Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 15:51. Дата останніх змін - 07.05.2025 10:05

Фарби та грунт 44810000-1 Фарби -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-010919-a  
ID 84d642e1934b4afb8b60fa2b9fd602f2  
Загальна очікувана вартість закупівлі
526`33760 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Волинська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України”  
Загальна очікувана вартість закупівлі 526`337.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 07.04.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Аукціон
15.04.25
Кваліфікація переможця
з 15.04.25
Пропозиції розглянуті
з 06.05.25
02.04.2025, 08:59
щодо пігменту оранжевий
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У всіх виробників пігмент даного кольору має назву помаранчевий, оранжевий з назвою не виготовляється у жодног овиробника. Просимо внести зміни і вказати коректну назву пігмент помаранчевий. Завчасно вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 15:10)
Доброго дня. Відповідно до звернення будуть внесені зміни до закупівл
02.04.2025, 09:02
щодо показників Фарби водоемульсійної Білої
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! у графі Технічні, якісні характеристики/технічна специфікація таблиці 1 Додатку 3 на товар позиція 17 Фарба водоемульсійна Біла вказані тенічні параметри, що характерні і виміріються ТІЛЬКИ для емалей алкідних, для фарб водоемульсійних існують зовсім інші показники. Просимо відкоригувати дані технічні вимоги і прописати коректні існуючі для фарб водоемульсійних фізико- хімічні показники
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 15:09)
Доброго дня. Відповідно до звернення будуть внесені зміни до закупівлі.
02.04.2025, 15:45
щодо оліфи комбінованої К-2
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У виробника даного продукту було уточнено, що дана оліфа є спеціальним продуктом, виготовляється у промтарі та ТІЛЬКИ під замовлення від 500 кг. Ваша кількість не дозволяє здійснити виробництво даного продукту, адже замовлення в рази менше. Проте, Оліфа комбінована К2 – це високоякісний продукт, призначений для підготовки та захисту дерев'яних та металевих поверхонь, а також для виробництва фарб і лаків. А оліфа оксоль має точно таке ж призначення і не відрізняється за ним від К2. То ж просимо надати можливість пропонувати Оліфу оксоль у фасуванні 1 л - 48 штук. Просимо внести відповідні зміни до документації і вкзаати: Оліфа комбінована К-2 або Оліфа оксоль фасування 1 кг або 1 л кількість у штуках - 48 штук. Сподіваємось на розуміння!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 16:12)
Доброго дня. Згідно Вашого запиту повідомляємо наступне. Якщо оліфа оксоль має таке ж призначення і не відрізняється від оліфи комбінованої К-2, то вони можуть бути взаємозамінними і закуповуватися як аналог. Зважаючи на це, Постачальник має надати відповідні документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики оліфи оксоль.
03.04.2025, 15:50
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.15.3 зазначено, що Покупець має право в односторонньому порядку розірвати Договір, у разі відмови Постачальника виконати вимоги пункту 5.5 цього Договору, а також у разі, якщо за результатами заходів відбору зразка-еталону, проведення випробувань та/або інспектування буде встановлено невідповідність якісних та технічних характеристик Товару вимогам, визначеним цим Договором, відповідними державними стандартами, технічними умовами, тощо.
Як вже зазначалося раніше, оцінка контролю відповідності товарів нормативним показникам ТУ виробника, за яким виготовлено товар, здійснюється за методологією визначеною ТУ органами з оцінки відповідності або відповідними організаціями. Дотримання зазначених вимог забезпечить отримання точних результатів щодо якісних показників товару. Просимо внести зміни до п.15.3:
15.3. Покупець має право в односторонньому порядку розірвати Договір, у разі відмови Постачальника виконати вимоги пункту 5.5 цього Договору, а також у разі, якщо за результатами заходів відбору зразка-еталону, проведення випробувань за методологією ТУ буде встановлено невідповідність якісних та технічних характеристик Товару вимогам, визначеним цим Договором, відповідними державними стандартами/ технічними умовами, тощо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 08:55)
Доброго дня.Запропоновані зміни по суті ідентичні тому що є в договорі
03.04.2025, 15:50
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.10.2. зазначено, що Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження термінів виконання зобов’язань або припинення дії Договору. Настання обставин непереборної сили повинно бути підтверджено довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або її територіальними органами.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 10.2 та викласти у наступній редакції:
10.2. Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження термінів виконання зобов’язань або припинення дії Договору. Настання обставин непереборної сили повинно бути підтверджено довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або її територіальними органами або іншим компетентним органом.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 09:35)
Доброго дня. На підтвердження настання форс-мажорних обставин видається Сертифікат (в певних договорах, законодавчих і нормативних актах згадується також як висновок, довідка, підтвердження) про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) – документ встановленої ТПП України форми, виданий ТПП України або регіональною торгово-промисловою палатою згідно з чинним законодавством, умовами договору (контракту, угоди тощо) та затвердженим Регламентом.
ТПП України веде єдиний Реєстр сертифікатів, виданих ТПП України та регіональними ТПП про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та Реєстр уповноважених осіб.
03.04.2025, 15:50
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.7.2. та 7.3 зазначено, що Постачальник зобов’язаний направити Покупцеві складену в електронній формі та зареєстровану в ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування до податкової накладної з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої Постачальником особи та з наявністю всіх обов’язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше наступного дня з моменту її реєстрації.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника). Просимо привести пункти 7.2. та 7.3 у відповідність до вимог податкового законодавства:
7.2. Постачальник зобов’язаний на вимогу направити Покупцеві складену в електронній формі та зареєстровану в ЄРПН податкову накладну та/або розрахунок коригування до податкової накладної з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої Постачальником особи та з наявністю всіх обов’язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше наступного дня з моменту її реєстрації.
7.3. У разі, якщо Постачальником не складено і не надіслано на вимогу Покупцеві, складену неналежним чином податкову накладну (розрахунку коригування), порушено терміни реєстрації належним чином складеної та оформленої податкової накладної (розрахунку коригування), в тому числі з підстав зупинення реєстрації в ЄРПН, та/або віднесення платника до категорії ризикових відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (із змінами та доповненнями)», Постачальник зобов’язаний сплатити неустойку у розмірі 20% від суми поставки та відшкодувати Покупцю збитки, понесені останнім у зв’язку з порушенням Постачальником своїх зобов’язань (у тому числі штрафні санкції згідно з податковим законодавством та компенсувати суму ПДВ, сплаченого у складі товару (послуги) на користь такого Постачальника).
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 08:50)
Доброго дня. Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем та яких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".
03.04.2025, 15:50
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.6.2.6. зазначено, що Покупець має право на етапі приймання-передачі Товару передати до належним чином сертифікованих лабораторій, органу з оцінки відповідності або організацій, які проводять випробування та акредитовані Національним агентством з акредитації України, зразки Товару для контролю якості за рахунок Постачальника. У разі, якщо результати випробувань не відповідають технічним вимогам або Постачальник відмовився від перевірки, Покупець має право не прийняти Товар та ініціювати розірвання цього Договору.
Закон України Про акредитацію органів з оцінки відповідності визначає, що визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні. НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (далі - НААУ) є національним органом України з акредитації. Функцією НААУ відповідно до покладених на нього завдань є: акредитація органів з оцінки відповідності, у тому числі прийняття рішень про акредитацію (НАКАЗ від 08.02.2017 № 161). Відповідно проводити оцінку якості лакофарбових матеріалів можуть виключно органи оцінки відповідності, що пройшли таку акредитацію або організації, що проводять випробування та акредитовані НААУ. Оцінка контролю відповідності товарів нормативним показникам ТУ виробника, за яким виготовлено товар, здійснюється за методологією визначеною ТУ органами з оцінки відповідності або відповідними організаціями. Дотримання зазначених вимог забезпечить отримання точних результатів щодо якісних показників товару. Відповідно формулювання зазначене у пункті 6.2.6 є некоректним та потребує виправлення. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
6.2.6.Покупець має право на етапі приймання-передачі Товару передати до акредитованих органів оцінки відповідності або до акредитованих організації, що проводять випробування , зразки Товару для контролю якості за рахунок Постачальника. У разі, якщо результати випробувань, проведених за обладнанням та методологією ТУ виробника, не відповідають технічним вимогам або Постачальник відмовився від перевірки, Покупець має право не прийняти Товар та ініціювати розірвання цього Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 08:51)
Доброго дня. Запропоновані зміни ідентичні тому, що є в договорі.
03.04.2025, 15:51
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.9.2. зазначено, що За порушення строків поставки (допоставки, доукомплектації, заміни тощо) Продукції, визначених розділом 5 Договору, Постачальник сплачує неустойку у розмірі 1% вартості такої Продукції за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 (десять) днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20% вказаної вартості.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для кожної із Сторін. Натомість відповідальність за договором Для Постачальника є значно завищеною, у порівнянні з відповідальність Замовника (пеня у розмірі 0,1 % від вартості поставленого Товару). Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником. Просимо привести п.9.2 договору у відповідність до ч.2 ст.231 Господарського кодексу України:
9.2. зазначено, що За порушення строків поставки (допоставки, доукомплектації, заміни тощо) Продукції, визначених розділом 5 Договору, Постачальник сплачує неустойку у розмірі 1% вартості такої Продукції за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 (десять) днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 08:52)
Доброго дня. Відповідно до статті 551 Цивільного кодексу України Розмір неустойки, встановлений законом, може бути збільшений у договорі, якщо таке збільшення не заборонено законом.
03.04.2025, 15:51
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.4.2 зазначено, що Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc», відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Шановний замовник, є різні програми для забезпечення електронного документообігу, тобто Постачальник може користуватися іншою програмою. Натомість умови п.4.2 визначають лише M.E.Doc Is. Просимо внести зміни до п.4.2:
4.2. Сторони домовилися про те, що при виконанні умов Договору підписання, погодження та направлення відповідних документів можуть здійснюватися у паперовому вигляді та/або засобами електронної пошти шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису; обмін первинними документами (рахунки, акти прийому-передачі, видаткові накладні тощо) може здійснюватися в формі електронних документів із застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису для підтвердження описаних в них господарських операцій за допомогою відповідних програмних комплексів (рішень), зокрема, системи електронного документообігу «M.E.Doc» тощо, відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 08:53)
Доброго дня. На даний час у Покупця не заплановано впровадження іншої системи електронного документообігу окрім «M.E.Doc».
03.04.2025, 15:51
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.3.2. зазначено, що Ціна Продукції згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Продукції, всі обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Продукції до місця передачі, вартість страхування, навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат коштів. Просимо внести зміни до п.3.2:
3.2. Ціна Продукції згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Продукції, всі обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Продукції до місця передачі, навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням цього Договору.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 08:58)
Доброго дня. Замовник не вбачає доцільності внесення змін відповідно до Вашого зауваження.
03.04.2025, 15:52
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
У п.2.2. зазначено, що Постачальник гарантує, що Продукція відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ДСТУ, ТУ тощо, які зазначаються у цьому Договорі.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним визначенням відповідності товару по якості є технічні умови виробника. Просимо звести наступні зміни до 2.2:
2.2. Постачальник гарантує, що Продукція відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ДСТУ або ТУ тощо, які зазначаються у цьому Договорі.
За аналогією просимо внести зміни до пунктів 2.7, 5.11, 5.15, 5.23, 5.24, 5.25, зазначивши «ДСТУ або ТУ».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 08:54)
Доброго дня. Продукція відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ДСТУ, ТУ, тощо, які зазначаються у цьому Договорі.
Викладене в Договорі формулювання щодо вимог ДСТУ, ТУ, тощо є варіативним. Обов’язковість надання ДСТУ, ТУ зазначається як: ДСТУ та ТУ.