Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 10:20. Дата останніх змін - 15.04.2025 13:53
Сигналізатор загазованості стаціонарний -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-002423-a | |
ID | d9de3f0518314dad8f925c9dd05cf6bc |
Загальна очікувана вартість закупівлі
11`000`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 11`000`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 330`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 12.04.25
Період оскаржень
до 12.04.25
Подання пропозицій
до 15.04.25
Кваліфікація переможця
з 15.04.25
04.04.2025, 12:03
вбудований або виносний вимырювальний сенсор
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник. В Розділі 2 Технічної специфікації до предмету закупівлі є вимога : "Конструктивне виконання: з виносним (віддалено монтованим) давачем (сенсором) горючих газів." Загалом всі стаціонарні сигналізатори загазованості для вимірювання метану мають вбудовані в основний вимірювальний блок давачі (сенсори), а не виносні (відділено монтовані) давачі. Таке конструктивне виконання є лише у одного виробника сигналізаторів – Honeywell.
Яка причина такої вимоги, якщо сигналізатор може мати вбудований давач, бути встановлений в місці проведення вимірювання і виконувати задачу у повному об’ємі? Дана вимога є дискримінаційною і обмежує надання пропозиції інших учасників закупівлі, тому просимо зазначити конструктивне виконання - з вбудованим або виносним (віддалено монтованим) давачем (сенсором) горючих газів
Яка причина такої вимоги, якщо сигналізатор може мати вбудований давач, бути встановлений в місці проведення вимірювання і виконувати задачу у повному об’ємі? Дана вимога є дискримінаційною і обмежує надання пропозиції інших учасників закупівлі, тому просимо зазначити конструктивне виконання - з вбудованим або виносним (віддалено монтованим) давачем (сенсором) горючих газів
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 17:32)
Доброго дня! Особливостями монтажу газоаналізатора та технічним завданням передбачене конструктивне виконання чутливого елементу (сенсору) – віддалене.
04.04.2025, 12:03
Діапазон вимірювань
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в Розділі 2 Технічної специфікації до предмету закупівлі є вимога - Діапазон вимірювань: 0...100% НКГР. Просимо додатково уточнити і вказати діапазон вимірювання в об’ємних одиницях вимірювання - % об, тому що у різних виробників стаціонарних сигналізаторів загазованості може бути різний перерахунок з НКГР в % об по метану
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 17:32)
Доброго дня! Діапазон вимірювання в об’ємних одиницях по метану – 0…4,4 % об.
04.04.2025, 12:04
Границі допустимої основної похибки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в Розділі 2 Технічної специфікації до предмету закупівлі є вимога - Границі допустимої основної похибки: - від 0...50% НКГР: не більше ±5% НКГР (абсолютна похибка)- понад 50% НКГР : не більше ±10% НКГР (відносна похибка).
Чи правильно ми розуміємо, що дана вимога вказана для визначуваного компонента – метан, а не загалом для всіх горючих газів?
Крім того, оскільки вимога стосується, в тому числі відносної похибки, одиниці вимірювання – НКГР, не можуть бути застосовані, тому що відносна похибка може бути зазначена лише у відносних відсотках - %. Просимо зробити зміни у Технічній специфікації і зазначити правильно відносну похибку.
Чи правильно ми розуміємо, що дана вимога вказана для визначуваного компонента – метан, а не загалом для всіх горючих газів?
Крім того, оскільки вимога стосується, в тому числі відносної похибки, одиниці вимірювання – НКГР, не можуть бути застосовані, тому що відносна похибка може бути зазначена лише у відносних відсотках - %. Просимо зробити зміни у Технічній специфікації і зазначити правильно відносну похибку.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 17:33)
Доброго дня! Щодо Ваших питань: 1. Так, дана вимога вказана для контрольованого компоненту – метану.
2. Щодо відносної похибки в п.1.6 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації будуть внесені зміни.
2. Щодо відносної похибки в п.1.6 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації будуть внесені зміни.
08.04.2025, 12:35
Чим зобумовлена вимога наявності вбудованого сенсору?
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, ми погоджуємося з попереднім зверненням до Розділу 2 Технічної специфікації де є вимога : "Конструктивне виконання: з виносним (віддалено монтованим) давачем (сенсором) горючих газів." І вважаємо вимогу дійсно дискримінаційною, та тою, що унеможливлює участь у даній закупівлі інших постачальників. Конструктивно таке виконання дійсно має лише один виробник - Honeywell.
Зміна технічного завдання є необхідною для чесної боротьби усіх потенційних постачальників, також ви не вказуєте чим саме зобумовлена Ваша вимога , що також наштовхує на те, що тендер прописаний під одного виробника.
Зміна технічного завдання є необхідною для чесної боротьби усіх потенційних постачальників, також ви не вказуєте чим саме зобумовлена Ваша вимога , що також наштовхує на те, що тендер прописаний під одного виробника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.04.2025, 17:11)
Доброго дня! Вибір даного типу виконання зумовлений особливостями умов експлуатації сигналізаторів, негативним досвідом експлуатації сигналізаторів з вбудованим датчиком, що призвело до негативних наслідків для обслуговуючого персоналу, необхідністю забезпечення сумісності та одноманітності зі встановленим обладнанням і системами сповіщення та керування процесами.
11.04.2025, 18:04
Щодо продовження термінів подачі пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо продовжити термін подачі пропозиції на 7 календарних днів у зв'язку з необхідністю додаткового часу для опрацювання технічного завдання та надання найбільш вигідної пропозиції Замовнику.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.04.2025, 16:47)
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Продовження терміну подачі пропозиції не погоджено.
11.04.2025, 18:09
Щодо дискримінаційної вимоги (постанова 94)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись із умовами тендерної документації, а саме з вимогою щодо надання в складі тендерної пропозиції копії чинного Сертифікату перевірки типу, що підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №94 від 13.01.2016 р., повідомляємо наступне.
Для отримання вищезазначеного Сертифікату необхідна фактична наявність товару на території України, його митне оформлення та подальше проходження процедур державної метрологічної атестації. У зв’язку з цим дана вимога значно ускладнює або унеможливлює участь учасників, які здійснюють постачання обладнання імпортного виробництва, що ще не було ввезено в Україну. Таким чином, ця умова створює дискримінаційні бар'єри для добросовісних учасників та обмежує конкуренцію.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість заміни вимоги щодо надання копії Сертифікату перевірки типу у складі тендерної пропозиції на зобов’язання (гарантійний лист) про надання цього документа під час постачання Товару. Такий підхід повністю відповідає чинному законодавству України та забезпечує рівні умови участі для всіх потенційних постачальників.
Сподіваємось на Ваше розуміння та врахування даної пропозиції для забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури.
Для отримання вищезазначеного Сертифікату необхідна фактична наявність товару на території України, його митне оформлення та подальше проходження процедур державної метрологічної атестації. У зв’язку з цим дана вимога значно ускладнює або унеможливлює участь учасників, які здійснюють постачання обладнання імпортного виробництва, що ще не було ввезено в Україну. Таким чином, ця умова створює дискримінаційні бар'єри для добросовісних учасників та обмежує конкуренцію.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість заміни вимоги щодо надання копії Сертифікату перевірки типу у складі тендерної пропозиції на зобов’язання (гарантійний лист) про надання цього документа під час постачання Товару. Такий підхід повністю відповідає чинному законодавству України та забезпечує рівні умови участі для всіх потенційних постачальників.
Сподіваємось на Ваше розуміння та врахування даної пропозиції для забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.04.2025, 16:48)
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Внесення змін до тендерної документації не погоджено.
11.04.2025, 18:12
Щодо дискримінаційної вимоги (постанова 1055)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! У складі тендерної документації передбачено обов’язкове надання копії чинного на момент подання тендерної пропозиції Сертифіката експертизи типу на відповідність Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1055 від 28.12.2016 р.).
Хочемо звернути Вашу увагу, що отримання зазначеного сертифіката можливе лише після ввезення товару в Україну та його передачі на випробування до уповноваженого органу. Така процедура вимагає часу, фінансових витрат і фізичної наявності обладнання, що робить її нереалізованою на етапі подання тендерної пропозиції.
Просимо Вас розглянути можливість альтернативного підходу — дозволити учасникам надавати гарантійний лист із зобов’язанням отримати Сертифікат експертизи типу та надати його перед постачанням продукції. Такий варіант не лише відповідає законодавству, а й дозволяє зберегти принципи рівності, відкритості та недискримінації учасників, незалежно від того, чи є продукція вже в Україні.
Сподіваємось на Вашу лояльність та конструктивний підхід до цього питання.
Хочемо звернути Вашу увагу, що отримання зазначеного сертифіката можливе лише після ввезення товару в Україну та його передачі на випробування до уповноваженого органу. Така процедура вимагає часу, фінансових витрат і фізичної наявності обладнання, що робить її нереалізованою на етапі подання тендерної пропозиції.
Просимо Вас розглянути можливість альтернативного підходу — дозволити учасникам надавати гарантійний лист із зобов’язанням отримати Сертифікат експертизи типу та надати його перед постачанням продукції. Такий варіант не лише відповідає законодавству, а й дозволяє зберегти принципи рівності, відкритості та недискримінації учасників, незалежно від того, чи є продукція вже в Україні.
Сподіваємось на Вашу лояльність та конструктивний підхід до цього питання.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.04.2025, 16:48)
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Внесення змін до тендерної документації не погоджено.