Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 16:41. Дата останніх змін - 11.04.2025 01:00

Проведення невідкладних аварійно-відбудовних робіт (капітальний ремонт) частини існуючих заповнень віконних прорізів вставки-лабораторії ХНЕУ ім. С. Кузнеця розташованого за адресою: м. Харків, пров. Інженерний, 1/3 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-010133-a  
ID 1f663d62646444199f8998b5474af549  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`232`30600 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`232`306.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 26`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 08.04.25
Період оскаржень
до 08.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Кваліфікація переможця
з 11.04.25
31.03.2025, 17:09
Конфігурація конструкцій
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, додайте конфігурації вікон , дверей і тех характеристики по яким їх прораховувати.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.04.2025, 11:16)
Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення надаємо відповідь про таке. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Металопластикові вікна повинні відповідати ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT)» та ДБН В.2.6 -31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», в якому зазначено опір теплопередачі не менше 0,9 м2·К/Вт . Армування: товщиною не менше 1,5 мм. Склопакети енергозберігаючі 4i-14ar-4-14ar-4i повинні відповідати ДСТУ EN 1279-1:2022.
Профільна система – 5ти камерна, монтажна товщина не менше 70 мм, колір – білий. Профіль ПВХ має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови». Профіль повинен забезпечити високу міцність та статику конструкцій, контур ущільнення, не руйнуватися від сонячного випромінювання (не всихати, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір).
Фурнітура має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків. Технічні умови». Фурнітура повинна забезпечувати якісне, надійне та довговічне відкривання – закривання стулки. Фурнітура повинна бути з якісними експлуатаційними характеристиками. Фурнітура повинна бути стальною, жорсткою та корозієстійкою.
Вікна укомплектовані підвіконням, відливом.
Вікна:
Вікно з фрамугою двосекційне кількість 39 од. Загальний розмір 1,15*2,05 (фрамуга глуха верхня 0,6*1,15, стулка 1,45*1,15, відкривання - поворотно-відкидне праворуч з функцією мікропровітрювання).
Вікно з двома фрамугами п’ятисекційне кількість 26 од. Загальний розмір 1,75*2,05 (дві фрамуги глухі верхні 0,6*1,75, середня стулка 1,45*0,6, відкривання - поворотно-відкидне праворуч з функцією мікропровітрювання, дві секції 1,45*0,6 глухі).
Вікно двосекційне кількість 4 од. Загальний розмір 1,75*1,95 (бокова стулка 1,95*0,88, відкривання - поворотно-відкидне праворуч з функцією мікропровітрювання).
Вікно двосекційне кількість 1 од. Загальний розмір 1,2*1,2 (бокова стулка 1,2*0,6, відкривання - поворотно-відкидне праворуч з функцією мікропровітрювання).
Вікно з фрамугою двосекційне кількість 1 од. Загальний розмір 1,15*2,1 (фрамуга глуха верхня 0,6*1,15, нижня секція глуха).
Вікно з фрамугою трисекційне. кількість 2 од. Загальний розмір 1,200*2,050 (фрамуга глуха верхня 0,6*1,2, стулка 1,45*0,6, відкривання - поворотно-відкидне праворуч з функцією мікропровітрювання).
Вікно двосекційне кількість 2 од. Загальний розмір 1,75*1,1 (бокова стулка 1,1*0,88 відкривання - поворотно-відкидне праворуч з функцією мікропровітрювання).
Зовнішні дверні блоки алюмінієві з дотягувачем, двостулкові кількість 4 од. Загальний розмір 1,4*2,35, основна стулка - відкривання ліворуч 0,95*2,35, додаткова стулка 0,45*2,35 відкривання при необхідності за допомогою шпінгалетів. Склопакети посилені 4 LOW E T_ESG_SE-10-4_SE-10-4 LOW E T_ESG_SE повинні відповідати ДСТУ EN 1279-1:2022.
Алюмінієва профільна система для зовнішніх дверей - монтажна товщина не менше 77 мм Зовнішні дверні блоки алюмінієві повинні відповідати ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT)» та ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», в якому зазначено опір теплопередачі не менше 0,7 м2 ·К/Вт .
Дякуємо за звернення!!!
04.04.2025, 08:40
Дискримінація
Загальне запитання щодо оголошення
Видаліть дискримінаційні вимоги щодо сертифікатів ісо!!!. Вас цікавлять ремонтні роботи чи спроможність учасника оплатити нічого не підтверджуючий сертифікат, який робиться за день?!!!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 16:29)
Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення надаємо відповідь про таке. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Разом із цим відповідно до частин третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити, зокрема, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Система сертифікації якості ISO, проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Фактично міжнародна сертифікація ISO – це підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів. При цьому менеджмент якості — це спеціальна система управління якістю, заснована на аналізі потреб споживачів, цілей організації, визначенні ресурсів і методів досягнення цих цілей і спрямована на загальне поліпшення всієї системи управління якістю в компанії. Сертифікація є корисним інструментом для підвищення довіри постачальника, адже демонструє, що товари, послуги чи роботи відповідають потребам замовників. Сертифікація — це надання незалежним органом письмового підтвердження (сертифіката) того, що товари, послуги чи роботи відповідають певним критеріям.
Підтвердженням необхідного рівня якості виконання робіт учасником є аргументована відповідність загальновизнаним вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (АБО ІНШОГО АНАЛОГІЧНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ), шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Наявність у Учасника сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (АБО ІНШОГО АНАЛОГІЧНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ) свідчить про: якість виконання робіт; спроможність учасника виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної документації; ефективне функціонування системи управління якістю робіт. Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню замовником відповідності учасника встановленим вимогам, його спроможності щодо якості виконання робіт в налагодженій системі менеджменту на підприємстві, яка характеризує учасника як надійного партнера, спроможного виконувати умови договору у будь-якому разі, та своєчасно реагувати (приймати оперативні рішення) при виникненні різних обставин, у тому числі пов’язаних зі здоров’ям персоналу, випадками травматизму та ін.
Разом з тим, враховуючи вимоги частини 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. Запровадження національних стандартів систем екологічного управління на підприємствах сприяє розвитку системи управління навколишнім природним середовищем та реалізації в Україні природоохоронних ініціатив. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики підприємств і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище роботи, що виконуються.
Будівництво є сферою, що пов’язана з ризиками забруднення навколишнього середовища та відповідно до цього є необхідність у застосуванні заходів із захисту довкілля та використання екологічного управління на будівельних підприємствах. Система екологічного управління є інструментом, який дає можливість організації визначити екологічні аспекти її діяльності, зокрема виконання робіт, а також оцінити їх вплив на довкілля; розробити та впровадити дії з запобігання забрудненню; визначити застосовні екологічні законодавчі та нормативні вимоги; забезпечити діяльність у відповідності до екологічного законодавства України; визначати та досягати екологічних цілей; поліпшувати екологічні характеристики; збалансувати та інтегрувати економічні та екологічні інтереси.
Враховуючи вищевикладене, Закон та чинне природоохоронне законодавство України, замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (АБО ІНШОГО АНАЛОГІЧНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ), що засвідчує впровадження учасником вказаної системи екологічного управління.
Також зазначаємо, що основою організації і виконання будівельно-монтажних робіт, згідно з ДБН А.3.2-2-2009, є відповідність вимогам законодавства України про охорону праці; природоохоронного законодавства; нормативно-правових актів, що містять вимоги з охорони праці; державних стандартів системи стандартів безпеки праці; державних будівельних норм; правил безпечного зведення та експлуатації будинків і споруд; та ін.
Зниження ризиків для здоров’я та безпеки при виконанні робіт та запобігання травм на робочому місці – найбільш важлива задача, з якою стикаються підприємства, особливо ті, які виконують будівельні роботи. Наявність сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (АБО ІНШОГО АНАЛОГІЧНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ) свідчить про те, що на підприємстві впроваджено систему управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Враховуючи вищезазначене, замовником встановлено такі вимоги тендерної документації на закупівлю, зокрема надання оригіналів або копій чинних (дійсних) сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Також, вважаємо за необхідне зазначити, що вимогою тендерної документації встановлена можливість надання ІНШИХ АНАЛОГІЧНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ відповідно до кожного сертифікату ДСТУ ISO, зазначеного у тендерній документації. Разом з тим, замовником наголошено що сфера сертифікації, має бути віднесена саме до предмета закупівлі – КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЕЛЬ.
На практиці не застосовують жодних обмежень щодо можливості отримання вищезгадані сертифікати звернувшись до органів сертифікації. Таким чином, вимога тендерної документації в частині надання сертифікатів на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (АБО ІНШИХ АНАЛОГІЧНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ), не є дискримінаційною та жодним чином не порушує прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, оскільки її в повній мірі може виконати будь-який учасник, який планує брати участь у закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, встановивши наведені умови тендерної документації, замовник дотримався вимог Закону та Особливостей. Дякуємо за звернення!
04.04.2025, 08:40
Кошторис
Загальне запитання щодо оголошення
Чи потрібно у складі тендерної пропозиції надавати кошторис?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.04.2025, 16:31)
Доброго дня! Шановний запитувач, на Ваше звернення надаємо відповідь про таке. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
У відповідності до підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ з дотриманням вимог Закону з урахуванням Особливостей, Господарського та Цивільного кодексу України. Під час складання документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі керується діючими нормативними документами: Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами). Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі, програмне забезпечення яке ліцензіновано на території України та яке має можливість взаємодіяти в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.
Враховуючи вищевикладене, тільки ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі надає Договірну ціну (кошторис) ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ враховуючи вимоги підпункту 4.1 пункту 4 розділу VІ тендерної документації та з дотриманням вимог Закону з урахуванням Особливостей, Господарського та Цивільного кодексу України.
Дякуємо за звернення!