Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 12:46. Дата останніх змін - 09.04.2025 09:00

Послуги з ремонту крану автомобільного ПКВЧД-14 Ковель -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-005055-a  
ID b0e8ed0633f64489a2220e177a3ab6f0  
Загальна очікувана вартість закупівлі
100 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

!!!УВАГА!!!! Дана процедура проводиться з метою підготовки до проведення закупівлі через електронну систему закупівель для проведення консультації з ринком відповідно до ч. 4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Даним запитом замовник виключно запитує ринок та очікує отримати відповіді від суб’єктів господарювання стосовно предмета закупівлі, вимог та отримати цінові пропозиції з метою формування очікуваної вартості закупівлі. !!!УВАГА!!!! Очікувана вартість цієї закупівлі не зазначається в системі виключно з технічною метою щодо заповнення електронного поля та формування оголошення, не вказана сума не є орієнтиром для учасників. Дана закупівля не є спрощеною закупівлею в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Для надання пропозицій,Учасник може задавати запитання, надавати пропозиції в період уточнень та надіслати в зазначені терміни цінову пропозицію на електронну адресу: dumaalexx@gmail.com та/або завантажити як пропозицію в систему до 09:00 08.04.2025 за київським часом. Для зворотного зв’язку з ринком рекомендовано та бажано також надати заповнений лист-опитувальник.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Закупівля не відбулась
09.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено