Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 16:30. Дата останніх змін - 14.04.2025 16:00

Арматура для з/б конструкцій, одиниця виміру м.п.,Арматура для з/б конструкцій, одиниця виміру м.п.,Труба профільна сталева, одиниця виміру м.п. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-012033-a  
ID 4d6d51949fd946309ce489c26db2c533  
Очікувана вартість закупівлі
2`170`08000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 1493 (94 прикордонний загін)  
Очікувана вартість закупівлі 2`170`080.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 14.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено