Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 19:33. Дата останніх змін - 16.04.2025 14:53
код за ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук, Планшет) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-28-013596-a | |
ID | 87fe74c849d14b3298b779a1cd83bfe1 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
713`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3283 | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 713`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 09.04.25
Завершена
16.04.25
31.03.2025, 14:31
не позортесь будь ласка зі своїми листами під одного учасника
Загальне запитання щодо оголошення
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.04.2025, 16:31)
Доброго дня, дякуємо Вам за звернення! Вимога у тендерній документації не є дискримінаційною, а лише має на меті встановити ланцюжок руху товару від виробника до кінцевого постачальника. Наша Вимога не зобов'язує Вас бути дилером, чи офіційним представником тощо, а лише вимагає надати підтверджуючі документи, які супроводжують ланцюжок продажів починаючи від первинної поставки від постачальника до Замовника. Тому дана вимога не обмежує жодного можливого постачальника в Україні, а вимагає лише встановлення комунікації між кінцевим постачальником та тим постачальником, у якого Ви придбаєте продукцію. Адже навіть для кінцевого постачальника важливо розуміти джерело походження товару. Подібні вимоги - єдина можливість підтвердити, що товар не є контрафактним та гарантія вчасної поставки якісного товару. На ринку КТ дуже багато "постачальників" на яких досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, контрафактний товар та інші. Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовольняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі ці "постачальники" знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей учасник пропонує виключно контрафактний товар, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може.
31.03.2025, 14:32
ганебна вимога прописана для одного учасника
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.04.2025, 16:32)
Доброго дня, дякуємо Вам за звернення! Вимога у тендерній документації не є дискримінаційною, а лише має на меті встановити ланцюжок руху товару від виробника до кінцевого постачальника. Наша Вимога не зобов'язує Вас бути дилером, чи офіційним представником тощо, а лише вимагає надати підтверджуючі документи, які супроводжують ланцюжок продажів починаючи від первинної поставки від постачальника до Замовника. Тому дана вимога не обмежує жодного можливого постачальника в Україні, а вимагає лише встановлення комунікації між кінцевим постачальником та тим постачальником, у якого Ви придбаєте продукцію. Адже навіть для кінцевого постачальника важливо розуміти джерело походження товару. Подібні вимоги - єдина можливість підтвердити, що товар не є контрафактним та гарантія вчасної поставки якісного товару. На ринку КТ дуже багато "постачальників" на яких досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, контрафактний товар та інші. Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовольняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі ці "постачальники" знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей учасник пропонує виключно контрафактний товар, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може.