Процедура закупівлі оголошена 24.05.2019 16:29. Дата останніх змін - 02.07.2019 11:02
ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств (Організація та проведення Всеукраїнської інформаційно-роз'яснювальної кампанії про поступи України на шляху до євроатлантичної інтеграції,зокрема щодо впровадження демократичних реформ, використання потенціалу та практичної допомоги держав-членів НАТО) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-05-24-000701-c | |
ID | aee2d40d2c094042af2d4971658fd2eb |
Очікувана вартість закупівлі
3`430`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державний комітет телебачення і радіомовлення України | |
Очікувана вартість закупівлі | 3`430`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 34`300.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
24.05.19
Період уточнень
до 31.05.19
Період оскаржень
до 06.06.19
Подання пропозицій
до 10.06.19
Аукціон
11.06.19
Кваліфікація переможця
з 11.06.19
Пропозиції розглянуті
з 14.06.19
Завершена
02.07.19
28.05.2019, 13:43. ID: UA-2019-05-24-000701-c.a1
Вимога (Скарга)
Щодо внесення змін у кваліфікаційні вимоги (п.3 Додаток 1 до Тендерної документації)
У п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації зазначено вимогу до Учасників надати копію(ії) аналогічного(их) договору(ів). При цьому, аналогічними Замовник вважає договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду надання послуг стосовно реалізації інформаційних, комунікаційних, роз’яснювальних кампаній шляхом одночасного застосування не менше чотирьох зазначених інструментів їх реалізації: 1. розробка комунікаційної програми (стратегії, плану); 2.виготовлення інформаційної аудіовізуальної продукції та розміщення її в ефірі загальнонаціональних та регіональних телеканалів; 3. виготовлення друкованої продукції та її поширення в громадських місцях або закладах освіти. 4.виготовлення інформаційної аудіовізуальної продукції та розміщення її в ефірі загальнонаціональних та регіональних радіоканалів або виготовлення інформаційної аудіовізуальної продукції та розміщення її в Інтернеті (зокрема таргетоване розміщення у соціальних мережах). На нашу думку, така вимога має дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію. Вважаємо, що поєднання у рамках саме одного аналогічного договору усіх зазначених 4-х інструментів є досить рідкісним явищем на ринку. Зокрема, наша компанія має значний досвід використання усіх 4-х зазначених інструментів, однак окремі аналогічні договори, які є у нас в наявності, передбачали одночасне використання лише одного або декількох із зазначених інструментів. Відтак, ми готові взяти участь у закупівлі, якщо Замовником буде внесено відповідні зміни в Тендерну документацію та надано можливість учасникам підтвердити свій досвід декількома аналогічними договорами, які б сукупно охоплювали використання усіх 4-х інструментів реалізації інформаційних, комунікаційних, роз’яснювальних кампаній.
Внесени зміни у п.3 Додатку 1 до тендерної документації
Відповідь замовника: 30.05.2019 15:43
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником