Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 16:20. Дата останніх змін - 07.04.2025 16:25
Код ДК 021:2015 33140000-3 - Медичні матеріали (17455 Калоприймач Coloplast Alterna № 30, 17500 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30, 17501 Калоприймач Coloplast Alterna Free №30, 05167/5167 Сечоприймач Conveen® Security+ , 750 мл, 50 см–дренажна трубка №10, Уропрезерватив зовнішній Coloplast 5205/05205 Conveen самоклеючий 30 мм, №30, 1758 Уростомний мішок Coloplast Alterna фланець 50 мм №20, 1776 Калоприймач Coloplast Alterna пластина №5, Сечоприймач 2,0 л з Т-краном, стерильний, "ВОЛЕС") -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-02-011710-a | |
ID | ac1fc946dedb45d0a4019cd9edae350a |
Очікувана вартість закупівлі
171`50000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» та пункту 18 Індивідуальної програми реабілітації інваліда, затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 №623, особа з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. 1.Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар, що постачається повинен відповідати найвищому рівню технологій і стандартам, існуючим в країні виробника на аналогічні товари, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. 2.Товар повинен бути зареєстрованим в Україні в установленому порядку. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником. 3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції. 4. Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару та мати сертифікат на тару.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Гадяцької міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 171`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
02.04.25
Подання пропозицій
до 07.04.25
Закупівля не відбулась
07.04.25