Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 13:29. Дата останніх змін - 24.04.2025 12:56
Тренувальний спортивний майданчик -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-31-005742-a | |
ID | ebfd647f0a954db1946d2da3c022ff87 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
568`77000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 568`770.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 12.04.25
Кваліфікація переможця
з 12.04.25
Пропозиції розглянуті
з 12.04.25
Завершена
24.04.25
31.03.2025, 17:43
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлює дискримінаційну та абсурдну вимогу, а саме:
Постачальник відповідальний за підготовку основи, виконання за необхідності геологічних та геодезичних досліджень та має надати відповідні документи в складі документації на «Тренувальний спортивний майданчик».
Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону Про публічні закупівлі), а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом
Ця вимога є дискримінаційною з кількох причин:
1. Покладання зайвих обов'язків на постачальника
Постачальник, який пропонує обладнання або займається будівництвом спортивного майданчика, не завжди є компетентним у проведенні геолого-геодезичних досліджень. Це спеціалізовані роботи, які фактично виконуються окремими ліцензійними організаціями. Наголошуємо, що потенційний Учасник є обмежений в часі, за такий короткий термін – період подання пропозиції, неможливо підготувати геологічні та геодезичні дослідження, що ставить Учасника в залежність від третіх осіб.
2. Підвищення витрат учасників
Замовник перекладає витрати на дослідження на постачальника, хоча це має бути зоною відповідальності замовника, адже він є ініціатором будівництва та зацікавлений у підготовці ділянки, яка знаходиться у його власності або у користуванні. Додаткові витрати на дослідження можуть призвести до завищення пропозиції або відмови від участі в закупівлі частини учасників. На якій підставі Учасник має замовляти в сторонніх фахівців послуги з геології та геодезії? на підставі Доручення Власника земельної ділянки? Як знайти ту Земельну ділянку? Де відомості щодо земельної ділянки? Можливо ці всі дані є в наближених до Замовника осіб, які і мають перемогти?
3. Невідповідність предмету закупівлі
Предмет закупівлі «код за ЄЗС ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Тренувальний спортивний майданчик)», проведення геологічних та геодезичних досліджень це інша окрема послуга, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі, адже виконується іншими організаціями відносно земельної ділянки про яку потенційний Учасник немає жодної інформації, правовстановлюючих документів і не зобов’язаний їх мати. Це можна свідчити про створення штучних бар'єрів для учасників.
4. Можливі корупційні ризики
Вимога може бути прописана під конкретного учасника, який якимось чином має доступ до земельної ділянки, до правовстановлюючих документів на земельну ділянку та іншої інформації, яка необхідна для виконання цих досліджень. Це можна свідчити про необґрунтоване звуження конкуренції та виявлені порушення принципу рівності учасників.
Отже, вимога щодо обов’язкової основи підготовки, виконання геологічних та геодезичних досліджень постачальником є дискримінаційною:
• Вона не пов'язана одночасно з предметом закупівлі.
• Вона створює невиправдані перешкоди для учасників.
• Вона звужує конкуренцію та негативно порушує принцип рівного доступу до тендеру.
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавста.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та забрати дискримінаційну вимогу в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлює дискримінаційну та абсурдну вимогу, а саме:
Постачальник відповідальний за підготовку основи, виконання за необхідності геологічних та геодезичних досліджень та має надати відповідні документи в складі документації на «Тренувальний спортивний майданчик».
Постачальник відповідальний за підготовку основи, виконання за необхідності геологічних та геодезичних досліджень та має надати відповідні документи в складі документації на «Тренувальний спортивний майданчик».
Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону Про публічні закупівлі), а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом
Ця вимога є дискримінаційною з кількох причин:
1. Покладання зайвих обов'язків на постачальника
Постачальник, який пропонує обладнання або займається будівництвом спортивного майданчика, не завжди є компетентним у проведенні геолого-геодезичних досліджень. Це спеціалізовані роботи, які фактично виконуються окремими ліцензійними організаціями. Наголошуємо, що потенційний Учасник є обмежений в часі, за такий короткий термін – період подання пропозиції, неможливо підготувати геологічні та геодезичні дослідження, що ставить Учасника в залежність від третіх осіб.
2. Підвищення витрат учасників
Замовник перекладає витрати на дослідження на постачальника, хоча це має бути зоною відповідальності замовника, адже він є ініціатором будівництва та зацікавлений у підготовці ділянки, яка знаходиться у його власності або у користуванні. Додаткові витрати на дослідження можуть призвести до завищення пропозиції або відмови від участі в закупівлі частини учасників. На якій підставі Учасник має замовляти в сторонніх фахівців послуги з геології та геодезії? на підставі Доручення Власника земельної ділянки? Як знайти ту Земельну ділянку? Де відомості щодо земельної ділянки? Можливо ці всі дані є в наближених до Замовника осіб, які і мають перемогти?
3. Невідповідність предмету закупівлі
Предмет закупівлі «код за ЄЗС ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Тренувальний спортивний майданчик)», проведення геологічних та геодезичних досліджень це інша окрема послуга, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі, адже виконується іншими організаціями відносно земельної ділянки про яку потенційний Учасник немає жодної інформації, правовстановлюючих документів і не зобов’язаний їх мати. Це можна свідчити про створення штучних бар'єрів для учасників.
4. Можливі корупційні ризики
Вимога може бути прописана під конкретного учасника, який якимось чином має доступ до земельної ділянки, до правовстановлюючих документів на земельну ділянку та іншої інформації, яка необхідна для виконання цих досліджень. Це можна свідчити про необґрунтоване звуження конкуренції та виявлені порушення принципу рівності учасників.
Отже, вимога щодо обов’язкової основи підготовки, виконання геологічних та геодезичних досліджень постачальником є дискримінаційною:
• Вона не пов'язана одночасно з предметом закупівлі.
• Вона створює невиправдані перешкоди для учасників.
• Вона звужує конкуренцію та негативно порушує принцип рівного доступу до тендеру.
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавста.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та забрати дискримінаційну вимогу в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлює дискримінаційну та абсурдну вимогу, а саме:
Постачальник відповідальний за підготовку основи, виконання за необхідності геологічних та геодезичних досліджень та має надати відповідні документи в складі документації на «Тренувальний спортивний майданчик».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.04.2025, 10:42)
Доброго дня. Повідомляємо Вам, що у відповідь на Ваше звернення до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі будуть внесені зміни, та документи щодо закупіівлі будуть затверджені та завантажені в систему в новій редакції. Також термін подання пропозицій буде продовжено до 12.04.2025.
01.04.2025, 15:36
Аналогічні договора
Загальне запитання щодо оголошення
Надайте будь ласка роз'яснення, чи буде вважаться аналогічним Договір з таким предметом закупівлі: 1. Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Жим ногами подвійний" Тренажер "Лижник" Бруси)
2.Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Тяга зверху жим від грудей" Тренажер "Гребля")
2.Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Тяга зверху жим від грудей" Тренажер "Гребля")
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.04.2025, 16:21)
Зважаючи на те, що у вимогах до закупівлі «Тренувального спортивного майданчику» передбачено облаштування покриття та монтаж обладнання, тож якщо вказані Вами Договора за предметом закупівлі: 1. Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Жим ногами подвійний" Тренажер "Лижник" Бруси) 2.Товар згідно специфікації - обладнання для спортивних майданчиків, спортивних ігор та вуличні тренажери, (ДК 021-2015: 37400000-2 Спортивні товари та інвентар) (Тренажер "Тяга зверху жим від грудей" Тренажер "Гребля") передбачають встановлення та монтаж тренажерів на спортивних майданчиках або відкритому повітрі, це буде вважатися анологічними договорами.