфальтобетонних сумішей за договором поставки? Якщо можливе, то яким чином учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в цій частині?
Дякуємо за Вашу відповідь!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2020, 08:24)
Додатком №4 тендерної документації передбачено залучення АБЗ, виробнича потужність якого не менше 100 т/г. Крім того учасником надаються:
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.

*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).
01.06.2020, 18:13
ЗАПИТАННЯ ЩОДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Загальне запитання щодо оголошення
У випадку якщо наше підприємство закуповує асфальтобетонну суміш у постачальника, який орендує цей завод, чи потрібно учаснику надавати гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки, або ж у цьому випадку достатньо листа від нашого постачальника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2020, 08:28)
У Додатку №4 тендерної документації чітко прописано які документи має надати учасник на підтвердження наявності АБЗ.
Крім того учасником надаються:
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.

*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).

02.06.2020, 15:48
Стосовно АБЗ 2
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, ознайомившись із умовами тендерної документації, просимо надати роз'яснення стосовно наступних питань:
1. Чи буде надання учасником договору поставки належним підтвердженням кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»?
2. Чи не буде факт купівлі асфальтобетонної суміші у постачальника, замість оренди або лізингу асфальтобетонної установки, таким, що суперечить вимогам тендерної документації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.06.2020, 16:39)
Учасник підтверджує наявність АБЗ керуючись Додатком №4 тендерної документації. Якщо учасник має намір підтверджувати наявність АБЗ іншим чином, який не передбачається умовами тендерної документації, то мають бути надані відповідні документи у складі пропозиції, які слугуватимуть підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
02.06.2020, 17:17
Стосовно АБЗ 3
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка відповідь на поставлене запитання у форматі "так" чи "ні":
Ваша тендерна документація та Додаток 4 передбачає можливість зукупівлі асфальтобетонної суміші за договором постачання? (якщо перебачає - "так", якщо не передбачає "ні".
Дякуємо за вашу відповідь!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.06.2020, 08:04)
Дивіться попередні відповіді. Відповідь надана. У примітці Додатку №4 тендерної документації зазначена відповідна інформація.