Реактиви (НК 024:2023 58237 Буферний розчинник зразків IVD; 63377 - Засіб для очищення приладу/ аналізатора IVD (діагностика in vitro); 63377 - Засіб для очищення приладу/ аналізатора IVD (діагностика in vitro); 61165 - Реагент для лізису клітин крові IVD (діагностика in vitro); 61165 - Реагент для лізису клітин крові IVD (діагностика in vitro); 55866 - речовини)Підрахунок клітин крові IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал; 55866 - Підрахунок клітин крові IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал; 55866 - Підрахунок клітин крові IVD (діагностика in vitro), контрольний матеріал за кодом НК України ЄЗС ДК 021-2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696500-0 Лабораторні реактиви)) (33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-27-011300-a | |
ID | ebe8dc06161a45a0a4e42a9e26ee94fa |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 269`393.90 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.
Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.
Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.
Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено