Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 22:58. Дата останніх змін - 10.04.2025 20:24

Послуги з організації заходу для проведення панельної дискусії та презентації дослідження Українського ветеранського фонду -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-013704-a  
ID e825ac431fbb409a9bd6b4b44b54c3ec  
Загальна очікувана вартість закупівлі
53`75000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД  
Загальна очікувана вартість закупівлі 53`750.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Кваліфікація переможця
з 03.04.25
Пропозиції розглянуті
з 03.04.25
Завершена
10.04.25
27.03.2025, 12:58
Щодо кількісних характеристик предмета закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
З метою проведення розрахунку вартості надання послуг просимо надати наступну інформацію:
1. На який строк потрібно надати замовнику в користування придатного для проведення заходу приміщення з укриттям в межах Києва?
2. Яка орієнтовна кількість людей очікується на заході?
3. Яке обладнання необхіднот забезпечити в межах технічного супроаоду?
4. Яка орієнтовна тривалість заходу?
5. Яка кількість гостей очікується на заході?
6. Які габарити друкованої продукції, що потребує доставки?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.03.2025, 14:56)
Шановний Учаснику! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі, до тендерної документації буде внесено зміни з відповідною інформацією.