Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 14:55. Дата останніх змін - 08.04.2025 15:17

Послуги з озеленення території на вул. Грюнвальдській, 11 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-009224-a  
ID 82e063e4a3254f3a8511a38d0b6067fb  
Загальна очікувана вартість закупівлі
246`92200 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 246`922.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 02.04.25
Період оскаржень
до 02.04.25
Подання пропозицій
до 05.04.25
Кваліфікація переможця
з 05.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено