Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.05.2019 16:00. Дата останніх змін - 10.09.2019 14:16

Переносний комплекс медичного обладнання та засобів комунікації з програмним забезпеченням для укомплектування амбулаторій первинної медичної допомоги у сільській місцевості -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-07-002268-a  
ID 3ebe78bcfc0047fa8a249fdc9a73785e  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Детальна інформація наведена в тендерній документації

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 33`880`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 33`880.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
07.05.19
Період уточнень
до 08.09.19
Період оскаржень
до 14.09.19
Подання пропозицій
до 18.09.19
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 07.08.19
Процедуру призупинено через скаргу
Прекваліфікація
з 18.09.19
Оскарження прекваліфікації
Аукціон
24.10.19
Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій
16.05.2019, 18:06
Питання щодо документації
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо уточнити деякі питання відносно тендерної документації.
1) Додаток 1 до тендерної документації, в частині Медико-технічні вимоги містить наступну інформацію:
"Комплект обладнання для моніторингу життєво-важливих показників у складі: ноутбук (операційна система Windows) з встановленою програмою для проведення телемедичної консультації, з можливістю виконання функцій моніторингу життєво-важливих показників (АТ, пульсоксиметрія, термометрія)". В свою чергу, Тендерна документація не містить жодної технічної специфікації чи посилання на неї, відносно програми для проведення телемедичної консультації.Прохання надати технічну специфікацію відносно даної програми.
2) У п .6.1.4 Розділу 6 міститься вимога щадо надання документів, що підтверджують можливість виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, згідно договору про закупівлю. Просимо надати вичерпний перелік документів, які необхідно надати.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2019, 15:38)
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 19.04.2019 року №101 «Про затвердження переліку заходів, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, щодо забезпечення телемедичним обладнанням комунальних закладів охорони здоров’я у сільській місцевості», за підписом віце-прем’єр міністра України – міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Г.ЗУБКА, передбачено придбання для потреб Рівненської області телемедичного обладнання для амбулаторій загальної практики – сімейної медицини.
Такого предмета закупівлі (телемедичне обладнання для амбулаторій загальної практики – сімейної медицини) згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону, Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457, основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 – не передбачено.
Виходячи з функціонального призначення та системного характеру використання телемедичного обладнання для амбулаторій загальної практики, Управлінням охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) визначено проведення закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання».
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України №148 від 26.01.2018 року «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» передбачено прилад з назвою «Монітор життєво- важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія)». Цей прибор не є стандартним приладом по типу ЕКГ чи монітора пацієнта.
Керуючись задекларованими та необхідними функціями маємо право вважати, що він повинен забезпечувати моніторування та відображення життєво важливих показників таких як ЕКГ, артеріальний тиск, насичення крові киснем та температуру тіла.
Необхідно мати таке рішення, яке завдяки програмному забезпеченню, що додається до приладів, забезпечувало б режим реєстрації та одночасного відображення усіх життєво важливих показників, а також зберігання та передачі фрагментів цифрових записів одночасно. Замовнику потрібен гнучкий спосіб який дозволяє моніторувати ЕКГ, АТ, пульсоксиметрію та температуру як разом так і відокремлене по необхідних частинах.
Також важливим є можливе використання приладу реєстрації АТ (та можливо ЕКГ), як Холтерівського монітору при наявності додаткового програмного забезпечення.
Використання ноутбуку або планшету, які є невід’ємною складовою комплекту, у тому разі і як універсальний монітор, для цих цілей дозволяє працювати в системній інтеграції з медичною інформаційною системою (МІС), будь яким зовнішнім медичним обладнанням, що є важливою частиною побудови медичного обслуговування, реєстрації та зберігання даних пацієнта.
В Медико-технічних вимогах вказані усі необхідні вимоги щодо програмного забезпечення, яке повинно бути в комплекті з кожним приладом. А тому твердження про те, що «слід зазначити, що вимоги до вищезгаданої медичної інформаційної системи відсутні у тендерній документації» просто не відповідає дійсності.
Крім цього, одним за базових компонентів, який повинен забезпечувати збереження та передачу інформації пацієнта є МІС, яка також забезпечує проведення телемедичної консультації. У числі бажаних функцій є інтеграція з МІСами, які можуть бути вже в використанні у замовника.
21.05.2019, 15:54
Питання щодо документації
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо повторно надати відповідь на деякі питання відносно тендерної документації, оскільки надана вами відповідь 21.05.2019 року не містить відповідей на наші запитання, а скопійована із розділу "вимоги":
1) Додаток 1 до тендерної документації, в частині Медико-технічні вимоги містить наступну інформацію: "Комплект обладнання для моніторингу життєво-важливих показників у складі: ноутбук (операційна система Windows) з встановленою програмою для проведення телемедичної консультації, з можливістю виконання функцій моніторингу життєво-важливих показників (АТ, пульсоксиметрія, термометрія)". В свою чергу, Тендерна документація не містить жодної технічної специфікації чи посилання на неї, відносно програми для проведення телемедичної консультації.Прохання надати технічну специфікацію відносно даної програми. 2) У п .6.1.4 Розділу 6 міститься вимога щадо надання документів, що підтверджують можливість виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, згідно договору про закупівлю. Просимо надати вичерпний перелік документів, які необхідно надати.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 12:38)
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на це, вважаємо, що Замовник вправі визначити мінімально необхідний перелік, щоб уникнути дискримінації та дозволити взяти участь максимально широкому колу учасників.
У п .6.1.4 Розділу 6 міститься вимога щодо надання документів, що підтверджують можливість виконання поставок товару, що є предметом закупівлі, згідно договору про закупівлю. Просимо надати вичерпний перелік документів, які необхідно надати.
Якщо уважно прочитати вимоги тендерної документації, зокрема той же п. 6.1.4., щодо якого Ви запитується уточнення, то можна помітити, що це пункт закінчується знаком пунктуації «:», після якого слідують два (!) підпункти - 6.1.4.1. та 6.1.4.2. В цих підпунктах і зазначається документація, яка має/може бути надати учасником процедури закуплі. А саме:
«6.1.4. документи, що підтверджують можливість виконання поставок товару, що є предметом цієї закупівлі, згідно договору про закупівлю:
6.1.4.1. для безпосередніх виробників - копія нормативно-технічної документації на виготовлення товару, що є предметом закупівлі, або копія сертифікату продукції власного виробництва, або інший документ, що підтверджує статус учасника, як виробника.
6.1.4.2. для учасників, які не є безпосередніми виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі, надати у складі тендерної пропозиції копію діючого дилерського або дистриб’юторського договору з підприємством-виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, або іншим суб’єктом господарювання, який на законних підставах здійснює реалізацію товару, що є предметом цієї закупівлі, або копію іншого документу, що підтверджує правомочність учасника на реалізацію товару, що пропонуються згідно його тендерної пропозиції.»

Таким чином, вся необхідна інформація містить в тендерній документації.
06.09.2019, 14:11
щодо порядку здійснення оплати (можливість передплати)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику,
Законом «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості», передбачено укомплектування закладів охорони здоров'я необхідним обладнанням і використання телемедицини.
Одним з принципів цього глобального заходу, згідно ч. 2 ст. 3 цього Закону є підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості забезпечується шляхом здійснення заходів з розроблення, затвердження, фінансування, виконання державних цільових програм, спрямованих на охорону, поліпшення, збереження та відновлення здоров’я населення, надання субвенцій з Державного бюджету України.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 4 Закону, держава забезпечує виконання заходів з підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості за таким, зокрема, напрямком, як впровадження сучасних технологій з медичного обслуговування у сільській місцевості, зокрема з використанням телемедицини, особливо якщо відстань та час є критичними чинниками для надання медичної допомоги, здійснення належного ресурсного забезпечення впровадження медичного обслуговування з використанням телемедицини (телемедичне консультування, телемедичний консиліум, телеметрія та домашнє телеконсультування).
Згідно з ч. 2 ст. 7 цього ж Закону, Кабінет Міністрів України визначає порядок та критерії забезпечення за рахунок коштів державного бюджету закладів охорони здоров’я у сільській місцевості обладнанням та транспортними засобами, необхідними для медичного обслуговування населення, зокрема (пункти 1 та 2):
• сучасними комп’ютерними та телекомунікаційними технологіями та засобами для забезпечення функціонування електронної системи охорони здоров’я, організації медичного обслуговування у сільській місцевості із застосуванням телемедицини, електронних рецептів, сумісності медичних інформаційних систем закладів охорони здоров’я, що забезпечують надання первинної медичної допомоги, з медичними інформаційними системами закладів охорони здоров’я, що забезпечують надання вторинної (спеціалізованої);
• медичним обладнанням для первинного обстеження, портативними телемедичними діагностичними засобами для дистанційного збору та передачі інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта.
Саме на реалізацію вимог цього Закону вами здійснюється закупівля телемедичного обладнання – 308 комплектів «Переносний комплекс медичного обладнання та засобів комунікації з програмним забезпеченням для укомплектування амбулаторій первинної медичної допомоги у сільській місцевості». Основою та обґрунтуванням для здійснення закупівлі обладнання за предметом закупівлі є наказ Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». З метою використання вказаного обладнання як телеметричного та для проведення телемедичного консультування має застосовуватись спеціальне програмне забезпечення, встановлене на ПК.
Все це підкреслює значущість запланованої Вами закупівлі та її важливість для підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості.

Наше підприємство має намір взяти участь у конкурсі та подати відповідну пропозицію, оскільки наше обладнання повністю відповідає і нормативним стандартам, і вимогам опублікованої тендерної документації. Проте, ознайомившись з інформацією викладеною у публікації, а також з проектом договору, вбачається що закупівля 308 комплектів обладнання з орієнтовною вартістю 33 880 000,00 грн. вами планується здійснюватися на умовах повної після оплати.
Вважаю така вимога повністю унеможливить проведення закупівлі, адже потребує наявності значних оборотних коштів, які необхідні для безпосереднього виробництва такого значного обсягу обладнання. Крім того, ряд обладнання яке входить в предмет закупівлі (зокрема ноутбук, вимірювач артеріального тиску, цифровий пульсоксиметр, цифрова камера) є товарами іноземного виробництва та імпортуються до України відповідними дилерськими мережами. Придбання цих товарів іноземного виробництва потребує внесення повної (100%) передплати. Крім того невід’ємною частиною предмету закупівлі є програмне забезпечення – медична інформаційна система.
Закупівля телемедичного обладнання не є першою в Рівенській області, та вже здійснено в Одеській (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-14-001428-b), Харківській областях (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-000738-c). Наявна поточна закупівля в Тернопільскій області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-06-003050-b).
У всіх цих областях замовниками було зважено та враховано наведені вище фактори, та з метою дійсної реалізації телемедичних проектів, до тендерної документації було внесено положення щодо можливості здійснення попередньої оплати: аванс – 50% та післяоплата – 50%. Так загальним є положення про те, що «Попередня оплата здійснюється в порядку та на умовах, визначених Постановою КМУ від 23.04.2014 р. № 117 на строк не більше 3-х місяців. Попередня оплата здійснюється на підставі рахунку.»
Таким чином, можливість передплати, хоча б у розмірі 50% є абсолютно обґрунтованою та такою, що не суперечить чинному законодавству України, тим більше закупівля здійснюється:
• програмного забезпечення (інформаційних систем та комплексів, баз даних) та робіт з його створення;
• товарів, робіт і послуг що не виробляються в Україні;
• медичного обладнання та санітарних автотранспортних засобів для забезпечення закладів охорони здоров’я;


З огляду на викладене вище, прошу Вас передбачити можливість здійснення предплати, шляхом внесення відповідних зміни до публікації та проекту договору в частині розділу «ІV. Порядок здійснення оплати», доповнивши пунктом 4.3. у наступній редакції:

4.3. ЗАМОВНИК може, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на підставі наданого рахунку перераховувати ПОСТАЧАЛЬНИКУ аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.09.2019, 14:16)
Відповідь на звернення

На звернення від 6 вересня 2019 року (14:11) та від 6 вересня 2019 року (14:13) тендерний комітет управління повідомляє наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено зміни до тендерної документації - доповнено Розділ IV «Порядок здійснення оплати» проекту Договору про закупівлю (Додаток 2 до тендерної документації) пунктом 4.3. наступного змісту:
«4.3. Попередня оплата можлива в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців у випадках, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами)».
Крім того, внесено зміни до відповідної публікації.
06.09.2019, 14:13
щодо порядку здійснення оплати (можливість передплати)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику,
Законом «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості», передбачено укомплектування закладів охорони здоров'я необхідним обладнанням і використання телемедицини.
Одним з принципів цього глобального заходу, згідно ч. 2 ст. 3 цього Закону є підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості забезпечується шляхом здійснення заходів з розроблення, затвердження, фінансування, виконання державних цільових програм, спрямованих на охорону, поліпшення, збереження та відновлення здоров’я населення, надання субвенцій з Державного бюджету України.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 4 Закону, держава забезпечує виконання заходів з підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості за таким, зокрема, напрямком, як впровадження сучасних технологій з медичного обслуговування у сільській місцевості, зокрема з використанням телемедицини, особливо якщо відстань та час є критичними чинниками для надання медичної допомоги, здійснення належного ресурсного забезпечення впровадження медичного обслуговування з використанням телемедицини (телемедичне консультування, телемедичний консиліум, телеметрія та домашнє телеконсультування).
Згідно з ч. 2 ст. 7 цього ж Закону, Кабінет Міністрів України визначає порядок та критерії забезпечення за рахунок коштів державного бюджету закладів охорони здоров’я у сільській місцевості обладнанням та транспортними засобами, необхідними для медичного обслуговування населення, зокрема (пункти 1 та 2):
• сучасними комп’ютерними та телекомунікаційними технологіями та засобами для забезпечення функціонування електронної системи охорони здоров’я, організації медичного обслуговування у сільській місцевості із застосуванням телемедицини, електронних рецептів, сумісності медичних інформаційних систем закладів охорони здоров’я, що забезпечують надання первинної медичної допомоги, з медичними інформаційними системами закладів охорони здоров’я, що забезпечують надання вторинної (спеціалізованої);
• медичним обладнанням для первинного обстеження, портативними телемедичними діагностичними засобами для дистанційного збору та передачі інформації про показники діяльності (фізіологічні параметри) організму пацієнта.
Саме на реалізацію вимог цього Закону вами здійснюється закупівля телемедичного обладнання – 308 комплектів «Переносний комплекс медичного обладнання та засобів комунікації з програмним забезпеченням для укомплектування амбулаторій первинної медичної допомоги у сільській місцевості». Основою та обґрунтуванням для здійснення закупівлі обладнання за предметом закупівлі є наказ Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». З метою використання вказаного обладнання як телеметричного та для проведення телемедичного консультування має застосовуватись спеціальне програмне забезпечення, встановлене на ПК.
Все це підкреслює значущість запланованої Вами закупівлі та її важливість для підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості.

Наше підприємство має намір взяти участь у конкурсі та подати відповідну пропозицію, оскільки наше обладнання повністю відповідає і нормативним стандартам, і вимогам опублікованої тендерної документації. Проте, ознайомившись з інформацією викладеною у публікації, а також з проектом договору, вбачається що закупівля 308 комплектів обладнання з орієнтовною вартістю 33 880 000,00 грн. вами планується здійснюватися на умовах повної після оплати.
Вважаю така вимога повністю унеможливить проведення закупівлі, адже потребує наявності значних оборотних коштів, які необхідні для безпосереднього виробництва такого значного обсягу обладнання. Крім того, ряд обладнання яке входить в предмет закупівлі (зокрема ноутбук, вимірювач артеріального тиску, цифровий пульсоксиметр, цифрова камера) є товарами іноземного виробництва та імпортуються до України відповідними дилерськими мережами. Придбання цих товарів іноземного виробництва потребує внесення повної (100%) передплати. Крім того невід’ємною частиною предмету закупівлі є програмне забезпечення – медична інформаційна система.
Закупівля телемедичного обладнання не є першою в Рівенській області, та вже здійснено в Одеській (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-14-001428-b), Харківській областях (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-000738-c). Наявна поточна закупівля в Тернопільскій області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-06-003050-b).
У всіх цих областях замовниками було зважено та враховано наведені вище фактори, та з метою дійсної реалізації телемедичних проектів, до тендерної документації було внесено положення щодо можливості здійснення попередньої оплати: аванс – 50% та післяоплата – 50%. Так загальним є положення про те, що «Попередня оплата здійснюється в порядку та на умовах, визначених Постановою КМУ від 23.04.2014 р. № 117 на строк не більше 3-х місяців. Попередня оплата здійснюється на підставі рахунку.»
Таким чином, можливість передплати, хоча б у розмірі 50% є абсолютно обґрунтованою та такою, що не суперечить чинному законодавству України, тим більше закупівля здійснюється:
• програмного забезпечення (інформаційних систем та комплексів, баз даних) та робіт з його створення;
• товарів, робіт і послуг що не виробляються в Україні;
• медичного обладнання та санітарних автотранспортних засобів для забезпечення закладів охорони здоров’я;

З огляду на викладене вище, прошу Вас передбачити можливість здійснення предплати, шляхом внесення відповідних зміни до публікації та проекту договору в частині розділу «ІV. Порядок здійснення оплати», доповнивши пунктом 4.3. у наступній редакції:

4.3. ЗАМОВНИК може, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на підставі наданого рахунку перераховувати ПОСТАЧАЛЬНИКУ аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.09.2019, 14:16)
Відповідь на звернення

На звернення від 6 вересня 2019 року (14:11) та від 6 вересня 2019 року (14:13) тендерний комітет управління повідомляє наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено зміни до тендерної документації - доповнено Розділ IV «Порядок здійснення оплати» проекту Договору про закупівлю (Додаток 2 до тендерної документації) пунктом 4.3. наступного змісту:
«4.3. Попередня оплата можлива в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців у випадках, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами)».
Крім того, внесено зміни до відповідної публікації.