Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 15:55. Дата останніх змін - 22.04.2025 00:00

Послуги з поточного ремонту та технічного (сервісного) обслуговування автомобілів: RENAULТ LOGAN та RENAULТ DUSTER -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-010963-a  
ID 32e8fe9ab27f4033921f918ff9d4519c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
161`42333 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 161`423.33 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 09.04.25
Період оскаржень
до 09.04.25
Подання пропозицій
до 12.04.25
Аукціон
14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 16.04.25
Закупівля не відбулась
22.04.25
03.04.2025, 18:25
Необгрунтоване обмеження конкуренції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, навіщо ви вимагаєте 3 аналогічних договори? Просимо зменшити до 1 аналогічного договору, оскільки їх кількість жодним чином не впливає на доросовісність Учасника, а лише ускладнює процес підготовки тендерної пропозиції.

Вимога у тендерній документації:
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасники повинні надати:
 Інформаційну довідку, що складена в довільній формі, яка підтверджує досвід виконання
аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж три аналогічні договори, укладені не
раніше 2024 року. Всі вказані в довідці договори мають бути виконані в повному обсязі з остаточною ціною
кожного з вказаних в довідці договорів не менш ніж 50% очікуваної вартості цієї закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 14:58)
Дякуємо за звернення!
Відповідно до абзацу другого пункту 48 Постанови з Особливостями, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Так, згідно статті 16 Закону України «про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до абзацу першого пункту 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником в пункті третьому додатка 3 до тендерної документації, серед іншого, було встановлено кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Варто зазначити, що Закон не встановлює жодних обмежень щодо кількості або суми аналогічних договорів, лише надає замовнику право визначати цей критерій.
Замовник визначає спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, отже, він може встановити необхідну кількість договорів та їхню мінімальну суму.
Враховуючи вимоги тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати три скановані копії оригіналів аналогічних договорів. У той же час, тендерна документація не вимагає надання підтверджуючих документів у вигляді актів виконаних робіт чи наданих послуг з відповідністю сумі, зазначеній у договорах тощо. Це означає, що учасники не зобов'язані надавати акти виконаних робіт, які мають співпадати з сумою договору, що дозволяє знизити навантаження на учасників при підготовці пропозицій.
Основною метою цієї вимоги є забезпечення належного надання послуг за предметом закупівлі та вибору виконавця послуг, який має достатній рівень компетенції та спроможність вчасно, якісно надати послуги за предметом закупівлі відповідно до встановленого технічного завдання.
Враховуючи це, вимога надати три договори не є надмірною чи складною, оскільки не встановлено додаткових вимог до надання актів виконаних робіт чи послуг, що дозволяє учасникам подавати лише скановані договори без необхідності підтверджувати їх суму.
Отже, зазначена вимога не ускладнює підготовку учасників і відповідає вимогам законодавства щодо підтвердження досвіду учасників тендеру.