Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.03.2019 16:27. Дата останніх змін - 05.07.2019 11:02

ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств (Організація та проведення інформаційної кампанії щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів в усіх сферах життя, у тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах – членах ЄС -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-18-001626-c  
ID 38b15ffeb07947ecb21c09278127c8ec  
Очікувана вартість закупівлі
3`700`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державний комітет телебачення і радіомовлення України  
Очікувана вартість закупівлі 3`700`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 55`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
18.03.19
Період уточнень
до 24.03.19
Період оскаржень
до 29.03.19
Подання пропозицій
до 03.04.19
Аукціон
04.04.19
Кваліфікація переможця
з 04.04.19
Пропозиції розглянуті
з 18.06.19
Завершена
05.07.19
22.03.2019, 13:05
Зміна тендерного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо змінити вимогу про трансляцію телепередач на телеканалах виключно з групи ТОП 10 рейтингу Nielsen (18+). Так як даний формат телепередач не передбачений медіасіткою цих телеканалів у прайм--тайм, як того вимагають умови закупівлі. Це ж саме стосується радіопередач для радіостанцій зі списку ТОП 10 рейтингу TNS в Україні. Опиратися ж на телеканали чи радіостанції, які знаходяться на останніх позиціях рейтингів ТОП 10 не представляється можливим, бо за умовами закупівлі, виконавець має користуватися даними рейтингами на момент проведення кампанії. А як відомо, рейтинги не є сталими, тому деякі телеканали чи радіостанції на момент проведення кампанії, можуть не потрапити у ТОП 10. Крім того, розміщення 20 хв програми у 10-ці телеканалів може бути проблемаичним, адже дані канали не мають такі формати
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.03.2019, 15:37)
У додатку 1 (технічна специфікація) до Договору зазначено "серія програм, що сформує 8 програмно-сюжетних блоків загальним хронометражем не менше 160 хв.".
Відповідно, формат програм конкретно не визначений і не обмежується вимогою стосовно того, щоб 1 телепередача мала фіксований хронометраж 20 хв. Програмно-сюжетний блок може включати в себе ряд форматів, які мають мовники: тематичні передачі
в рамках існуючих лінійок, репортажі, сюжети в новинах, інтервю студійного формату, які поєднані однією тематикою та відповідають меті і ідеології кампанії вцілому.
22.03.2019, 13:07
Уточнення щодо тендерного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня два запитання:
.1.В тендерних умовах вказано, що кількість телепрограм має складати не менше 8. При цьому, вказується, що для регіональних телеканалів, а їх має бути не менше 12, за умовами закупівлі, має транслюватися по 4 телепередачі "з актуальної для регіону тематики". Тобто 12*4=48 телепрограм, що аж ніяк не 8, як за умовами тендеру. Питання: телепередачі для регіональних телеканалів мають бути оригінальними чи можна повторювати їх з тих восьми, які будуть створені для загальнонаціонального телеканалу?

2. В умовах про звітність йдеться, що кількість контактів по друкованій продукції має складати не менше 1 млн. людей. При тому, що за умовами тендеру, необхідна кількість листівок не менше 150 тис шт.,Питання: як можна показати у звітах кількість контактів не менше 1 млн. людей, при друкованій продукції в 150 тис. шт?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.03.2019, 15:39)
Доброго дня.
Щодо першого питання: тематичний програмно-сюжетний блок (або одна телепередача цілком), які обєднані однією темою або ідеологією і відповідають темі і меті кампанії в цілому, можуть бути створені на запропонованому Виконавцем продакшені
(телеканалі)та протрансльовані на 12-ти регіональних каналах.