Процедура закупівлі оголошена 22.03.2019 15:20. Дата останніх змін - 05.07.2019 10:58
ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств (Організація та проведення Всеукраїнської інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо змісту і засад взаємодії України з НАТО та ролі НАТО у зміцненні міжнародної стабільності і безпеки) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-03-22-001564-c | |
ID | 5b828c9373464b0db545ce5776c1491a |
Очікувана вартість закупівлі
4`120`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державний комітет телебачення і радіомовлення України | |
Очікувана вартість закупівлі | 4`120`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 61`800.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
22.03.19
Період уточнень
до 28.03.19
Період оскаржень
до 03.04.19
Подання пропозицій
до 07.04.19
Аукціон
10.04.19
Кваліфікація переможця
з 10.04.19
Пропозиції розглянуті
з 18.06.19
Завершена
05.07.19
25.03.2019, 17:11
Зміна тендерного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо звернути увагу замовника на вимоги ТОП 10 рейтингу Nielsen (18+). По-перше, це телеканали , в яких не передбачений формат гостя. По-друге, в схожій закупівлі, Ви пишете, що не обовязково, аби це були формати гостьових студій. Добре, можна зробити сюжети. 160 хв по 2 хв(це максимум, а взагалі 1.3хв). Так для розуміння, якщо беремо по 2 хвилини, загальний хронометраж по ТЗ 160 хв, це 80 сюжетів. Найдешевші пропозиції можна отримати в ранкових програмах. 30 -35 тис максимальні 80 тис. Це за один вихід. 80 сюжетів - 30 тис це 2млн 400 тис. Це лише одна частина телебачення. Також регіональні телеканали, а ще розміщення відеороликів. Це не враховуючи Радіо та друковані послуги та інтернет.
Крім того 80 сюжетів це виходи майже три місяці щодня. З урахуванням підписання договорів, святкові дні (пасха та травневі, день Конситуції), наскільки реально таке виконання по строкам?
Крім того 80 сюжетів це виходи майже три місяці щодня. З урахуванням підписання договорів, святкові дні (пасха та травневі, день Конситуції), наскільки реально таке виконання по строкам?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.03.2019, 10:06)
Зазначаємо, що у технічній специфікації на закупівлю даної послуги відсутні вимоги про те, що весь хронометраж програмно-сюжетних блоків 160 хв. має бути реалізований виключно на одному телеканалі, зокрема з рейтингу Топ-10: «…не менше, ніж на одному телеканалі інформаційно-аналітичного (інформаційного), публіцистичного та/або інформаційно-розважального формату з числа «ТОР–10» офіційного загального рейтингу телевізійної панелі Nielsen Україна «вся Україна, 18+» станом на час проведення Кампанії». Тобто, це не виключає можливості поєднання декількох телеканалів, один з яких має обов’язково бути з рейтингу «Топ-10». Наприклад, допустимі формати поєднання новинних сюжетів, ранкових гостьових ефірів, репортажів та сюжетів в рамках лінійок тематичних телепередач на одному з каналів «Топ-10» у доповненні з каналом інформаційного спрямування, який передбачає більш тривалі дискусійні формати у студії. Блоки (телепередачі) мають бути поєднані однією тематикою та відповідають меті і ідеології кампанії в цілому, а також досягати критерію ефективності в частині досягнення необхідної кількості контактів з цільовою аудиторією.
Такий же формат може бути використаний для радіо контенту.
Такий же формат може бути використаний для радіо контенту.
28.03.2019, 14:24
Просимо надати роз"яснення до тендерної документації, а саме: Обгрунтуйте необхідність розробляти комунікаційну програму, коли ви її фактично вже прописали в Технічному завдання, а також обгрунтуйте на чому грунтуються ваше ТЗ?
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком 3 до тендерної документації "Технічні вимоги до предмета закупівлі...." Замовником визначені конкретні Завдання Виконавця, які необхідно буде виконати під час надання послуг, що є предметом закупівлі, серед яких є завдання "Розробка та впровадження комунікаційної програми (стратегії) з урахуванням наданих Замовником результатів якісного соціологічного дослідження". Виникає питання, яким чином Замовник не маючи у своєму штаті працівників, які спеціалізуються на розробці комунікаційно програми, у технічному завданні вже прописує інструменти реалізації інформ. кампанії із зазначенням каналів, інформаційних продуктів, встановив графік комунікаційної активності і т.д., Фактично Замовник у технічному завдання вже фактично прописав, якими інструментами та в конкретних кількостях необхідно реалізувати інформ.кампанію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.04.2019, 10:45)
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.