Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 17:31. Дата останніх змін - 22.04.2025 13:08

Стійка на рецепцію -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-010816-a  
ID 1382f6a7423d464c97f833e0f9b98525  
Загальна очікувана вартість закупівлі
215`50000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 215`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 01.04.25
Період оскаржень
до 01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Аукціон
07.04.25
Кваліфікація переможця
з 07.04.25
Пропозиції розглянуті
з 14.04.25
Завершена
22.04.25
31.03.2025, 10:06
Термін поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!

Потрібний Вам товар передбачає індивідуальне виготовлення, це не є серійним продуктом та не є в наявності на складі у будь-кого.
Зважаючи на проведення аукціону 07 квітня, термін на визнання переможця, термін на заключення договору - поставити Товар до 30 квітня за умов індивідуального виготовлення та у зв'язку з пов'язаними з цим виробничими процесами не є можливим.

Просимо змінити формулювання щодо поставки на кількість днів після заключення договору.
Вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 17:46)
Добрий день. Згідно п. 7 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються строки поставки товарів. При цьому конкретний строк поставки визначається Замовником самостійно, враховуючи, зокрема, складність предмету закупівлі, тривалість процедури закупівлі та потребу Замовника. Саме на основі цих критеріїв і був встановлений строк поставки стійки для рецепції до 30 квітня 2025 року, який є цілком реальним для виконання укладеного з переможцем договору. Дякуємо за звернення!