Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 12:59. Дата останніх змін - 23.04.2025 11:11

Послуги з технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій (РРО) - 50310000-1 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-006476-a  
ID 4aefac53a4a243e99af3704bf40ec3a4  
Загальна очікувана вартість закупівлі
129`09100 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце надання послуг: м. Київ, вул. Інститутська, 9, к.1, м. Київ, вул. Інститутська, 9, к.2, м. Київ, Контрактова Площа, 2Б, м. Київ, вул. Андріївська,1/1, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 м. Київ, вул. Пухівська, 5, м. Київ, вул. Пухівська, 7-А, м. Київ, пр-т. Науки, 7, м. Київ, вул. Пухівська,7, м. Малин, вул. Приходька, 62. Обсяг надання послуг: послуги з технічного обслуговування та ремонту 19 реєстраторів розрахункових операцій. Детальна інформація щодо обсягу надання послуг зазначена у Додатку 2 “Перелік реєстраторів розрахункових операцій та обсяг надання послуг” до тендерної документації. Послуги з технiчного обслуговування РРО надаються Виконавцем якісно та своєчасно протягом 12 місяців з дати укладення договору, але не раніше ніж з 01.05.2025 року, один раз на мiсяць. Строк надання послуг з ремонту РРО не повинен перевищувати 72 годин з часу повiдомлення Замовником, на умовах договору, про вихiд обладнання з ладу, не враховуючи вихiднi та святковi днi, передбачені чинним законодавством. Контактна особа з технічних питань - Ігнатенко Олександр, тел.: (044) 253-89-23, (050) 331-83-69, електронна адреса: Oleksandr.Ihnatenko@bank.gov.ua

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний Банк України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 129`091.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 06.04.25
Період оскаржень
до 06.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25
Завершена
23.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено