Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.04.2019 16:32. Дата останніх змін - 03.05.2019 10:10

Капітальний ремонт освітлення пішохідних переходів в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-03-002074-a  
ID d017affa65dd42468d02a1a4e812224e  
Очікувана вартість закупівлі
1`329`153.19 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Капітальний ремонт освітлення пішохідних переходів в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 1`329`153.19 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 6`645.77 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
03.04.19
Період уточнень
до 08.04.19
Подання пропозицій
до 10.04.19
Кваліфікація переможця
з 10.04.19
Пропозиції розглянуті
з 15.04.19
Завершена
03.05.19
04.04.2019, 10:26
Питання щодо пункту 6.14. тендерної документації
Запитання щодо предмету закупівлі Капітальний ремонт освітлення пішохідних
Добрий день! Пукнт 6.14. тендерної документації данної закупівлі, а саме "довідка, вдовільній формі, про підтвердження наявності власних або орендованих потужностей для виготовлення гарячих асфальтобетонних сумішей відповідних ипів та марок на відстані ( не більше 20 км до місця виконання робіт) , що забеспечуєїх доставку з відповідними температурними показниками (140-150 С) до місць укладання, або завірені копії попередніх договорів з місцевимми виробниками на постачання озрахункового обсягу гарячих асфальтобетонних сумішей відповідних типів та марок" згідно п.3 ст. 5 Закону України "про публічні закупівлі" є дискриминаційною вимогою до учасників. Просимо Вас розглянути питання щодо цього пункту тендерної документації, який в свою чергу територіально обмежує учасників тендерної процедури.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.04.2019, 11:03)
Доброго дня!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до Наказу Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012року № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», ГБН В.2.3-218-547:2010, ДБН В. 2.3-4, ДСТУ Б В.2.7-119, ДСТУ Б В.2.7-127, ДСТУ Б В.2.7-135, ДСТУ Б В.2.7-89, ДСТУ 4044: «Технологія укладання асфальтобетонної суміші у покриття слід проводити в суху погоду при температурі повітря не нижче +5оС, а восени – не нижче +10оС. Значення температур гарячих асфальтобетонних сумішей на початку ущільнення наведені у таблиці:
Таблиця: Температури асфальтобетонних сумішей на початку ущільнення
Клас суміші
Марка бітуму Температура, 0С, на початку ущільнення асфальтобетонних сумішей
із вмістом щебеню більше 45% за масою із вмістом щебеню менше 45% за масою

Гаряча БНД 40/60 150-155 130-140
БНД 60/90 145-150 115-130
БНД 90/130 135-145 105-115
БНД 130/200 120-135 90-105
Враховуючи вище зазначене була внесена зміна до документації електронних торгів, а саме: «6.14. Довідку, в довільній формі, про підтвердження наявності власних або орендованих потужностей для виготовлення гарячих асфальтобетонних сумішей відповідних типів, марок та забезпечення поставки з відповідними температурними показниками (140-1500С) до місць укладання (надати завірену копію документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) або завірені копії попередніх договорів з виробниками на постачання розрахункового обсягу гарячих асфальтобетонних сумішей відповідних типів та марок). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції їх термін дії повинен бути не менший ніж до 31 грудня 2019 року».
Разом з тим департамент комунального господарства та благоустрою повідомляє що порядок проведення замовниками допорогових закупівель регламентується рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 №2832 «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель».


Директор департаменту Володимир Ніценко