С_25Т-300Е 03220000-9- Овочі, фрукти та горіхи (Овочі, фрукти в асортименті) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-27-002650-a | |
ID | 3590e744a9ff4d29bb92233679bb35a2 |
Учасники - неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники - неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абз. 3 п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822. Місце поставки товару:Харківська обл. Ізюмський р-н, (Балаклійський р-н.), смт. Донець Умови поставки: DDP – склад (станція) призначення для резидентів DAP – склад (станція) призначення для не резидентів Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки, DDP/DAP) включені в ціну товару(предмету закупівлі) Вимоги до тари та упаковки: Згідно заводської упаковки. Тара – незворотна. Тара повинна бути чистою, не деформованою. Фасування та пакування: Поз.1 Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 324: полімерні або картонні ящики не більше 8 кг. Поз.2 Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см: полімерні або картонні ящики не більше 8 кг; Поз.3 Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133: полімерні або картонні ящики не більше 8 кг. Поз.4 Перець солодкий свіжий, округлої форми, ДСТУ 2659: полімерні або картонні ящики не більше 8 кг. Поз.5 Виноград свіжий столовий, першого товарного сорту, ДСТУ 2438: полімерні або картонні ящики не більше 8 кг. Поз.6 Помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246: полімерні або картонні ящики не більше 8 кг. Поз.7 Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246: пластиковий контейнер не більше 2кг . Поз.8 Печериці великі, вищого сорту: полімерні або картонні ящики не більше 8 кг. Поз.9 Салат зелений свіжий, першого товарного сорту, ДСТУ 8107: поліетиленовий нещільно закритий пакет або пластиковий контейнер не більше 1 кг. Поз.10 Рукола свіжа, довжина основної маси листків не менше 10 см, ДСТУ 9075 : поліетиленовий нещільно закритий пакет або пластиковий контейнер не більше 1 кг. Поз.11 Шпинат свіжий, першого товарного сорту, ДСТУ 8061: поліетиленовий нещільно закритий пакет або пластиковий контейнер не більше 1 кг. Рік виготовлення товару: Строк придатності товару на момент поставки становить не менше 80% від загального терміну зберігання. Гарантія на товар: Відповідає строку придатності Товару, вказаного виробником. Строк поставки товару: протягом 10 календарних днів з дати отримання заявки від замовника*, але не пізніше 31.07.2025р.** *Даний строк поставки (надання послуг, виконання робіт) буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата поставки товарів (виконання робіт, надання послуг) є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих товарів. Документи та вимоги до них, що надаються при поставці товару: При поставці товару постачальник надає документи, які підтверджують відповідність якості товару до держстандартів: декларацію виробника або посвідчення про якість, видане на товар, у якому вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ. Умови оплати: Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 84`120.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.
Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.
Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.
Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено