Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 16:04. Дата останніх змін - 10.04.2025 13:26

Рекламні послуги (розміщення реклами на веб-порталах в мережі Інтернет) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-009111-a  
ID 5d9c3bc49ad843449c92bb17aecfa756  
Загальна очікувана вартість закупівлі
35`600`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АТ "Ощадбанк"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 35`600`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Аукціон
10.04.25
Кваліфікація переможця
з 10.04.25
28.03.2025, 11:36
Уточнення щодо
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, колеги, винакає питання, щодо частоти контакту в місцях де вона прописана для сукупності каналів. Якщо у нас є Інструмент 1 з 1000 показів і частотою 2,5 і другий з 2000 показами і частотою 2,5, то можна напевно стверджувати, що ми отримали 3000 показів з частотою контактою понад необхідних в ТЗ 2,2. Чи інша методологія виконання КРІ? Уточніть, будь ласка.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.03.2025, 10:49)
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до даної процедури закупівлі!
По суті питання повідомляємо, що в Технічному завданні надано розписані інструменти в охоплюючих кампаніях і по кожному має бути витримана частота на тиждень не менше, ніж зазначено в Технічному завданні в медіапланах. Тоді й загальна частота буде витримана.
31.03.2025, 18:47
Кваліфікаційні критерії до учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаю.
Маю уточнення по кваліфікаційним критеріям до учасників закупівлі:
1. П.5.2. Чи є вимоги до посад персоналу?
2. П.5.3. "Довідка про фактичне виконання Договорів, що є аналогічним предмету закупівлі" - чи є вимоги до року Договорів та чи вистачить надання тільки Актів приймання?
3. П.5.24. "Діючий Сертифікат Facebook Blueprint" - наразі вже Меta видає сертифікати під іншою назвою "Meta Certification" ви саме їх маєте на увазі?
4. П. 5.25. "Budget Facebook Marketing Partner" не є наразі офіційно визнаним або загальновживаним у контексті маркетингових послуг Meta (раніше Facebook). Можливо, ви маєте на увазі Meta Business Partners (Meta Media Certified Company, Meta Creative Strategy Certified Company... https://www.credly.com/organizations/facebook-blueprint/badges )
Дякую

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 11:29)
Вітаємо!
1) П. 5.2. - Ні. Вимоги щодо посад відсутні. Важливим критерієм є підтвердження трудових відносин із компанією - учасником та наявність кваліфікації, що підтверджується відповідними до вимог тендерної документації сертифікатами.
2) П. 5.3. - Обов'язковою умовою згідно з вимогами тендерної документації є надання копій договорів у кількості не менше 2-х та документів, які засвідчують виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо).
3) П. 5.24. - Умовою є надання підтвердження кваліфікації по програмі Facebook Blueprint https://www.facebook.com/business/learn/certification з сертифікатом Meta Certification.
4) П. 5.25. - Відповідність вимогам підтверджується перебуванням компанії у списку Мета https://www.facebook.com/business/partner-directory/search?solution_type=campaign_management&ref=pd_home_hero_cta&countries=UA.
01.04.2025, 13:26
Уточнення про заповнення додатків
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаю, колеги.
Патання, стосовно заповнення таблиць:
Потрібно заповнити таблиці з Додаток № 1 документації та таблиці МЕДІАПЛАНИ (Таблиця 1) також потрібно заповнювати.
Чи потрібно нам розділяти все помісячно чи достатньо буде загальних даних з розрізом по напрямкам та інструментам?
Дякую за відповідь
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.04.2025, 12:00)
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до даних торгів!
На етапі подання тендерних пропозицій рекомендуємо Учасникам заповнити відповідні документи (цінова пропозиція, таблиця 1 Медіаплан тощо) зазначивши загальні дані з розрізом по напрямках та інструментах.
03.04.2025, 10:35
Цінова пропозиція
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаю.
Маємо уточнення.
Продукт - Преміальний банкінг.
В переліку інструментів виключно охоплюючі, однак також присутня конверсійна ціль.
"Продукт: Преміальний банкінг – охоплючі 2 кампанії. Період: травень-червень та грудень 2025 "

Однак в самому кінці присутня примітка -
ПЕРФОРМАНС КАМПАНІЯ:
Порахована із урахуванням досвіду попередніх розміщень із можливістю оптимізації та покращення, але із урахуванням середньорічного курсу євро на рівні 48.
ІНШІ ПРОДУКТИ: закладений мінімальний інструментар для можливості запуску невеликих лідогенераційних кампаній за потреби бізнесу. Головні показники такого плану СРС та СРМ, які мають відповідати преміальній ЦА, щоб орієнтуватись на них при майбутньому плануванні.

Але складової перформанс кампанії саме в брифі немає.
На що орієнтуватися?
Дякую
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 10:41)
Добрий день, шановний Учаснику! Просимо взяти до відома наступну інформацію:
Складова перформанс кампанії у брифі зазначена згідно медіаплану «Преміум картки» на сторінці 26 документації, із зазначенням ключових КРІ для досягнення - 3 097 000 показів, та 3601 лідів на даних продукт.
Аналогічно на сторінці 27 документації зазначено ключові КРІ щодо «Інші преміум продукти» що складають 38 780 кліків, 7 099 619 показів, 1 200 000 охоплення та 1067 конверсій.
03.04.2025, 14:13
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаю.
Маємо уточнення, ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, Додаток 2, Таблиця 1, Продукт 9. Інші продукти (ММСБ)
Немає брифу, як такого. Ні розбивок по місяцям, CTR, охоплення тощо.
На що орієнтуватися нам?
Дякую
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.04.2025, 10:44)
Для даного замовлення передбачається просування інших продуктів напрямку ММСБ, що будуть виникати протягом року на вимогу та із виникненням потреби, із досягненням ключових КРІ 20 100 000 кліків та 53600 кліків, що зафіксовано на сторінці 34 цінової пропозиції.
Із детальним медіапланом по цьому замовленню з розбивкою по каналах просуванням можна ознайомитись на сторінці 64 документації, де зафіксовані канали та кількісні показники, які варто буде забезпечити в межах даного замовлення.