Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 11:31. Дата останніх змін - 08.04.2025 00:00
Послуги з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-31-003471-a | |
ID | 4326fd07af7a430797e40b26e4e16316 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
375`65000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Відділ освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 375`650.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Закупівля не відбулась
08.04.25
01.04.2025, 12:51
Дискримінаційні умови
Загальне запитання щодо оголошення
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), зокрема пунктами 28 та 54 зазначеної Постанови, а також частиною 4 статті 22 Закону, звертаємо вашу увагу на наявність у тендерній документації вимоги, що необґрунтовано звужує коло потенційних учасників та створює дискримінаційні умови.
На виконання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та галузевих нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я просимо скасувати вимогу про надання акредитаційного сертифіката закладу охорони здоров’я в складі тендерної пропозиції з наступних підстав:
1. Добровільний характер акредитації.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 765 від 15.07.1997 (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 17.01.2025 № 42), процедура державної акредитації закладів охорони здоров’я є добровільною, незалежно від форми власності.
2. Нормативно-правове регулювання медичних оглядів.
Згідно з наказами Міністерства охорони здоров’я України (№ 246, № 280, № 65/80, № 651 у чинних редакціях) проведення медичних оглядів працівників здійснюється лише закладами, які мають чинну ліцензію на медичну практику за відповідними спеціальностями. Дані нормативні акти не встановлюють обов’язкової вимоги надання акредитаційного сертифіката.
3. Обмеження конкуренції.
Вимога про надання акредитаційного сертифіката може необґрунтовано обмежувати коло учасників, оскільки частина закладів охорони здоров’я здійснює господарську діяльність за наявності лише ліцензії Міністерства охорони здоров’я, що суперечить принципам відкритості та недискримінації, передбаченим Законом.
4. Принцип недискримінації.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити умов, що створюють дискримінаційні умови щодо учасників.
5. Обмеження конкуренції відповідно до частини 4 статті 22 Закону.
Відповідно частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, просимо:
1. Внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити положення, що передбачають обов’язкове надання акредитаційного сертифіката закладу охорони здоров’я або, за можливості, замінити їх умовою підтвердження правомірності провадження господарської діяльності з медичної практики шляхом наявності чинної ліцензії Міністерства охорони здоров’я за відповідною спеціалізацією.
2. Привести зміст тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України «Про публічні закупівлі» та галузевих нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я.
У разі неврахування вказаних вимог залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до органу оскарження та/або інших компетентних органів відповідно до чинного законодавства.
На виконання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та галузевих нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я просимо скасувати вимогу про надання акредитаційного сертифіката закладу охорони здоров’я в складі тендерної пропозиції з наступних підстав:
1. Добровільний характер акредитації.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 765 від 15.07.1997 (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 17.01.2025 № 42), процедура державної акредитації закладів охорони здоров’я є добровільною, незалежно від форми власності.
2. Нормативно-правове регулювання медичних оглядів.
Згідно з наказами Міністерства охорони здоров’я України (№ 246, № 280, № 65/80, № 651 у чинних редакціях) проведення медичних оглядів працівників здійснюється лише закладами, які мають чинну ліцензію на медичну практику за відповідними спеціальностями. Дані нормативні акти не встановлюють обов’язкової вимоги надання акредитаційного сертифіката.
3. Обмеження конкуренції.
Вимога про надання акредитаційного сертифіката може необґрунтовано обмежувати коло учасників, оскільки частина закладів охорони здоров’я здійснює господарську діяльність за наявності лише ліцензії Міністерства охорони здоров’я, що суперечить принципам відкритості та недискримінації, передбаченим Законом.
4. Принцип недискримінації.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити умов, що створюють дискримінаційні умови щодо учасників.
5. Обмеження конкуренції відповідно до частини 4 статті 22 Закону.
Відповідно частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, просимо:
1. Внести відповідні зміни до тендерної документації та вилучити положення, що передбачають обов’язкове надання акредитаційного сертифіката закладу охорони здоров’я або, за можливості, замінити їх умовою підтвердження правомірності провадження господарської діяльності з медичної практики шляхом наявності чинної ліцензії Міністерства охорони здоров’я за відповідною спеціалізацією.
2. Привести зміст тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України «Про публічні закупівлі» та галузевих нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я.
У разі неврахування вказаних вимог залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до органу оскарження та/або інших компетентних органів відповідно до чинного законодавства.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 20:52)
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, у Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу щодо надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
Окрім того таким підпунктом передбачено, що Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку, в якій підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг у т.ч.: рентгенівський апарат, підтверджену копіями документів на право власності та/ або право користування, оренди та (копія акредитаційного сертифікату закладу).
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей
Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 1 Порядку акредитації закладу охорони здоров'я, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. № 765 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2012 р. № 1216), Акредитація закладу охорони здоров’я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам.
Встановивши вимогу підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник має на меті отримати якісні, своєчасні та відповідного рівня медичні послуги, а саме з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.
Наявність акредитації підтверджує дотримання Учасником процедури закупівлі стандартів у сфері охорони здоров’я, які дозволять належним чином надати послуги за предметом закупівлі.
Окрім того у вашому питанні відсутнє будь яке обґрунтування неможливості надання акредитаційного сертифікату або ж перешкоди, які унеможливлюють Вами його отримання.
Замовник вважає, що встановлена ним вимога у повній мірі відповідає чинним нормативним актам, а також дозволить переконатися у належному виконані Учасником переможцем своїх договірних зобов’язань в частині проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.
Згідно підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, у Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу щодо надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
Окрім того таким підпунктом передбачено, що Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку, в якій підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг у т.ч.: рентгенівський апарат, підтверджену копіями документів на право власності та/ або право користування, оренди та (копія акредитаційного сертифікату закладу).
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей
Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 1 Порядку акредитації закладу охорони здоров'я, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. № 765 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2012 р. № 1216), Акредитація закладу охорони здоров’я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам.
Встановивши вимогу підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник має на меті отримати якісні, своєчасні та відповідного рівня медичні послуги, а саме з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.
Наявність акредитації підтверджує дотримання Учасником процедури закупівлі стандартів у сфері охорони здоров’я, які дозволять належним чином надати послуги за предметом закупівлі.
Окрім того у вашому питанні відсутнє будь яке обґрунтування неможливості надання акредитаційного сертифікату або ж перешкоди, які унеможливлюють Вами його отримання.
Замовник вважає, що встановлена ним вимога у повній мірі відповідає чинним нормативним актам, а також дозволить переконатися у належному виконані Учасником переможцем своїх договірних зобов’язань в частині проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.
02.04.2025, 13:34
Просимо внести зміни до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
У відповідності до Наказу МОЗ України від 18.04.2022 № 651, Наказу МОЗ України від 21.05.2007 № 246, Наказу МОЗ України від 31.01.2013 № 65/80, Наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280, огляди проводяться надавачами медичних послуг, що отримали ліцензію.
Відповідно до наказу МОЗ України № 2197 від 30.12.2024 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2025 року за № 69/43475 вилучені норми про обов'язок акредитуватися для тих видів діяльності, для яких досі акредитація була обов'язковою. Отже для проведення оглядів, вищенаведених наказів МОЗ України не передбачена наявність у закладу охорони здоров’я акредитаційного сертифіката. Також слід зазначити, що відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що Замовники не мають права вимагати у Тендерній документації, а учасники не повинні подавати у тендерній пропозиції документи, що не передбаченим чинним законодавством України. Частина 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника.
У зв'язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документацію та виключити з пункту 1. Додатку 2 тендерної документації вимоги надання Акредитаційного сертифікату в складі тендерної пропозиції.
Відповідно до наказу МОЗ України № 2197 від 30.12.2024 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2025 року за № 69/43475 вилучені норми про обов'язок акредитуватися для тих видів діяльності, для яких досі акредитація була обов'язковою. Отже для проведення оглядів, вищенаведених наказів МОЗ України не передбачена наявність у закладу охорони здоров’я акредитаційного сертифіката. Також слід зазначити, що відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що Замовники не мають права вимагати у Тендерній документації, а учасники не повинні подавати у тендерній пропозиції документи, що не передбаченим чинним законодавством України. Частина 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника.
У зв'язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документацію та виключити з пункту 1. Додатку 2 тендерної документації вимоги надання Акредитаційного сертифікату в складі тендерної пропозиції.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 20:53)
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, у Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу щодо надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
Окрім того таким підпунктом передбачено, що Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку, в якій підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг у т.ч.: рентгенівський апарат, підтверджену копіями документів на право власності та/ або право користування, оренди та (копія акредитаційного сертифікату закладу).
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей
Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 1 Порядку акредитації закладу охорони здоров'я, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. № 765 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2012 р. № 1216), Акредитація закладу охорони здоров’я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам.
Встановивши вимогу підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник має на меті отримати якісні, своєчасні та відповідного рівня медичні послуги, а саме з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.
Наявність акредитації підтверджує дотримання Учасником процедури закупівлі стандартів у сфері охорони здоров’я, які дозволять належним чином надати послуги за предметом закупівлі.
Окрім того у вашому питанні відсутнє будь яке обґрунтування неможливості надання акредитаційного сертифікату або ж перешкоди, які унеможливлюють Вами його отримання.
Замовник вважає, що встановлена ним вимога у повній мірі відповідає чинним нормативним актам, а також дозволить переконатися у належному виконані Учасником переможцем своїх договірних зобов’язань в частині проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.
Згідно підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, у Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу щодо надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
Окрім того таким підпунктом передбачено, що Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, якщо надає довідку, в якій підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази, в тому числі будівель, відповідного обладнання для надання послуг у т.ч.: рентгенівський апарат, підтверджену копіями документів на право власності та/ або право користування, оренди та (копія акредитаційного сертифікату закладу).
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей
Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вимог пункту 1 Порядку акредитації закладу охорони здоров'я, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. № 765 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2012 р. № 1216), Акредитація закладу охорони здоров’я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам.
Встановивши вимогу підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник має на меті отримати якісні, своєчасні та відповідного рівня медичні послуги, а саме з проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.
Наявність акредитації підтверджує дотримання Учасником процедури закупівлі стандартів у сфері охорони здоров’я, які дозволять належним чином надати послуги за предметом закупівлі.
Окрім того у вашому питанні відсутнє будь яке обґрунтування неможливості надання акредитаційного сертифікату або ж перешкоди, які унеможливлюють Вами його отримання.
Замовник вважає, що встановлена ним вимога у повній мірі відповідає чинним нормативним актам, а також дозволить переконатися у належному виконані Учасником переможцем своїх договірних зобов’язань в частині проведення профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Ізяславської міської ради.