Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 18:41. Дата останніх змін - 22.04.2025 11:32
Капітальний ремонт Васильківського закладу дошкільної освіти No12 "Дюймовочка" за адресою: вул. Коцюбинського, 15А, м. Васильків, Київська область -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-27-011130-a | |
ID | 6e040adf9aaa4d88b9cb7c9e32b2d45f |
Загальна очікувана вартість закупівлі
79`066`37568 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 79`066`375.68 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 08.04.25
Період оскаржень
до 08.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Аукціон
14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 22.04.25
02.04.2025, 12:09
Не рівні умови для учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Відповідно до умов тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт Васильківського закладу дошкільної освіти №12 "Дюймовочка" за адресою: вул. Коцюбинського, 15А, м. Васильків, Київська область «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» в Додатку 4 до тендерної документації Таблиці 1 розділу 4 було зазначено вимогу наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю в розмірі 50% доходу за останні 4 календарні роки від очікуваної вартості предмет закупівлі, якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн. Встановлення такої вимоги є дискримінаційними по відношенню до новоутворених мікропідприємств які пропрацювали 1 рік і зарекомендували себе на ринку та подали річну скорочену фінансову звітність відповідно до закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і сума доходу яких не перевищує 700 тисяч євро що і відносить такі підприємства саме до мікро відповідно до вищевказаного закону, а так як очікувана вартість предмету закупівлі становить 79 066 375,68 грн то 50% від очікуваної вартості це 39 533 189,34 грн що еквівалентно 888 985,59 євро, тобто вище визначені мікропідприєства не зможуть взяти участь в закупівлі що звужує коло учасників і таким чином Згідно з Законом України «Про захист економічної конкуренції», призводить до дискримінації тобто до дій або умов, які створюють нерівні умови для суб'єктів господарювання на ринку, а згідно з законом України "Про публічні закупівлі", недискримінація учасників є одним із ключових принципів. Це означає, що всі учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають рівні права на участь у процедурах закупівель. У зв’язку з тим, що це значення є у 50% від очікуваної вартості для мікропідприємств є надмірно великим та дискримінаційним по відношенню до них просимо Вас розглянути можливість зміни вимоги тендерної документації, а саме зниження середньорічного доходу до 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Вважаємо, що даний підхід буде більш справедливим та відповідатиме стандартам ринку, та забезпечить добросовісну конкуренцію. З повагою учасник!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 12:07)
Доброго дня!
До тендерної документації буде внесено зміни
До тендерної документації буде внесено зміни
07.04.2025, 17:13
щодо умови ТД " надати аналіз ринку цін на основні матеріали"
Загальне запитання щодо оголошення
шановний замовник! просимо надати чіткий перелік основних матеріалів, на які учаснику потрібно надати аналіз ринку цін , а також роз'ясніть у якій формі має бути надано такий аналіз ринку цін на основні матеріали.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.04.2025, 09:57)
Доброго дня! Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання в складі тендерної документації зокрема аналізу ринку цін на основні матеріали. Тендерна документація не містить вичерпний перелік основних матеріалів, учасник самостійно зазначає матеріали, які буде зазначено в аналізі ринку цін. Окрім того, тендерною документацією не передбачено затвердженої форми аналізу ринку цін, який має надати учасник в складі тендерної пропозиції.