Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 20:14. Дата останніх змін - 09.04.2025 10:14

ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-013335-a  
ID 272ab3e1779d41008cdbae510d70cf8f  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`126`52000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Товари за даною закупівлею звільняються від оподаткування податком на додану вартість відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України. Товари за даною закупівлею відповідають категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) № 5528 від 17.05.2024, Грантовий договір від 14.02.2024 року № 16636А0101) Інформація в полі "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг(початкову дату можна не вказувати)" з необхідністю вибору конкретної дати календаря зазначена орієнтовно. Точна інформація вказана у полі "Умови поставки" та визначається у календарних днях з дати підписання договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ")  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`126`520.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено