Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.03.2020 15:20. Дата останніх змін - 03.03.2020 15:20

виконання робіт по розробці проектної документації по об'єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1000-1200-2000-2200 мм на просп. Правди та вул. Попова на ділянці від вул. Маршала Гречки до вул. Сім’ї Кульженків у м. Києві», стадія – Робоча документація, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)

Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-03-003528-a  
ID d8ac7f287f2243499a352e59dec6d71d  
Очікувана вартість закупівлі
1`693`861.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

відповідно до умов договору

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПрАТ "АК "Київводоканал"  
Очікувана вартість закупівлі 1`693`861.80 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
03.03.20
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
03.03.20

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Умови оплати передбачені Розділом ІV. Порядок здійснення оплати: 4.3. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.4. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється тільки за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст.46-49, ст.ст.70, 71, 78 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.6. Сторони домовились, що: - Акти приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії «Робоча документація» по Договору на суму, що становить не більше 80%, Виконавець надає Замовнику та по накладним передає ПД стадії «Робоча документація»  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 30 календарні дні  
Подія Виконання робіт  
Опис Умови оплати передбачені Розділом ІV. Порядок здійснення оплати: 4.3. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.4. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється тільки за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст.46-49, ст.ст.70, 71, 78 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.6. Сторони домовились, що: - Акт приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії «Робоча документація» по Договору на суму, що становить 20%, підписується та оплачується Виконавцю після отримання останнього примірника погодженої ПД зі службами міста.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
виконання робіт по розробці проектної документації по об'єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1000-1200-2000-2200 мм на просп. Правди та вул. Попова на ділянці від вул. Маршала Гречки до вул. Сім’ї Кульженків у м. Києві», стадія – Робоча документація, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)
Класифікація за ДК 021:2015: 71322000-1 - Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08162, Україна, Київська область, СМТ Чабани, вул. Машинобудівників, буд. 2-В, офіс 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Тендерна документація

Нетипізований документ
Звіт_про_укладені_договори_просп_Правди.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2020 15:14
Версія документу від: 03.03.2020 15:14
ID: ce675bce5a964086821a203a4f77919b
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2020 15:15
Версія документу від: 03.03.2020 15:15
ID: 5d075f07f402496d910bf2df76d51b84

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПрАТ "АК "Київводоканал"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03327664  
Юридична адреса 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
№ ПР0303
Дата підписання
03.03.2020
Дата початку дії
03.03.2020
Дата завершення дії
31.12.2020
Ціна договору
1`693`861.80 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`411`551.50 Гривня