Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 19:50. Дата останніх змін - 22.04.2025 08:35
Меблі для бібліотеки (стелажі, столи, шафи, пенали, рецепції) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-013769-a | |
ID | 16f07b6497fa45f2be083bedd350bfc7 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`201`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Львівський державний університет внутрішніх справ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`201`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 35`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 07.04.25
Період оскаржень
до 07.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Кваліфікація переможця
з 10.04.25
Пропозиції розглянуті
з 21.04.25
04.04.2025, 13:03
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
В тендерній закупівлі міститься вимога надання наступного документу у складі пропозиції: "- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи що свідчить про виготовлення меблів учасником у відповідності до ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ 4414:2005, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ДСТУ 22046:2004, ДСТУ EN 527-3:2008, ГОСТ 12029"
Повідомляємо Замовнику, що З 1 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України від 6 вересня 2022 року № 2573-IX “Про систему громадського здоров’я”. Окремі положення цього Закону, а саме п. 2 розділу IX. Прикінцеві та перехідні положення скасовують дію Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”. Тим самим скасовується процедура проведення експертизи і отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
З цієї дати (1 жовтня 2023 р.) із переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином проведення санітарно-епідеміологічної експертизи і отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на сьогодні законодавством України не передбачено. Станом на 2025 рік отримання такого документу від державної установи не можливе.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує потенційне коло учасників лише контрагентами які вже мають зазначений документ. Звертаємось до Вас з проханням прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Повідомляємо Замовнику, що З 1 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України від 6 вересня 2022 року № 2573-IX “Про систему громадського здоров’я”. Окремі положення цього Закону, а саме п. 2 розділу IX. Прикінцеві та перехідні положення скасовують дію Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”. Тим самим скасовується процедура проведення експертизи і отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
З цієї дати (1 жовтня 2023 р.) із переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином проведення санітарно-епідеміологічної експертизи і отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на сьогодні законодавством України не передбачено. Станом на 2025 рік отримання такого документу від державної установи не можливе.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує потенційне коло учасників лише контрагентами які вже мають зазначений документ. Звертаємось до Вас з проханням прибрати цю вимогу з тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 16:15)
Добрий день! Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
За Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі — Закон № 4004) визначалось, що державна санітарно-епідеміологічна експертиза — це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, встановленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм — в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини. Відповідність / невідповідність об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини засвідчувалась висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджувався відповідним головним державним санітарним лікарем і був обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи.
Доволі часто для підтвердження відповідності предмета закупівлі умовам технічної специфікації, зокрема для відповідності предмета закупівлі нормам безпечності, замовники вимагають надання у складі пропозиції такого висновку. Варто зазначити, що Закон № 4004 втратив чинність згідно із Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX (далі — Закон № 2573), однак цей факт не свідчить про недійсність висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або неможливість їх отримання, лише скасовує саме обов’язок отримання. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається Держпродспоживслужбою і затверджується керівником або уповноваженим заступником територіальних органів Держпродспоживслужби.
Варто зазначити, що Замовник в Тендерній документації не встановлює вимог, що Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи має бути виданий після 01 жовтня 2023 року, чи додаткових окремих вимог щодо органу чи установи, якою повинен бути висновок, порядку його отримання чи відомостей які повинні міститись у ньому
За Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі — Закон № 4004) визначалось, що державна санітарно-епідеміологічна експертиза — це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, встановленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм — в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини. Відповідність / невідповідність об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини засвідчувалась висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що затверджувався відповідним головним державним санітарним лікарем і був обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи.
Доволі часто для підтвердження відповідності предмета закупівлі умовам технічної специфікації, зокрема для відповідності предмета закупівлі нормам безпечності, замовники вимагають надання у складі пропозиції такого висновку. Варто зазначити, що Закон № 4004 втратив чинність згідно із Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX (далі — Закон № 2573), однак цей факт не свідчить про недійсність висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або неможливість їх отримання, лише скасовує саме обов’язок отримання. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається Держпродспоживслужбою і затверджується керівником або уповноваженим заступником територіальних органів Держпродспоживслужби.
Варто зазначити, що Замовник в Тендерній документації не встановлює вимог, що Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи має бути виданий після 01 жовтня 2023 року, чи додаткових окремих вимог щодо органу чи установи, якою повинен бути висновок, порядку його отримання чи відомостей які повинні міститись у ньому