Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 17:07. Дата останніх змін - 21.04.2025 11:22

35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот №1 - 35340000-9 -“Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №2 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї); Лот №3 - 35340000-9 - “Частини вогнепальної зброї та боєприпасів” цівки для автоматичної зброї АК - 74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 - Частини легкої вогнепальної зброї) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-010895-a  
ID d5c60740b0ef46dc9dfb31d54321eb6a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
609`03900 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 609`039.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Кваліфікація переможця
з 08.04.25
Пропозиції розглянуті
з 14.04.25
Завершена
21.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено