Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 14:32. Дата останніх змін - 14.04.2025 16:42

Комплект підйомного механізму для посадки/висадки пасажирів з інвалідністю до пасажирського вагону - Інформація щодо скасування процедури

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-008586-a  
ID a75e60b572e14f3d9e7c8c7d9a9ff6df  
Загальна очікувана вартість закупівлі
100 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

!!!УВАГА!!!! Дана процедура проводиться з метою підготовки до проведення закупівлі через електронну систему закупівель для проведення консультації з ринком відповідно до ч. 4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Даним запитом замовник виключно запитує ринок та очікує отримати відповіді від суб’єктів господарювання стосовно предмета закупівлі, вимог та отримати цінові пропозиції з метою формування очікуваної вартості закупівлі. !!!УВАГА!!!! Очікувана вартість цієї закупівлі не зазначається в системі виключно з технічною метою щодо заповнення електронного поля та формування оголошення, не вказана сума не є орієнтиром для учасників. Дана закупівля не є спрощеною закупівлею в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Для надання пропозицій,Учасник може задавати запитання, надавати пропозиції в період уточнень та надіслати в зазначені терміни цінову пропозицію на електронну адресу: dumaalexx@gmail.com та/або завантажити як пропозицію в систему до 09:00 07.04.2025 за київським часом. Для зворотного зв’язку з ринком рекомендовано та бажано також надати заповнений лист-опитувальник. Основна мета даного запиту отримати консультацію ринку та альтернативні пропозиції/ нові технічні рішення підйомного механізму для посадки/висадки пасажирів з інвалідністю до пасажирського вагону для заміни існуючого та можливості закупівель для облаштування вагонів в майбутньому.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 03.04.25
Подання пропозицій
до 07.04.25
Аукціон
08.04.25
Кваліфікація переможця
з 08.04.25
Торги відмінено
14.04.25
Дата оприлюднення інформації про відміну14.04.2025, 16:41
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: ПРОТОКОЛ
Рішення уповноваженої особи
№ 1-14/04/25 від 14.04.2025 р.
1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ---
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 42410000-3 Підіймально – транспортувальне обладнання(Комплект підйомного механізму для посадки/висадки пасажирів з інвалідністю до пасажирського вагону).
5. Розгляд:42410000-3 Підіймально – транспортувальне обладнання(Комплект підйомного механізму для посадки/висадки пасажирів з інвалідністю до пасажирського вагону).
Дана закупівля створювалася як інструмент для збору інформації з метою підготовки до проведення закупівлі через електронну систему закупівель для проведення консультації з ринкомвиключно запиту ринку для отримання відповіді від суб’єктів господарювання стосовно предмета закупівлі, вимогта отримання цінових пропозиційдля формування очікуваної вартості закупівлі.Оголошена закупівля вичерпала своє призначення відповідно запиту.
Вирішив:
1) Відмінити закупівлю в зв’язку з тим, що вона вичерпала своє призначення відповідно запиту в системі: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».

Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Олександр ДУМА
Виконано
Дата відміни закупівлі14.04.2025, 16:41