Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 13:26. Дата останніх змін - 19.04.2025 14:42
ДК 021:2015 “09210000-4 Мастильні засоби” (Олива моторна, трансмісійна, рідина гальмівна та мастила) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-006964-a | |
ID | 6dd03064fe3447b89ab1ff600304b25a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`515`06900 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Продавець повинен поставити Товар Покупцю, якість якого відповідає вимогам, що пред’являються діючим законодавством, до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`515`069.00 Гривня (без ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 45`452.07 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 06.04.25
Період оскаржень
до 06.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 15.04.25
01.04.2025, 20:15
Сертифікати відповідності
Загальне запитання щодо оголошення
День добрий. Додаток 5 містить вимогу "4. Для підтвердження якості товару, що планується постачати, учасникам необхідно надати:
Сертифікати відповідності повинні бути надані в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та ін.) на ім’я учасника, видані акредитованим органом з оцінки відповідності у 2025р., що має відповідну державну атестацію (атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ -Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ додати) чинний на дату розкриття на позиції запропонованого товару 1, 2, 3, 4, 5, 6 (Олива моторна 5W-30; Олива моторна 10W-40; Олива моторна 0W-20; Олива моторна М-8В; Олива моторна М-10Г2К; Олива трансмісійна 75W-90) згідно технічних вимог до предмету закупівлі. Сертифікати відповідності мають містити інформацію про конкретну позицію товару відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі з вказанням інформації про виробника, торгову марку та модель, країну виробника. Сертифікати відповідності повинні бути чинні на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні.". Звертаємо вашу увагу, що сертифікація в Україні є добровільною, а не обов’язковою. До закінчення процедури закупівлі неможливо встигнути пройти процедуру сертифікації - отже неможливо прийняти участь в даній закупівлі. Просимо вас видалити вимогу стововно надання учасниками Сертифікатів відповідності задля розширення кола потенційних учасників та зниження вартості товару за результатами закупівлі.
Сертифікати відповідності повинні бути надані в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та ін.) на ім’я учасника, видані акредитованим органом з оцінки відповідності у 2025р., що має відповідну державну атестацію (атестат про акредитацію уповноваженого органу в Реєстрі НААУ -Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - 8https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ додати) чинний на дату розкриття на позиції запропонованого товару 1, 2, 3, 4, 5, 6 (Олива моторна 5W-30; Олива моторна 10W-40; Олива моторна 0W-20; Олива моторна М-8В; Олива моторна М-10Г2К; Олива трансмісійна 75W-90) згідно технічних вимог до предмету закупівлі. Сертифікати відповідності мають містити інформацію про конкретну позицію товару відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі з вказанням інформації про виробника, торгову марку та модель, країну виробника. Сертифікати відповідності повинні бути чинні на момент подання та протягом періоду постачання предмету закупівлі згідно вимог в оголошенні.". Звертаємо вашу увагу, що сертифікація в Україні є добровільною, а не обов’язковою. До закінчення процедури закупівлі неможливо встигнути пройти процедуру сертифікації - отже неможливо прийняти участь в даній закупівлі. Просимо вас видалити вимогу стововно надання учасниками Сертифікатів відповідності задля розширення кола потенційних учасників та зниження вартості товару за результатами закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 17:17)
Шановний Учаснику! Вимоги до учасників встановлюються замовником при проведенні відкритих торгів з особливостями враховуючи специфіку предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні закупівлі, залучення учасника, який спроможний належно, якісно та своєчасно виконати зобов‘язання за договором.
Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога надати сертифікат відповідності на товар визначена, враховуючи специфіку роботи органів Національної поліції України, покладених завдань та функції, а також відповідальність завдань державного значення: до учасників висуваються вимоги щодо можливості забезпеченням якісними автомобільними оливами у зв’язку з виконанням повноважень, передбачених ст. 23 та ст. 24 ЗУ «Про Національну поліцію» та завдань, що необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року.
Вважаємо, що до автомобілів, які виконують завдання із забезпечення публічної безпеки та правопорядку, попередження та усунення загроз, що виникли внаслідок учинення кримінального, адміністративного правопорушення, своєчасного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події, завдань, що необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави в умовах воєнного стану, а також інших завдань та повноважень, що вимагають негайного та швидкого реагування, особливо в умовах воєнного стану, необхідно встановлювати оливи, якість яких повинна підтверджуватися сертифікатом відповідності від акредитованого органу з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію.
Сертифікація автомобільних олив в Україні не є обов’язковою. Але замовники мають законодавчо встановлене право вимагати від Учасників надавати Сертифікат відповідності на товар, який планують придбати, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію.
Наразі, сертифікація автомобільних олив в Україні не є обов’язковою, але зазначене не позбавляє учасника можливості отримати зазначений сертифікат відповідності в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися вимог Замовника, а саме звернутися до акредитованого органу з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію, та оформити зазначений Сертифікат відповідності.
Зазначена позиція підтверджується аналогічними рішеннями органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та судовою практикою.
Зокрема, Верховний суд у своїй Постанові від 24.06.2020р. у справі № 826/15639/17 зазначає: «Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації не позбавляє позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.»
Зазначаємо офіційний сайт судової влади, де можливо ознайомитися з цією постановою: https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919
Зазначаємо, що вказана вимога передбачена у тендерній документації Замовника відповідно до:
Стаття 22. Тендерна документація, Закону України «Про публічні закупівлі»:
Наголошуємо, що кожний учасник який планує приймати участь у цьому тендері має рівні права та можливості для отримання Сертифікату відповідності на товар – олива до автотранспортну, звернувшись із заявою до акредитованого органу з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію, та у необхідні терміни від 1 дня оформити зазначений Сертифікат відповідності на товар.
Отримання учасниками Сертифікату відповідності на товар - олива до автотранспортну, є загальнодоступним в Україні, терміни їх оформлення складають від 1 дня – зазначена інформація міститься в довільному доступі в мережі інтернет, на офіційних сторінках органів сертифікації в Україні. Сертифікат відповідності на товар олива до автотранспортну - не є унікальним, тому вимога тендерної документації не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників, не звужує потенційне коло учасників які планують прийняти участь у закупівлі, та жодним чином не обмежує конкуренцію.
Враховуючи наведене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.З повагою Юрій Залєвський.
Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога надати сертифікат відповідності на товар визначена, враховуючи специфіку роботи органів Національної поліції України, покладених завдань та функції, а також відповідальність завдань державного значення: до учасників висуваються вимоги щодо можливості забезпеченням якісними автомобільними оливами у зв’язку з виконанням повноважень, передбачених ст. 23 та ст. 24 ЗУ «Про Національну поліцію» та завдань, що необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року.
Вважаємо, що до автомобілів, які виконують завдання із забезпечення публічної безпеки та правопорядку, попередження та усунення загроз, що виникли внаслідок учинення кримінального, адміністративного правопорушення, своєчасного реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події, завдань, що необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави в умовах воєнного стану, а також інших завдань та повноважень, що вимагають негайного та швидкого реагування, особливо в умовах воєнного стану, необхідно встановлювати оливи, якість яких повинна підтверджуватися сертифікатом відповідності від акредитованого органу з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію.
Сертифікація автомобільних олив в Україні не є обов’язковою. Але замовники мають законодавчо встановлене право вимагати від Учасників надавати Сертифікат відповідності на товар, який планують придбати, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію.
Наразі, сертифікація автомобільних олив в Україні не є обов’язковою, але зазначене не позбавляє учасника можливості отримати зазначений сертифікат відповідності в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися вимог Замовника, а саме звернутися до акредитованого органу з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію, та оформити зазначений Сертифікат відповідності.
Зазначена позиція підтверджується аналогічними рішеннями органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та судовою практикою.
Зокрема, Верховний суд у своїй Постанові від 24.06.2020р. у справі № 826/15639/17 зазначає: «Колегія суддів зазначає, що зазначений лист не свідчить про те, що зазначений вище документ не передбачений чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації не позбавляє позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.»
Зазначаємо офіційний сайт судової влади, де можливо ознайомитися з цією постановою: https://reyestr.court.gov.ua/Review/90029919
Зазначаємо, що вказана вимога передбачена у тендерній документації Замовника відповідно до:
Стаття 22. Тендерна документація, Закону України «Про публічні закупівлі»:
Наголошуємо, що кожний учасник який планує приймати участь у цьому тендері має рівні права та можливості для отримання Сертифікату відповідності на товар – олива до автотранспортну, звернувшись із заявою до акредитованого органу з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію, та у необхідні терміни від 1 дня оформити зазначений Сертифікат відповідності на товар.
Отримання учасниками Сертифікату відповідності на товар - олива до автотранспортну, є загальнодоступним в Україні, терміни їх оформлення складають від 1 дня – зазначена інформація міститься в довільному доступі в мережі інтернет, на офіційних сторінках органів сертифікації в Україні. Сертифікат відповідності на товар олива до автотранспортну - не є унікальним, тому вимога тендерної документації не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників, не звужує потенційне коло учасників які планують прийняти участь у закупівлі, та жодним чином не обмежує конкуренцію.
Враховуючи наведене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.З повагою Юрій Залєвський.