Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.10.2019 18:07. Дата останніх змін - 21.12.2019 14:27

Послуги з обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації: обов'язкове страхування відповідальності експлуатанта цивільного повітряного судна комерційної авіації за шкоду, заподіяну третім особам, і відповідальності авіаційного перевізника за шкоду, заподіяну пасажирам і багажу; обов'язкове страхування цивільних повітряних суден; обов'язкове страхування членів екіпажу повітряного судна та іншого авіаційного персоналу; обов'язкове страхування осіб, які мають право перебувати на борту повітряного судна на законних підставах без придбання квитків -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-16-003945-b  
ID 306429eb0ace4e169e97d105e04050f0  
Очікувана вартість закупівлі
21`291`215.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне авіаційне підприємство "Україна"  
Очікувана вартість закупівлі 21`291`215.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 106`456.07 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 638`736.45 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
16.10.19
Період уточнень
до 05.11.19
Період оскаржень
до 11.11.19
Подання пропозицій
до 15.11.19
Прекваліфікація
з 15.11.2019
Оскарження прекваліфікації
до 02.12.2019
Аукціон
02.12.19
Кваліфікація переможця
з 02.12.19
Пропозиції розглянуті
03.12.19
Завершена
21.12.19
24.10.2019, 12:43
Порядок розрахунку коефіцієнту
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до вимог п.10 Таблиці 3 Додатку 1 до ТД, Учасник повинен розрахувати «коефіцієнт забезпеченості власними засобами». Для уникнення непорозумінь просимо надати формулу (із зазначенням конкретних рядків звітності Учасника) для розрахунку даного коефіцієнту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.10.2019, 12:05)
З метою визначення фінансової стійкості страхової компанії необхідно розрахувати показник коефіцієнту забезпеченості власними засобами. Достатній обсяг власних засобів страховика, вільних від зобов’язань, є надійним чинником фінансової стійкості страхової компанії.
Коефіцієнт забезпеченості власними засобами – співвідношення власного капіталу до страхових резервів. Згідно діючої форми №1 Балансу співвідношення кодів рядків: 1495 (Власний капітал) / 1530 (Страхові резерви).
05.11.2019, 17:35
Зміни у тендерну документацію у порівнянні з минулорічними умовами
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати обгрунтування, щодо внесення наступних змін у тендерну документацію у порівнянні з минулорічними умовами:
1. Минулорічні кваліфікаційні вимоги до учасників передбачали наявність досвіду виконання аналогічного договору страхування цивільної авіації по кожному предмету страхування: Страхування КАСКО, відповідальності перед третіми особами та страхування екіпажів ПС. Поточні умови закупівлі доповнені 4-м видом обов’язкового страхування цивільної авіації (страхування пасажирів, що мають право перебувати на бортах ПС без придбання квитків) та від майбутнього переможця, на відміну від минулорічних умов, не вимагається досвіду роботи з найскладнішими продуктами авіаційного страхування. Тільки з наступних змін випливає 3 питання:
1) які саме пасажири перевозяться на ПС ДАП «Україна» з придбанням квитків та яка необхідність застосування виду страхування, який розроблений для особливих випадків, наприклад страхування бажаючих стрибнути з парашутом?
2) чому поточні кваліфікаційні вимоги до учасників вимагають наявність досвіду щонайменше за двома напрямками авіаційного страхування з чотирьох. Чому саме 2, а не 1 чи 3 напрямки?
3) яка причина видалення минулорічних вимог до досвіду обов’язкового страхування пасажирських перевезень відповідно до правил IATA, вимог ДАСУ та страхових сум(лімітів) відповідальності еквівалентним поточній закупівлі?
2. Чим обґрунтовані вимоги пунктів 9, 10, 11 та 12 Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації? Чому обрані саме ці критерії, рейтинги, коефіцієнти забезпечення власними засобами, розміри гарантійних фондів та страхових резервів.
3. Просимо доповнити Додаток 3 до тендерної документації пунктом 11 (Підтвердження фінансової спроможності Учасника), на який присутнє посилання в п. 13 Таблиці 3, Додатку 1 до Тендерної документації
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.11.2019, 16:48)
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до Учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Разом з тим, виходячи з норм Закону, тендерні пропозиції подаються Учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.

Щодо питання №1 Учасника, а саме: «…1) які саме пасажири перевозяться на ПС ДАП «Україна» з придбанням квитків та яка необхідність застосування виду страхування, який розроблений для особливих випадків, наприклад страхування бажаючих стрибнути з парашутом?...»
Інформація про підприємство (види діяльності) знаходиться на веб-сайті ДАП «Україна» за адресою: https://saeukraine.org.ua/?page_id=21#
Визначення терміну «пасажир» при виконанні авіаційних перевезень ДАП «Україна», відповідає п. 1 (75), ст. 1, розділу І Повітряного кодексу України, а саме: пасажир - фізична особа, яка перевозиться повітряним судном за згодою перевізника відповідно до договору перевезення, крім членів екіпажу та додаткових спеціалістів на борту повітряного судна, працівників експлуатанта повітряного судна, уповноваженого представника відповідного національного органу регулювання та осіб, які супроводжують вантаж.
Квиток надає право пасажиру на переліт відповідним рейсом і зобов’язує
ДАП «Україна» здійснити відповідне перевезення пасажира та його багажу, а також надати інші послуги, пов’язані з перевезенням.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Порядку і правил здійснення обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації» від 06.09.2017 року №676 (далі – Порядок і правила), такий вид обов'язкового авіаційного страхування, як страхування осіб, які мають право перебувати на борту повітряного судна на законних підставах без придбання квитків, передбачає страхування «осіб, які мають право перебувати на борту повітряного судна на законних підставах без придбання квитків, які перевозяться повітряним судном або які виконують певні функції на борту повітряного судна під час польоту за згодою експлуатанта, працівники експлуатанта, які не належать до складу авіаційного персоналу, парашутисти, пацієнти медичних закладів, особи, які супроводжують вантаж, тощо.» (відповідно пункту 32 Порядку і правил).
Щодо доповнення Додатку 3 до тендерної документації повідомляємо, що до тендерної документації внесені зміни від 07.11.2019 року.