Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 16:58. Дата останніх змін - 15.04.2025 11:15

Медичні матеріали -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-010414-a  
ID 22a6d025c1764c7bb51dfaa31beecddc  
Очікувана вартість закупівлі
498`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Джерело фінансування - кошти НСЗУ. Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам на даний вид товару. Поставка товару здійснюється за адресою замовника повністю (однією партією) або окремими частинами (партіями) протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.), згідно заявок замовника. Строк поставки: не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника на поставку. Постачальнику слід звернути увагу: контейнер для забору сечі 120 мл; лейкопластир медичний 5*500 см неткана основа; рукавички оглядові, нестерильні, з нітрилу, без пудри в розмірах S,M,L; скарифікатор-спис; стерильні одноразові безпечні ланцети для забору зразків капілярної крові типу Medlance Plus Extra 21 G Green; шприц ін'єкційний одноразового використання, саморуйнівний 5 мл з голкою 0,5*20 мм; шприц ін'єкційний одноразового використання, луер сліп, 10 мл (трьохкомпонентний) з голкою 0,8*38 мм; шприц ін'єкційний одноразового використання, луер сліп, 2 мл (трьохкомпонентний), з голкою 0,6*25 мм.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 498`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
27.03.25
Подання пропозицій
до 02.04.25
Кваліфікація переможця
з 02.04.25
Пропозиції розглянуті
з 10.04.25
Торги відмінено
15.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено