Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 16:30. Дата останніх змін - 24.04.2025 16:21

Спеціальний робочий одяг літній (для благоустрою населених пунктів), ДК 021:2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-011788-a  
ID 8a37bce41eb44df093474ca71eb533b6  
Загальна очікувана вартість закупівлі
319`86840 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 319`868.40 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 03.04.25
Період оскаржень
до 03.04.25
Подання пропозицій
до 06.04.25
Аукціон
07.04.25
Кваліфікація переможця
з 07.04.25
Пропозиції розглянуті
з 16.04.25
Завершена
24.04.25
31.03.2025, 14:08
Додаткова інформація до Додатку № 4 Тендерної документації.
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
В Додаток №4 до Документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 1. Спеціальний робочий одяг додати інформацію, а саме розмір (ширина) 2,5, 5 см та колір подвійної світловідбиваючої стрічки.
2. Костюм охоронника з логотипом.
3. Костюм начальника служби охорони з логотипом. Костюм заступника начальника охорони з логотипом додати інформацію, а саме: склад тканини, щільність тканини, колір тканини.
Дякуємо за відповідь.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 15:18)
Доброго дня. Шановний Учаснику, дякуємо за виявлений інтерес до закупівлі.
У відповідь на Ваше звернення повідмляємо, що Замовником найближчим часом будуть переглянуті технічні характеристики товару та внесені відповідні зміни.
02.04.2025, 17:23
Запитання до додатку №6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
Загальне запитання щодо оголошення
У додатку №6 до Документації ПРОЄКТ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ п.2 п.п.2.3. Термін оплати: 100% розрахунок протягом 30-ти календарних днів з моменту передачі Товару та на підставі видаткових накладних, п.п. 2.4. Постачання та, відповідно, оплата товару здійснюються тільки за умови наявності фінансування відповідних витрат у Покупця на 2025 рік (відкладальна обставина згідно статті 212 Цивільного кодексу України). А в п. 4 п.п.4.3. Термін поставки: до 20.05.2025 року. Це суперечить умовам договору.
В п. 3 договору п.п.3.2., в разі якщо втрата працездатності Товару не пов’язана з порушенням Покупцем правил експлуатації та зберігання Товару, особливо норм експлуатації мереж електроживлення, що вказані в гарантійних талонах та гарантійних зобов’язаннях які є невід’ємною частиною документації що постачається з Товаром та п.п. 3.3 …Покупець використовує Товар за його призначенням та не порушує правил зберігання та експлуатації Товару, особливо норм експлуатації мереж електроживлення, що вказані в гарантійних талонах та гарантійних зобов’язаннях, які є невід’ємною частиною документації що постачається з Товаром.
В Додатку №4 до тендерної документації надана інформація технічна, якісна, та кількісна характеристика предмету закупівлі: Спеціальний робочий одяг літній (для благоустрою населених пунктів), ДК 021:2015: 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг літній ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Костюм охоронника з логотипом ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Костюм начальника служби охорони з логотипом. Костюм заступника начальника служби охорони з логотипом ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг; Халат робочий комбінований ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Які Ви маєте на увазі норми експлуатації мереж електроживлення, що вказані в гарантійних талонах та гарантійних зобов’язаннях які є невід’ємною частиною документації що постачається з Товаром., в даному випадку в Додатку № 4 в тех. Документації не вказано, що для виготовлення спеціального робочого одягу потрібна тканина с особливими вимогами до якості тканини, так як спеціальний робочий одяг буде виготовлений для благоустрою населених пунктів
Надайте інформацію більш детальну на гарантійні талони та гарантійні зобов’язання які є невід’ємною частиною документації.
п.п 3.3.Який гарантійний термін використання має Ваш товар, якщо будете його використовувати за призначенням та правил зберігання.
Все, що інше вказано в п.п.3.2
п.п.4.6. документально підтвердження підписів відповідальних осіб у приймально- здавальних документа? Це видаткові накладні чи приймально- здавальні? ФОРМА цих документів.
п.п.4.8 1. Специфікація є в проєкті договору купівлі- продажу Додатку № 6 тендерної документації., Додатку № 2 тендерної документації, щодо предмету закупівлі.
Надайте форму специфікації яка потрібна.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 13:10)
Доброго дня. Шановний Учаснику, дякуємо за виявлений інтерес до закупівлі. У відповідь на Ваше звернення повідмляємо, що Проєкт договору складений відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Цивільного та Господарського кодексів.

1. Щодо способу оплати слід зауважити, що термін поставки товару визначений тендерною документацією та оголошенням до 20.05.2025р. Оплата здійснюється відповідно до п.2.3 Проєкту договору: 100% розрахунок протягом 30-ти календарних днів з моменту передачі Товару та на підставі видаткових накладних.

2. Щодо якості товару та гарантійних зобов’язань проєктом договору передбачено:
«3.1. Якість товару, що постачається згідно цього договору повинна відповідати вимогам, які звичайно пред’являються для даного виду Товару та підтверджуватися необхідними документами.
3.2. Гарантійний термін – визначений виробником і зазначений у товаросупровідних документах індивідуально для кожного виду Товару строк, протягом якого Покупець може звернутись до Продавця з приводу неналежної якості Товару, а останній зобов’язаний безоплатно замінити Товар неналежної якості на Товар належної якості, в разі якщо втрата працездатності Товару не пов’язана з порушенням Покупцем правил експлуатації та зберігання Товару, особливо норм експлуатації мереж електроживлення, що вказані в гарантійних талонах та гарантійних зобов’язаннях які є невід’ємною частиною документації що постачається з Товаром.
3.3. Продавець гарантує якість та надійність поставленого Товару, протягом Гарантійного терміну, в разі якщо Покупець використовує Товар за його призначенням та не порушує правил зберігання та експлуатації Товару, особливо норм експлуатації мереж електроживлення, що вказані в гарантійних талонах та гарантійних зобов’язаннях, які є невід’ємною частиною документації що постачається з Товаром.
3.4. Для здійснення заміни Товару дефектний Товар має бути переданий Продавцю до закінчення Гарантійного терміну.».

3. Щодо здачі - приймання товару проєктом договору передбачено:
«4.1. Здача-приймання товару провадиться уповноваженими представниками Покупця і Продавця на складі Покупця.
4.4. Момент передачі Товару визначається днем підписання видаткових накладних належним чином уповноваженими представниками Сторін в місці поставки зазначеного в п.4.2. цього Договору.
4.5. Зобов'язання Продавця щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав товар Покупцю в місці поставки.
4.6. Перехід права власності на Товар від Продавця до Покупця здійснюється в момент отримання товару Покупцем від Продавця, що підтверджується документально підписами відповідальних осіб у приймально-здавальних документах.».

4. Щодо форми специфікації проєктом договору передбачено:
«1.3. Характеристики та детальний опис Товару міститься у Специфікації, що є додатком 1 до Договору.».