Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 14:46. Дата останніх змін - 05.05.2025 16:56
Послуги із дієтичного харчування пацієнтів -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-008885-a | |
ID | 4360854ea7614fc1abe67091ced942cb | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-01-010445-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`021`50000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`021`500.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 06.04.25
Період оскаржень
до 06.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Аукціон
21.04.25
Кваліфікація переможця
з 21.04.25
Пропозиції розглянуті
з 24.04.25
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 29.04.25
Процедуру призупинено через скаргу
04.04.2025, 15:13. ID: UA-2025-04-01-008885-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
І. Документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві.
Опис суті пункту скарги
І. Відповідно до Додатку № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена наступна вимога:
«- Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2023-2024 року або на більш пізню дату.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та таку, що прописана під конкретного учасника, який вже має таку довідку. Адже строк подачі тендерної пропозиції 5 робочих!!! днів. Отримати відповідь в такий короткий термін не є можливим. Дана вимога ставить участь у тендері учасників, в тому числі Скаржника в залежність від третіх осіб.
Крім того, вважаємо, що наявність або відсутність такої довідки ніяким чином не впливає на процес організації харчування (надання послуг з доставки готових страв) та на здатність виконати умови договору. Замовник ніяким чином не обгрунтував вимогу на наявність даного документу.
ТОВ «Понтем.уа» має успішний досвід надання послуг з організації харчування, у тому числі, в лікарнях. В штаті підприємства наявна посада Інженер з охорони праці, яку займає Неліп С.В. та який пройшов навчання й отримав відповідні посвідчення (додаються до скарги) та на підприємстві ведуться журнали реєстрації нещасних випадків.
Тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення даної вимоги.
Класифікація порушення
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Доказ
Наказ-інженер з охорони праці
Доказ
Посвідчення з охорони праці
Доказ
Журнал реєстрації нещасних випадків (гострих проф. захворювань)
Доказ
Журнал реєстрації нещасних випадків
Дата розгляду скарги14.04.2025, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Причина відхилення скаргиСкарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Розгляд зупинено
17.04.2025 14:21