Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 19:27. Дата останніх змін - 09.04.2025 18:39

Яйце куряче столове, категорія Вища (L) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-013691-a  
ID a4097e32fc7f403cb5e7706f3b9fa38e  
Очікувана вартість закупівлі
239`34300 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачальник своїм автотранспортом, доставляє Товар один раз на тиждень у робочі години з 08 год до 16 год. за адресою, вказаною Покупцем при укладанні Договору. Адреси навчальних закладів вказані у проєкті договору. Покупець зобов'язаний здійснити оплату за кожну партію отриманого за цим Договором Товару в гривнях, шляхом перерахування безготівкових коштів на банківський рахунок Постачальника. Строк оплати – на протязі 30 (тридцяти) календарних днів від дня поставки Товару враховуючи вимоги постанови № 590 від 09 червня 2021р. “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Кожне яйце маркується штампом, де вказана група та категорія яйця. Маркування з позначкою придатності, відповідним шрифтом, нанесеною фарбою вільною від токсинів, відповідно до діючого законодавства. Споживча тара - упаковані у горбкуваті гофровані прокладки з чарунками 30 шт. для курячого яйця, у ящики з картону, обклеєні паперовою стрічкою, що забезпечує цілісність упаковки

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 239`343.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.04.25
Завершена
09.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено