Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 13:16. Дата останніх змін - 08.04.2025 10:53

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-006642-a  
ID 227aace2ad034723ad7d88fd9e0d207b  
Очікувана вартість закупівлі
112`90000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки Товару: Державна установа «Інститут загальної та невідкладної хірургії імені В.Т. Зайцева Національної академії медичних наук України» (в'їзд Лікарський, будинок 1, м. Харків, Харківська обл., Україна, 61103). Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника. Графік поставки – 1-3 рази на тиждень, залежно від фактичної потреби Замовника (час: 07-00-09-00).. Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 робочих днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100%.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ В.Т.ЗАЙЦЕВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"  
Очікувана вартість закупівлі 112`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
28.03.25
Подання пропозицій
до 02.04.25
Кваліфікація переможця
з 02.04.25
Пропозиції розглянуті
з 08.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено