Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.04.2020 18:43. Дата останніх змін - 06.07.2020 17:54

Засоби індивідуального захисту, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території міста Києва, 9 лотів -

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-15-007075-b  
ID 4176138d98924ff986bbf76816977782  
Загальна очікувана вартість закупівлі
47`373`136.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 47`373`136.80 Гривня (без ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 1`420`800.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.04.20
Період уточнень
до 01.06.20
Період оскаржень
до 07.06.20
Подання пропозицій
до 11.06.20
Прекваліфікація
з 11.06.2020
Оскарження прекваліфікації
Торги відмінено
06.07.20
07.05.2020, 17:24. ID: UA-2020-04-15-007075-b.a1
Вимога (Скарга)
Стандарти для ЗІЗ згідно додатку 6 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»
Шановний Замовнику!
Просимо внести в медико-технічні вимоги стандарти для ЗІЗ, які зазначені у додатку 6 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28 березня 2020 року № 722 Наказі.
З повагою, Учасник.
Враховуючи Вашу вимогу, робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Відповідь замовника: 13.05.2020 16:37
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
16.05.2020, 17:26. ID: UA-2020-04-15-007075-b.c2
Скарга до АМКУ
ТОВ "ВІВА - ТРЕЙД"
Внесення змін до тендерної документації
Замовником, Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), було оголошено закупівлю
UA-2020-04-15-007075-b на Засоби індивідуального захисту, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території міста Києва, 9 лотів (надалі - Тендер).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВіВа-трейд» (надалі - ТОВ
«ВіВа-трейд» або Учасник) виявило бажання взяти участь у вказаному тендері та згідно з тендерною документацією (надалі - ТД).
Замовник спочатку встановив обмежений строк на подання Тендерних пропозицій до 18.05.2020 включно.
Проте, 14.05.2020 року о 16:35 Замовник вніс зміни до Тендерної Документації, якими доповнив Додаток 2 – Загальні вимоги наступним положенням:
«Обов’язкове надання учасником копії сертифікатів системи управління якістю
ISO 9001 та/або ISO 13485, виданих виробнику запропонованого товару».
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно з чинним законодавством України.
По-перше, Замовник додав нову дискримінуючу вимогу до предмета закупівлі 14.05.2020 року о 16:35 та продовжив строк на подання Тендерних пропозицій до 21.05.2020 18:00, тобто строк з моменту внесення змін до ТД до закінчення кінцевого строку подання Тендерних пропозицій складає 7 календарних днів. (Додаток 1, 2)
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Враховуючи той факт, що наявність сертифікатів системи управління якістю
ISO 9001 та/або ISO 13485 не є обов’язковою для суб’єктів господарювання та не кожен потенційний учасник має в наявності такий сертифікат системи управління якістю, ТОВ «ВіВа-трейд», яке є офіційним дистриб’ютором виробника за лотом 5 ТОВ «Укрфільтрсервіс» Завод «Фільтр», звернулося до виробника щодо отримання вказаного вище сертифікату.
За запитом виробника спеціалізовані установи оголосили строк на виготовлення сертифікату системи управління якістю ISO 9001 та/або ISO 13485, який складає в середньому 60 календарних днів, за умови, що виробник має розроблену документацію щодо методики виготовлення продукції. (Додаток 3)
Тобто, враховуючи той факт, що Замовник мав змогу, встановлюючи нові вимоги до тендерних пропозицій, встановити такий строк на подання тендерних пропозицій, який би був достатнім для потенційних учасників тендерних торгів на отримання вищезазначеного сертифікату, Замовник встановив строк на подання тендерних пропозицій, враховуючи новий документ (сертифікат системи управління якістю ISO 9001 та/або ISO 13485), що складає 7 днів. Тим самим Замовник позбавив нас можливості взяти участь у зазначених вище державних закупівлях, оскільки ТОВ «ВіВа-трейд»
(ТОВ «Укрфільтрсервіс» Завод «Фільтр») об’єктивно не має часу (можливості) на отримання вище зазначеного документа.
Таким чином, Замовник висуває таку вимогу до продукції, що має постачатися, яка обмежує коло потенційних учасників публічних торгів тими, які вже мають такий сертифікат, оскільки інші не мають фактичної можливості на його отримання за 7 календарних днів до закінчення строку на прийняття пропозицій.
По-друге, зазначаємо, що наявність таких сертифікатів не свідчить про якість виготовленої продукції, а свідчить про налагоджені процеси виробництва на підприємстві.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тобто сертифікат системи управління якістю ISO 9001 не є документом, який зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а лише свідчить про налагоджені процеси виробництва на підприємстві.
Таким чином, Замовник порушив прямий припис законодавства, а саме положення ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи усе вищевикладене, та згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки вказане вище положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі та унеможливлює отримання такого документа суб’єктом господарювання у встановлений Замовником строк, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо таке положення протиправним та дискримінаційним.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а саме видалити вимогу щодо надання учасником копії сертифікатів системи управління якістю ISO 9001 та/або ISO 13485, виданих виробнику запропонованого товару.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Не задоволена