Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 14:02. Дата останніх змін - 21.04.2025 14:31

Труби та супутні вироби -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-007763-a  
ID 294183667a3546a5aa562ff29cdc730c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`550`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТ - СЕРВІС" СЕРГІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`550`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 06.04.25
Період оскаржень
до 06.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Аукціон
10.04.25
Кваліфікація переможця
з 10.04.25
Пропозиції розглянуті
з 14.04.25
Завершена
21.04.25
02.04.2025, 10:34
ДСТУ EN 12201-1:2018
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Шановний Замовнику, основний номативний документ, якому зазначається відповідність труб при сертифікації акредитованим сертифікаційним органом, - це ДСТУ EN 12201-2:2018. ДСТУ EN 12201-1:2018 "Системи трубопровідних систем для водопостачання, дренажу та каналізації під тиском. Поліетилен (ПЕ). Частина 1. Загальні положення (EN 12201-1:2011, IDT)" - це загальні положення, які стосуються не лише труб, а й фітингів. Проте Ви прописуєте даний нормативний документ лише на труби, орієнтуючить на конкретного постачальника, оскільки ще й зазначаєте про асоціацію виробників ПЕ 100+. У дану асоціацію входить лише Калужський трубний завод. Внесіть зміни в тендерну документацію видаливши текст про асоціацію виробників ПЕ 100+ та відповідність вимогам ДСТУ EN 12201-1:2018.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 19:05)
«Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі - Закон) та постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (надалі – Особливості) встановлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону та Особливостей не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахування особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації були розроблені з урахуванням технічних та якісних характеристик товару, потреб Замовника та сфери використання товару, досліджуючи відповідні ринки та консультуючись з фахівцями щодо найдоцільнішого та найякіснішого вибору товару відповідно до наших потреб. Здійснюючи аналіз судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень) встановлено, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова
тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомитивас ще з одним рішення цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови та порядок проведення процедури
закупівлі. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!»
03.04.2025, 10:54
Тех вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Коли вже селищна рада пише ПЕ 100+ це вже крах Прозоро чи ще шанси є? . .
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.04.2025, 16:25)
Добрий день. Дякуємо за інтерес до системи Прозорро.
03.04.2025, 12:25
Поліетилен марки П Е100+
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Шановний Замовнику, поліетилен марки ПЕ 100+ нормативним документом ДСТУ EN 12201-2:2018 "Системи трубопровідних систем для водопостачання, дренажу та каналізації під тиском. Поліетилен (ПЕ). Частина 2. Труби (EN 12201-2:2011 + А1:2013, IDT)", який регламентує норми для виробництва труб НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ. Тобто на законодавчому рівні нема даної марки поліетилену, а отже і труб, виготовлених з нього. Виправте свою документацію переправивши ПЕ 100+ на ПЕ 100 згідно нормативних документів, які прийняті нашим законодавством.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.04.2025, 16:27)
«Добрий день. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Поліетилен ПE 100+ - це перелік марок поліетилену, які мають кращі характеристики ніж PE 100, а саме корозійна стійкість, гідравлічна гладкість внутрішніх стінок, простота механічної обробки і зварного з’єднання, що значно довше зберігає свої якісні характеристики та збільшує їх термін експлуатації, а саме гарантійний строк експлуатації вищевказаних труб з сировини ПE 100+ - 100 років. Національний орган стандартизації Державне підприємство «Український науково- дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» з 2 липня 2018 року запровадив в Україні дію серії стандартів ДСТУ EN 12201:2018, які гармонізовані з європейськими та міжнародними нормативними документами
методом підтвердження, зокрема і ДСТУ EN 12201-1:2018 (EN 12201-1:2011, IDT) «Системи трубопровідних систем для водопостачання, дренажу та каналізації під
тиском. Поліетилен (ПЕ). Частина 1. Загальні положення та ДСТУ EN 12201-2:2018 (EN 12201-2:2011 + А1:2013, IDT) «Системи трубопровідних систем для
водопостачання, дренажу та каналізації під тиском. Поліетилен (ПЕ). Частина 2.Труби» – На заміну ДСТУ Б В.2.7-151:2008. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.  Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині. Дякуємо за звернення!»
03.04.2025, 12:51
тех вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
1. Предмет закупівлі Муфта терморезисторна Д-110 SDR 17 має бути з ПЕ 100 RC, судячи з вимоги Виданий виробнику або його уповноваженому представнику чинний сертифікат відповідності з’єднувальних деталей з поліетилену типу РЕ 100 та РЕ 100-RС з номінальним розмірним співвідношенням SDR 17 та номінальним робочим тиском до 16 бар вимогам ДСТУ EN 12201-3.
2. SDR 17 це максимум 10 бар. Внесіть зміни в ТД відповідно до чинних норм.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.04.2025, 16:29)
«Добрий день. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Проаналізувавши ринок зєднувальних деталей, була отримана інформація, що існують деталі з номінальним розмірним співвідношенням SDR 17, які витримують тиск до 16 бар. Вони є стійкішими ніж аналогічна продукція, яка витримує 10 бар. Замовник має намір купувати якісніші товари, які матимуть більший строк служби, тому було обрано саме такі характеристики, що відповідають діючим ДСТУ. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.  Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу
закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині. Дякуємо за звернення!»
03.04.2025, 16:33
Сертифікат відповідності
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Шановний Замовнику, Ви вимагаєте згідно Додатку 1 надання чинного сертифікату відповідності з’єднувальних деталей з поліетилену типу РЕ 100 та РЕ 100-RС з номінальним розмірним співвідношенням SDR 17 та номінальним робочим тиском до 16 бар вимогам ДСТУ EN 12201-3. По-перше, SDR 17 відповідає тиску 10 бар. По-друге, мало який сертифікаційний орган зазначає у сертифікатах відповідності SDR та тиск по фітингах, вказується тип фітингу (терморезисторний, стиковий, компресійний) та нормативний документ, якому повинен відповідати виріб. Тож внесіть зміни в тендерну документацію прописавши: "Учасник у складі тендерної пропозиції на з’єднувальні деталі (муфти), повинен надати оригінали або завірені копії наступних документів:
1. Виданий виробнику або його уповноваженому представнику чинний сертифікат відповідності з’єднувальних деталей з поліетилену у відповідності до вимог ДСТУ EN 12201-3."
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.04.2025, 16:31)
«Добрий день. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Проаналізувавши ринок зєднувальних деталей, була отримана інформація, що існують деталі з номінальним розмірним співвідношенням SDR 17, які витримують тиск до 16 бар. Вони є стійкішими ніж аналогічна продукція, яка витримує 10 бар. По другому питанню: вивчайте нормативну документацію. В сертифікатах відповідності завжди вказуються характеристики товару, і якщо не в самому сертифікаті, то в додатку до сертифіката точно. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.  Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині. Дякуємо за звернення!»
03.04.2025, 16:34
Сертифікат відповідності
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Шановний Замовнику, Ви вимагаєте згідно Додатку 1 надання чинного сертифікату відповідності з’єднувальних деталей з поліетилену типу РЕ 100 та РЕ 100-RС з номінальним розмірним співвідношенням SDR 17 та номінальним робочим тиском до 16 бар вимогам ДСТУ EN 12201-3. По-перше, SDR 17 відповідає тиску 10 бар. По-друге, мало який сертифікаційний орган зазначає у сертифікатах відповідності SDR та тиск по фітингах, вказується тип фітингу (терморезисторний, стиковий, компресійний) та нормативний документ, якому повинен відповідати виріб. Тож внесіть зміни в тендерну документацію прописавши: "Учасник у складі тендерної пропозиції на з’єднувальні деталі (муфти), повинен надати оригінали або завірені копії наступних документів:
1. Виданий виробнику або його уповноваженому представнику чинний сертифікат відповідності з’єднувальних деталей з поліетилену у відповідності до вимог ДСТУ EN 12201-3."
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.04.2025, 16:31)
«Добрий день. Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Проаналізувавши ринок зєднувальних деталей, була отримана інформація, що існують деталі з номінальним розмірним співвідношенням SDR 17, які витримують тиск до 16 бар. Вони є стійкішими ніж аналогічна продукція, яка витримує 10 бар. По другому питанню: вивчайте нормативну документацію. В сертифікатах відповідності завжди вказуються характеристики товару, і якщо не в самому сертифікаті, то в додатку до сертифіката точно. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.  Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель, тому відсутня потреба вносити зміни в цій частині. Дякуємо за звернення!»