Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 14:13. Дата останніх змін - 17.04.2025 17:07

Кріпильні деталі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-006606-a  
ID c1f2c1affdab40a1810b61227be96de7  
Очікувана вартість закупівлі
288`30210 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Умови поставки: DDP склади вантажоотримувачів; 2. Орієнтовне місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: вказані в Таблиці №2 цього Додатку. Про точне місце поставки Товару Покупець письмово повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 5 (п'ять) робочих днів до строку поставки, визначеного Договором. 3. Строк поставки товару: протягом 50 календарних днів з дати підписання Договору. 4. Рік виготовлення Товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні (вказується при підписанні договору). 5. Гарантійний строк (термін) на Товар: не менше 12 місяців з дати прийняття товару Покупцем (вказується при підписанні договору) 6. Вимоги до транспортування: Тара (упаковка) забезпечувати повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту, включаючи перевантаження, а також має пристосування для можливих перевантажень як за допомогою піднімальних механізмів, так і ручним засобом (за допомогою візків і авто (електро) каром). Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 7. Вимоги до якості: якість товару відповідає технічній документації, діючим на території України Технічним регламентам та/або ДСТУ, та/або ТУ, умовам Договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА"  
Очікувана вартість закупівлі 288`302.10 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
31.03.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 08.04.25
Завершена
17.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено