Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 17:26. Дата останніх змін - 11.04.2025 16:46

Металопластикові вікна та супутні матеріали до них -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-012297-a  
ID aea2b4ff686d44b4b49ce778752a0fcb  
Загальна очікувана вартість закупівлі
169`60000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 169`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 11.04.25

DoZorro – це платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого.

Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо. Та головне - це зручний існтрумент для управління моніторингом - адже вести облік проконтрольованих процедур та знайдених порушень дякуючи DoZorro стало надзвичайно просто.

Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.

Наразі жодного відгуку чи оцінки за даною процедурою не залишено