Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.04.2025 14:13. Дата останніх змін - 10.04.2025 07:00

Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-07-007838-a  
ID aba554914cf84bb0b0a388399ead9144  
Очікувана вартість закупівлі
2`40000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 Кожний вид закупленої продукції пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні та має супроводжуватись декларацією виробника (або свідоцтвом про якість товару, або якісним посвідченням тощо), яка містить наступну інформацію: - назву та адресу виробника; - назву харчового продукту та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту (в т.ч. масу партії); -посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується; - умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); - дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала документ; - посилання на експертні висновки або протоколи досліджень тощо (із вказанням найменування уповноваженої акредитованої лабораторії, номеру та дати) на підставі яких встановлена відповідність товару. Ціна на доставку продукції врахована в ціну товару. Залишковий термін придатності продукції на час поставки має складати не менше 80% від загального терміну придатності даної продукції.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Городищенська виправна колонія (№96)"  
Очікувана вартість закупівлі 2`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
07.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Закупівля не відбулась
10.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено