Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 15:10. Дата останніх змін - 29.04.2025 11:02
Мастильні засоби (Олива турбінна) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-28-002673-a | |
ID | 4681133b955c42088c28edfe11d5298e |
Загальна очікувана вартість закупівлі
8`530`33500 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 8`530`335.00 Гривня (без ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 255`910.05 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Аукціон
09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Пропозиції розглянуті
з 14.04.25
Завершена
29.04.25
28.03.2025, 15:58
Газотурбінна установка Mitsubishi Power Aero
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, наша компанія є офіційним дистрибьютором в Україні американського концерну EASTMAN, https://www.eastman.com/en/products/product-detail/71097791/turbo-oil-2197
Пропонуємо Вам продукт стандарту MIL-PRF-23699-HTS Eastman Turbo Oil 2197, олива для авіаційних двигунів з високими властивостями термоокислювальної стабільності.
Однак для уточнення наявності допуску нашої оливи на Газотурбінній установці Mitsubishi Power Aero через американський концерн у нас не вистачить часу, однак в документі на Газотурбінну установку Mitsubishi Power Aero (Керівництво по технічній експлуатації) безпосередньо вказані виробники і марки олив які мають допуск до використання.
Просимо Вас надати нам інформацію чи має наша олива MIL-PRF-23699-HTS Eastman Turbo Oil 2197 допуск та дозвіл на використання на Газотурбінній установці Mitsubishi Power Aero.
Запевняємо Вас що Ваше підприємство - Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України», отримає значний економічний ефект в разі участі нашої компанії в цьому тендері.
Пропонуємо Вам продукт стандарту MIL-PRF-23699-HTS Eastman Turbo Oil 2197, олива для авіаційних двигунів з високими властивостями термоокислювальної стабільності.
Однак для уточнення наявності допуску нашої оливи на Газотурбінній установці Mitsubishi Power Aero через американський концерн у нас не вистачить часу, однак в документі на Газотурбінну установку Mitsubishi Power Aero (Керівництво по технічній експлуатації) безпосередньо вказані виробники і марки олив які мають допуск до використання.
Просимо Вас надати нам інформацію чи має наша олива MIL-PRF-23699-HTS Eastman Turbo Oil 2197 допуск та дозвіл на використання на Газотурбінній установці Mitsubishi Power Aero.
Запевняємо Вас що Ваше підприємство - Товариство з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України», отримає значний економічний ефект в разі участі нашої компанії в цьому тендері.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 15:22)
Відповідно до частини 1 SERVICE BULLETIN NO.11B01 (REVISION A - June 14/24) олива MIL-PRF-23699-HTS Eastman Turbo Oil 2197 схвалена для використання в газотурбінній установці FT-8 Mitsubishi Power Aero.
28.03.2025, 17:25
Тара та змішування
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, просимо Вас надати пояснення:
- яка тара фасування дозволяється до постачання, бочка 207 л; відро американське 5 галонів, чи кварта американська. від цього залежить в значній мірі ціна;
- В Додатку №2 вказано: "Оригінал та/або копія та/або завірена копія погодження1 заводу виробника газотурбінних установок Mitsubishi Power Aero про можливість змішування поставленої турбінної оливи з турбінною оливою Mobil Jet Oil 254, яка вже залита в маслобаки газотурбінних установок FT-8 Замовника.
Питання таке , військовим стандартом НАТО MIL-PRF- 23699 HTS оливи які внесені до каталогу Міністерства Оборони США, мають "зелене світло допуску" і контролюються технічними спеціалістами США дозволяється змішування цих олив в авіаційних двигунах без жодних обмежень, з використанням методу "TOP OFF", метод доливання однієї оливи в іншу на якій працює авіаційний турбінний двигун літака.
Стверджуємо що не існує в природі документу від заводу-виробника , в даному випадку Mitsubishi Power Aero в якому б виробник заборонив або обмежив використання оливи стандарту НАТО MIL-PRF- 23699 HTS , та ще й регламентував би медот експлуатації, так як це було б порушенням міжнародних норм та стандартів і звичайно позови американських компаній до такого виробника в суді.
Просимо Вас внести коригування в Додаток №2 в частині надання такого документу від компанії Mitsubishi та видалити цю вимогу.
Олива Mobil Jet Oil 254 та олива Eastman Turbo Oil 2197 внесена до каталогу Міністерства Оборони США, станом на зараз як і завжди ці оливи мають "зелений світлофор" на сайті перевірці, якщо у Вас немає цього посилання то повідомте і ми відправимо Вам це посилання для перевірки.
- яка тара фасування дозволяється до постачання, бочка 207 л; відро американське 5 галонів, чи кварта американська. від цього залежить в значній мірі ціна;
- В Додатку №2 вказано: "Оригінал та/або копія та/або завірена копія погодження1 заводу виробника газотурбінних установок Mitsubishi Power Aero про можливість змішування поставленої турбінної оливи з турбінною оливою Mobil Jet Oil 254, яка вже залита в маслобаки газотурбінних установок FT-8 Замовника.
Питання таке , військовим стандартом НАТО MIL-PRF- 23699 HTS оливи які внесені до каталогу Міністерства Оборони США, мають "зелене світло допуску" і контролюються технічними спеціалістами США дозволяється змішування цих олив в авіаційних двигунах без жодних обмежень, з використанням методу "TOP OFF", метод доливання однієї оливи в іншу на якій працює авіаційний турбінний двигун літака.
Стверджуємо що не існує в природі документу від заводу-виробника , в даному випадку Mitsubishi Power Aero в якому б виробник заборонив або обмежив використання оливи стандарту НАТО MIL-PRF- 23699 HTS , та ще й регламентував би медот експлуатації, так як це було б порушенням міжнародних норм та стандартів і звичайно позови американських компаній до такого виробника в суді.
Просимо Вас внести коригування в Додаток №2 в частині надання такого документу від компанії Mitsubishi та видалити цю вимогу.
Олива Mobil Jet Oil 254 та олива Eastman Turbo Oil 2197 внесена до каталогу Міністерства Оборони США, станом на зараз як і завжди ці оливи мають "зелений світлофор" на сайті перевірці, якщо у Вас немає цього посилання то повідомте і ми відправимо Вам це посилання для перевірки.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 15:23)
Повідомляємо, що замовник в тендерній документації не встановлював жодних обмежень щодо тари фасування при постачанні турбінної оливи Mobil Jet Oil 254.
Відповідно до частини 1 SERVICE BULLETIN NO.11B01 (REVISION A - June 14/24) в газотурбінних установках FT-8 Mitsubishi Power Aero відсутня можливість змішування турбінних олив різних марок. Як наслідок можливість змішування поставленої турбінної оливи (іншої марки) з турбінною оливою Mobil Jet Oil 254, що вже залита в маслобаки газотурбінних установок FT-8 замовника, повинна мати погодження заводу виробника, а саме Mitsubishi Power Aero.
Відповідно до частини 1 SERVICE BULLETIN NO.11B01 (REVISION A - June 14/24) в газотурбінних установках FT-8 Mitsubishi Power Aero відсутня можливість змішування турбінних олив різних марок. Як наслідок можливість змішування поставленої турбінної оливи (іншої марки) з турбінною оливою Mobil Jet Oil 254, що вже залита в маслобаки газотурбінних установок FT-8 замовника, повинна мати погодження заводу виробника, а саме Mitsubishi Power Aero.
31.03.2025, 14:35
Щодо умов оплати
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Наша компанія є постійним імпортером авіаційних мастильних матеріалів виробництва EXXONMOBIL ( в тому числі Mobil Jet Oil 254 https://www.exxonmobil.com/en-si/aviation/pds/gl-xx-mobil-jet-oil-254). Цей продукт постійно є на складі нашої компанії. Чи розгладається інші умови оплати (передплата, часткова передплата).
Дякуємо за відповідь.
Наша компанія є постійним імпортером авіаційних мастильних матеріалів виробництва EXXONMOBIL ( в тому числі Mobil Jet Oil 254 https://www.exxonmobil.com/en-si/aviation/pds/gl-xx-mobil-jet-oil-254). Цей продукт постійно є на складі нашої компанії. Чи розгладається інші умови оплати (передплата, часткова передплата).
Дякуємо за відповідь.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.04.2025, 08:46)
Умови оплати Замовником визначені у проекті договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) (Додаток 4 до тендерної документації), а саме у розділі 4 проекту договору.
01.04.2025, 14:12
Сума тендерного забезпечення
Загальне запитання щодо оголошення
Підкажіть будь ласка, яка сума тендерного забезпечення є вірною?
На майданчику вказано 255057.02 грн, а в тендерній документації 255 000,00 грн.
Дякую!
На майданчику вказано 255057.02 грн, а в тендерній документації 255 000,00 грн.
Дякую!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 14:23)
Замовником внесені зміни до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерних пропозицій становить 3% (255 910,05 грн.)