Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 17:18. Дата останніх змін - 25.04.2025 13:39

Проведення інвентаризації зелених насаджень спеціального призначення Приморського району м.Одеси, (ДК 021:2015 (CPV) - ДК 021:2015: 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-012513-a  
ID 4d131d5b491d4346acab30a2a258215a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`134`85824 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`134`858.24 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 33`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 02.04.25
Період оскаржень
до 02.04.25
Подання пропозицій
до 05.04.25
Кваліфікація переможця
з 05.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25
Завершена
25.04.25
31.03.2025, 09:50
Щодо непрозорості умов технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати пояснення з наступного питання:
За даними відкритих джерел інвентаризація зелених насаджень міста проводилась з 2020 року. В тому числі з внесенням на геопортал «Моніторинг зелених насаджень міста Одеса» https://greencity.omr.gov.ua/
Тобто первинна інвентаризація в тому числі наприклад таких вулиць як Мала Арнаутська, Пантелеймонівська тощо вже виконувалась. Однак в технічному завданні відсутня інформація про те, яка саме це інвентаризація: первинна чи поточна.
Це має значення, оскільки, по-перше, впливає на вартість виконання робіт, по-друге, терміни, по-третє, обов’язок замовника передати наявну вихідну документацію з проведеної раніше інвентаризації.
Отже, 1) чи проводилась інвентаризація зелених насаджень на кожну з вулиць, які вказані в технічному завданні?
2) якщо проводилась, то на які саме?
3) просимо внести зміни в технічне завдання стосовно виду (первинна, поточна) інвентаризації
4) просимо внести зміни в договір та технічне завдання стосовно обов’язку замовника передати раніше виконані матеріали інвентаризації
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 09:47)
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Замовником оголошена закупівля Проведення інвентаризації зелених насаджень спеціального призначення Приморського району м.Одеси, (ДК 021:2015 (CPV) - ДК 021:2015: 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою), умовами якої передбачено, що послуги з проведення інвентаризації зелених насаджень загального користування повинні надаватись згідно: Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 року № 2807-IV, наказу державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.12.2001 № 226 «Про затвердження Інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України» (далі - Інструкція), наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 № 105 «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», згідно переліку об’єктів інвентаризації та вимог технічного завдання. Відповідно до положень Інструкції, інвентаризація зелених насаджень передбачає: визначення загальної площі, зайнятої об'єктами зеленого господарства, у тому числі деревами, чагарниками, квітниками, газонами, стежками тощо; визначення кількості дерев і чагарників за видами насаджень, породами, віком, діаметром на висоті 1,3 м стовбурів дерев та стану їхнього утримання; визначення вартості об'єкта загалом і його окремих ділянок; вчасне внесення змін, які відбулися в зелених насадженнях, у креслення, паспорти об'єктів зеленого господарства та зведені дані про зелені насадження населеного пункту.
Відповідно до пункту 1.6. Інструкції у результаті проведення інвентаризації на кожний об'єкт зеленого господарства складається паспорт об'єкта благоустрою зеленого господарства. До паспорта додаються такі документи: інвентаризаційний план залежно від площі об'єкта, робочий щоденник обліку зелених насаджень.
Інвентаризація зелених насаджень спеціального призначення в такому вигляді, в якому це передбачено нормами Інструкції, в місті Одеса не проводилась. В місті працює онлайн-платформа для розміщення інформації про зелені зони міста. Зареєструвавшись на сайті, будь-який користувач через персональний кабінет може завантажити фото того чи іншого дерева, куща, вказати його адресу і дані про стан. Інтерактивна карта зелених насаджень є відкритою і доступна за адресою greencity.omr.gov.ua.
Щодо внесення змін до технічного завдання і проекту договору стосовно обов’язку замовника передати раніше виконані матеріали інвентаризації, то п. 1.8. Інструкції передбачає, що інвентаризація об'єктів зеленого господарства проводиться в натурі з використанням наявних планів, геодезичних матеріалів, креслень, проектів, графічних матеріалів обліку споруд дорожньо-мостового господарства тощо. У разі відсутності планів зйомку об'єктів здійснює виконавець робіт з проведення інвентаризації.
31.03.2025, 12:13
дискримінаційні вимоги щодо матеріальної бази виконавця
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. За умовами тендерної документації ви вимагаєте наявність , зокрема, наступного обладнання: світловіддалемір лазерний та/або світловіддалемір лазерний ручний не менше 3 одиниць, та відповідні свідоцтва про повірку цих засобів вимірювальної техніки, що чинні не менше ніж строк надання послуг згідно умов цієї закупівлі.
1) Інструкцією з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України не встановлені вимоги щодо використання конкретного (певного) обладнання для виконання робіт. Крім того, виконання певних завдань (наприклад, вимір висоти дерева) можливо здійснювати не тільки світловіддалеміром, але й тахеометром з gps -приймачем. Таким чином, встановлення обовязкової наявності у виконавця світловіддалеміра є дискримінаційним та штучно звужуючим коло учасників.
2) встановлення кількості світловіддалемірів не менше 3 також є дискримінаційною вимогою, яка нічим не обгрунтована, окрім бажання звуження кола учасників. Чому не 4, 5,6??
3) періодичність проходження повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки встновлюється як правило протягом року. Коли чинна повірка закінчується, проводиться нова. Встановлення вимоги надання "свідоцтва про повірку цих засобів вимірювальної техніки, що чинні не менше ніж строк надання послуг згідно умов цієї закупівлі" вимагає від учасників здійснити повірку засобів, повірка на які є чинною.Просимо внести зміни в документацію, додавши: " У випадку, якщо термін дії повірки (сертифікації) обладнання спливатиме під час періоду надання послуг, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оист про те, що гарантує своєчасне проходження наступної повірки (сертифікації) відповідного обладнання".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 09:46)
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються в тому числі один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно та з дотриманням принципів публічних закупівель визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Щодо вищезазначеної вимоги тендерної документації повідомляємо, що для своєчасного і якісного надання значного обсягу послуг, замовником встановлено відповідний кваліфікаційний критерій, тобто ця вимога не є дискримінаційною. В той же час, Вами не надано документального підтвердження неможливості виконання вимоги тендерної документації, отже з урахуванням вказаного вище у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
31.03.2025, 12:55
Дискримінаційні умови щодо кваліфікаціх працівників
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаємо. Вимогами документації встановлена обовязкова наявність у учасника працівника з кваліфікаційним сертифікатом інженера-землевпорядника, а також не менше 2 працівників з кваліфікаційним сертифікатом експерта з технічної інвентаризації.
1) Інструкцією з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України, на підставі якої надаються послуги, не передбачено наявності у склад виконавця робіт землевпорядника. Крім того, жодним пунктом Інструкції не передбачені роботи з землеустрою, які вимагають наявності по-перше, землевпорядника, по-друге, сертифікованого землевпорядника. Обчислення площі земельної ділянки не відноситься до землевпрорядних робіт і виконується інвентаризатором.
Отже, вважаємо вимогу щодо обовязкової наявності сертифікованого землевпорядника дискримінаційною, та такою, що звужує потенційне коло учасників. Просимо виключити вказану вимогу.
2)встановленння вимоги не менше 2 працівників з кваліфікаційним сертифікатом експерта з технічної інвентаризації є штучним звуженням кола учасників, оскільки Інструкцією з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України не передбачена вимога наявності саме 2 кваліфікованих експертів.
3)штучне звуження кола учасників шляхом встановлення вимоги щодо наявності саме трудових відносин з працівниками: вимога надання копій повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (разом з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності) - унеможливлює участь у закупівлі учасників, які залучають спеціалістів на підставі цивільно-правових угод, що не протирічить законодавству та Інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України. Просимо внести зміни у вказану вимогу, розширивши можливість підтвердження залучення спеціалістів шляхом надання копій цивільно-правових угод
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 09:46)
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються в тому числі один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно та з дотриманням принципів публічних закупівель визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Щодо вищезазначеної вимоги тендерної документації наявності працівника з кваліфікаційним сертифікатом інженера-землевпорядника повідомляємо, що одним з етапів надання послуг є визначення виду та порід дерев та розміщення їх на земельній ділянці, тобто ключова робота проводитиметься відносно фактичного обміру та розташуванні зелених насаджень саме на земельній ділянці, відповідно ця вимога не є дискримінаційною. Вимога, щодо наявності не менше 2 працівників з кваліфікаційним сертифікатом експерта з технічної інвентаризації, не є дискримінаційною, оскільки обсяг закупівлі передбачає згідно переліку інвентаризацію 170 найменувань об’єктів в обмежений термін часу. Виходячи з розрахунку тривалості робіт та затрат нормо/часу на їх виконання, необхідна кількість працівників передбачає саме не менше 2 працівників з кваліфікаційним сертифікатом експерта з технічної інвентаризації В той же час, Вами не надано документального підтвердження неможливості виконання вимоги тендерної документації, отже з урахуванням вказаного вище у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
31.03.2025, 13:40
Створення умов порушення прав суьєктів господарської діяльності
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 2.3 розділу 1 Додатку №3 ТД встановлено, що "Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, в тому числі найменування та/або назву, а так само строк дії такого договору повинен становити не менше ніж протягом визначеного цією тендерною документацією строку надання послуг, до відповідного договору надаються документи, що підтверджують право володіння відповідним майном сторони що надала майно".
Зауважуємо, що згідно ст.505 ЦКУ до комерційної таємницею належить інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
2. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці."
Орендодавець обладнання повідомив, що документи, що підтверджують право володіння відповідним майном є комерційною таємницею.
Таким чином, вказана вимога унеможливлює участь у закупівлі. Просимо видалити відповідну вимогу
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 09:46)
Шановний Учаснику! Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються в тому числі один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно та з дотриманням принципів публічних закупівель визначає спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно з нормами діючого законодавства України фізична або юридична особа – власник інформації, що знаходиться в її володінні, користуванні або розпорядженні на законних підставах, має право на власний розсуд віднести зазначену інформацію до конфіденційної або комерційної таємниці та встановити режим її використання, поширення.
Проте, питання взаємодії Учасників закупівлі з третіми особами ( орендодавцями обладнання тощо) не є підставою для внесення змін до тендерної документації. Також Вами не надано документального підтвердження неможливості виконання вимоги тендерної документації, отже з урахуванням вказаного вище у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
01.04.2025, 22:46
Порушення вимог законодавства
Загальне запитання щодо оголошення
Документація закупівель складена з порушеннями вимог Особливостей: просимо внести відповідні зміни
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 09:45)
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Тендерна документація до процедури закупівлі підготовлена та містить інформацію відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.